loader image
RR 2T 200 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR 2T 200 MY24

Konstruktéři z Rignano sull’Arno představují nové RR MY24, motocykly, které přináší mnoho vlastností, díky kterým byl jejich předchůdce v minulé sezóně tak nepřekonatelný, ale zároveň byly vylepšeny o řadu významných nových funkcí pro všechny modely, plus další upgrady specifické pro různé objemy motorů, aby byla zachována nadřazenost rodiny RR.

Nic
Další informace

Beta úzce spolupracovala s enduro šampióny Bradem Freemanem a Stevem Holcombem na vývoji a řada malých vylepšení jak na pohonné jednotce, tak na rámu/odpružení pro MY 2024 RR, aby se upevnily již tak vysoce oceňované vlastnosti předchozí generace.

Jako vždy bylo hlavní filozofií inženýrů ve společnosti Beta nejen zvýšit výkon motocyklů značky, ale také učinit tento výkon ještě dostupnější. Spíše než k velkým změnám tedy tento modelový rok získal řadu vylepšení, jejichž cílem je konsolidovat všechny vynikající kvality každého jednotlivého modelu.

Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi rozmanitého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní RR , ale to, co má každý model společné, je schopnost vzbudit důvěru v uživatele a nabídnout skutečně obohacující zážitek z jízdy.

Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.

Podvozek: kromě neustálého zdokonalování nastavení zavěšení, modelový rok 24 má lehčí pláště vidlice. Různé opracování pláště je navrženo tak, aby poskytovalo kontrolovanou flexibilitu s výsledným plynulejším tlumením nerovného terénu a tím výrazně lepším komfortem a citlivostí.

Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben.

Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým kovovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.

Grafika: Modelový rok 24 převrací jednoduchý, zásadní vzhled, který charakterizoval předchozí motocykl. Zcela nová grafika má agresivní, geometrický a moderní vzhled, dosažený díky použití klasické červené, bílé a černé barvy typické pro tento model, které se dokonale integrují s rámem v charakteristické červené Beta.

Technická data

200

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1477 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2167 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 325 MM
  • VÝŠKA OPĚRKY NOHOU: 410 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 97,0 KG (PŘEDNÍ 47,0 KG; ZADNÍ 50,0 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNOVÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNOVÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 62 MM
  • ZDVIH: 63 MM
  • OBJEM: 190,2 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,5:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR8ECM
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: MÍCHÁNÍ S ELEKTRICKÝM ČERPADLEM
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SE ZPĚTNÝM OTEVÍRÁNÍM
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z. 23/73
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,9
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 67

Cena motocyklu

Na dotaz

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.