loader image
XTRAINER 300 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

XTRAINER 300 MY24

Beta spouští Xtrainer MY2024 !
Po brzkém úspěchu modelu a kompletnímu generálnímu přepracování zahájeném v minulém modelovém roce Beta znovu aktualizuje svůj Xtrainer jak ve formě, tak ve funkci, čímž dále rozšiřuje pole použití nejuniverzálnějšího motocyklu od Rignano sull’Arno.
Xtrainer je motocykl, který nabízí jednoduše unikátní balíček technického vybavení, výkonu, ergonomie a designu a pro nový modelový rok se může pochlubit novou grafikou, která zvýrazňuje tvar nedávno přepracovaných dopravníků. Nejnovější restyling propůjčuje motocyklu styl, modernost a eleganci pro jízdu, která je všechno, jen ne obyčejná: ve skutečnosti je eXTraordinary .

Nic
Další informace

Díky jedinečným vlastnostem, jako je prvotřídní poddajnost motoru a skvělé jízdní vlastnosti, Xtrainer dokonale odpovídá potřebám všech jezdců, kteří hledají motocykl, který se snadno řídí a je praktický a umožňuje jezdci cítit se pohodlně ve většině podmínek. Xtrainer, inspirovaný světem trialového ježdění, se dokáže s odzbrojující lehkostí přizpůsobit řadě situací. Ať už jste amatér, který hledá svůj první motocykl, zkušený enduro jezdec, který hledá méně únavné a méně náročný motocykl, nebo zkušený jezdec, který chce extrémního enduro společníka, Xtrainer je ideálním řešením. Použitelnost motocyklu v každé situaci umožňuje jezdci soustředit se pouze na jízdu a užívat si nádherný svět off-roadu.
Nižší k zemi než modely velkého bratra RR s úzkou střední částí a přenosem výkonu, který lze snadno ovládat od nízkých do vysokých otáček, má Xtrainer sílu, kterou potřebuje k udržení závodní linie, ale dává přednost mírně pomalejším a techničtějším trasám kde může využít své povolání inspirované zkouškami, stejně jako točivý moment svého dvoudobého motoru Beta 250 nebo 300.

Recept složený z jednoduchých ingrediencí, které jsou dovedně smíchány, aby vznikl mimořádný výsledek .

Prvky tohoto dokonalého receptu lze shrnout takto:

      • Nižší hmotnost: pouhých 99 kg, pro motocykl, který je extrémně obratný a intuitivní i pro nováčky;
      • Výška sedadla: snížená o 20 mm ve srovnání s řadou RR, poskytuje větší jistotu a bezpečnost v náročných podmínkách
      • Brzdy: Nissin, s kotouči o rozměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu;
      • Vidlice a jeden tlumič : R16V se 43mm tlumiči vpředu a progresivním přepákováním vzadu
        . Odpružení lze plně přizpůsobit, vidlice nabízí nastavitelné předpětí pružiny a odskok, zatímco tlumič je nastavitelný z hlediska předpětí pružiny, stlačení a odskoku.
      • Beta Progressive Valve: Výfukový ventil Beta Progressive může být externě nastaven jezdcem, což umožňuje efektivní přizpůsobení výkonu motoru tak, aby vyhovoval každému druhu podmínek.
      • Zařízení pro přepínání map s tlačítkem na řídítkách: Dvě polohy pro rychlejší nebo pomalejší odezvu motoru.
      • Palivová nádrž průhledná nádrž s objemem 8,8 litru ;
      • Automatické míchání: umístěné pod sedadlem (která se snadno otevírá stisknutím tlačítka), odpadá potřeba předsměsi oleje a paliva;
      • Měkké pneumatiky: jejich měkká směs a agresivní design zaručují přilnavost v každé situaci, jezdec těží z reakcí, které jsou méně cukavé ve srovnání s pneumatikou s tužší bočnicí.
      • Chladicí ventilátor: ačkoli dvoutaktní motor nabízí dobrou tepelnou rovnováhu, ventilátor je na Xtrainer namontován jako standard, aby bylo zajištěno, že motor vždy udržuje ideální provozní teplotu, a to i na pomalejších trasách;
      • Elektrický startér: přesný a spolehlivý, nezbytný při opětovném startování motocyklu v ošemetných situacích;
      • Motor a spojka: odvozeno od RR, dodávka motoru je dostatečně temperovaná, aby vyhovovala charakteristikám Xtraineru.

      Vzhledem k těmto vlastnostem a vylepšením, která motocykl obdržel v předchozím modelovém roce 2023 (zadní pomocný rám, sací systém, baterie, větší nádrž a nové plastové komponenty), je hlavní inovací tohoto modelu inovativní elektronický klíč, zcela nový funkce v beta verzi.

      • Elektronický klíč: magnetický klíč typu „kill-switch“. Zařízení představuje absolutní inovaci jak pro Betu, tak pro celý enduro svět.
        Nový elektronický klíč je bezpečnostní systém, který současně plní jak funkci zařízení proti krádeži, tak i funkci ochrany motocyklu a jezdce a je exkluzivním evropským patentem registrovaným společností Betamotor (EP3064405B1). Skládá se ze dvou částí: jedné, která zůstává upevněna na řídítkách vozidla, a druhé magnetické (jezdec ji může nosit pomocí pásku na zápěstí), která se odpojí, aby se aktivoval mechanismus.
      • Funkce ochrany proti krádeži: stejně jako v automobilovém světě zařízení vylučuje možnost nastartování motoru, když je odpojen, díky kodifikaci, která jedinečně odpovídá klíčku na motorce, což odrazuje od krádeže vozidla, když je ponecháno bez dozoru. To poprvé přidává ochranu k zámku řízení.
      • Vyšší úroveň bezpečnosti pro jezdce a motocykl: s podobnou funkcí jako zařízení „Kill-Switch“ se motocykl vypne, když se magnetický kontaktní bod připojí k zápěstí jezdce a odpojí se řídítka motocyklu. Vypnutí zabrání poškození motoru v případě pádu a poskytuje větší bezpečnost pro jezdce, pokud ztratí kontrolu nebo je motocykl na zemi s otevřeným plynem.
        Větší ochrana pro motocykl a jezdce exkluzivně vyvinuté společností Betamotor.

      Následující součásti navíc dostávají aktualizaci na Xtrainer 2024:

      • Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytovala větší pohodlí jezdci, jako u motocyklů rodiny RR. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů výrazně zvyšují komfort Xtraineru při jízdě.
      • Grafika: nová grafika připomíná větší sourozence motorky. Charakteristická Beta červená je skutečně doprovázena kontrastními černými a bílými prvky v návaznosti na styl, který motocykl  obdržel s předchozím restylingem MY, ale nyní ještě více přizpůsobené, geometrické a snadno rozpoznatelné.
Technická data

300

PODVOZEK

  • RÁM: OBVODOVÝ RÁM Z MOLYBDENOVÉ OCELI S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1467 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2157 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 802 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1245 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 910 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 390 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 99 KG (PŘEDNÍ 48,0 KG; ZADNÍ 51,0 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 8,8 L
  • REZERVA: 1,3 L
  • KAPACITA OLEJOVÉ NÁDRŽE: 650 CCM
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 43 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 270 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 270 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 80/100 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 73 MM
  • ZDVIH: 69,9 MM
  • OBJEM: 292,3 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,45:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI S OVLADAČEM OLEJOVÉHO ČERPADLA
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: MÍCHÁNÍ S ELEKTRONICKOU PUMPOU
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,8
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 64

 

Díky nižší výšce sedla ve srovnání s plnohodnotným endurem, spolu s úzkou střední částí, kvalitním odpružením a brzdovým paketem navrženým pro snadné použití vykouzlí Xtrainer úsměv na tváři všech jezdců. Točivý moment dodávaný buď z 250 nebo 300 dvoutaktních motorů poskytuje více sebevědomí jezdcům všech úrovní dovedností s jedinečným výkonem, který je vhodný pro úzké a technické traily.

Sání:

Přepracovaný zadní pomocný rám umožnil novou skříň vzduchového filtru, která umožňuje zvýšení průtoku vzduchu do motoru pro zlepšení celkové odezvy na plyn. Práce na skříni filtru se projevily při dodání, čímž se zvýšila velkorysost motoru při nízkých otáčkách (točivý moment) při současném snížení hluku sání, čímž se zvýšila úroveň jízdního komfortu;

Baterie

Baterie je nyní lithiová, lehčí a výkonnější než její předchůdce;

 

Elektronický klíč:

Magnetický klíč typu „kill-switch“. Zařízení představuje absolutní inovaci jak pro Betu, tak pro celý enduro svět.
Nový elektronický klíč je bezpečnostní systém, který současně plní jak funkci zařízení proti krádeži, tak i funkci ochrany motocyklu a jezdce a je exkluzivním evropským patentem registrovaným společností Betamotor (EP3064405B1).

Cena motocyklu

Na dotaz

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.