loader image
XTRAINER 2T 300 MY25

BETA Havířov | Official Czech Dealer

XTRAINER 2T 300 MY25

Když Beta Xtrainer zahajuje svůj jedenáctý rok výroby , oslavuje se ohromujícím novým vzhledem s šedou karoserií, která doplňuje italský červený rám. Nový vzhled odděluje vzhled od bratranců, modelů RR X-Pro a RR Race Edition.
Xtrainer byl v mnoha zemích nejprodávanějším enduro motocyklem základní úrovně , což není překvapením kvůli snadné jízdě ve srovnání s většími a objemnějšími enduro modely. Díky celkově menšímu podvozku, nízké výšce sedla a celkové hmotnosti je motocykl perfektní nejen pro enduro ježdění na základní úrovni, ale také jako perfektní model pro ty, kteří chtějí druhý motocykl na hraní. 

Nic
Další informace

Když Beta Xtrainer zahajuje svůj jedenáctý rok výroby , oslavuje se ohromujícím novým vzhledem s šedou karoserií, která doplňuje italský červený rám. Nový vzhled odděluje vzhled od bratranců, modelů RR X-Pro a RR Race Edition.
Xtrainer byl v mnoha zemích nejprodávanějším enduro motocyklem základní úrovně , což není překvapením kvůli snadné jízdě ve srovnání s většími a objemnějšími enduro modely. Díky celkově menšímu podvozku, nízké výšce sedla a celkové hmotnosti je motocykl perfektní nejen pro enduro ježdění na základní úrovni, ale také jako perfektní model pro ty, kteří chtějí druhý motocykl na hraní.

Výkon kapalinou chlazeného motoru je téměř jako elektrický a zajišťuje bezproblémový přenos výkonu se správným množstvím výkonu a točivého momentu. Jízdní vlastnosti jsou sloganem Bety již více než patnáct let a Xtrainer 2025 je jeho pochoutkou. Nižší výška sedla Xtrainer poskytuje jezdci větší jistotu. Většina jezdců se může snadno dotknout země, díky čemuž je jízda mnohem příjemnější .

Jízdní vlastnosti jsou klíčem k dědictví Xtraineru, níže je několik funkcí, které tvoří tento úžasný enduro model:

  • Nižší hmotnost: Lehčí a kompaktnější balení ve srovnání s plnohodnotným enduro motocyklem, Xtrainer je určen pro jezdce všech úrovní dovedností.
  • Výška sedadla: snížená o 20 mm ve srovnání s řadou RR, poskytuje větší jistotu a bezpečnost v náročných podmínkách.
  • Brzdy: Stejný brzdový paket jako u modelů RR, Nissin, s kotouči o průměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu.
  • Baterie: Lehká, vysoce výkonná lithiová baterie.
  • Vidlice a tlumič: R16V s 43 mm sloupky vpředu a progresivní pákou vzadu. Odpružení lze plně přizpůsobit, vidlice nabízí nastavitelné předpětí a odskok pružiny, zatímco tlumič je nastavitelný z hlediska předpětí pružiny, komprese a tlumení odskoku a je připojen pomocí progresivního spojení.
  • Výkonový ventil: Výfukový ventil Beta Progressive může být externě nastaven jezdcem, což umožňuje efektivní přizpůsobení výkonu motoru tak, aby vyhovoval každému druhu použití.
  • Spínač mapy zapalování s tlačítkem na řídítkách: Dvě polohy (Slunce nebo Déšť), které upravují výkon motoru podle potřeby. Režim Slunce je rychlejší motorová mapa. Režim deště zpomalí motor zhruba o 20 % pro zlepšení trakce a kontroly za mokra.
  • Palivová nádrž: Průhledná nádrž s objemem 8,8 litru (2,32 US galonů).
  • Elektronické vstřikování oleje: Nachází se pod sedadlem (které se snadno otevírá stisknutím tlačítka), eliminuje potřebu předsměsi oleje a paliva.
  • Měkké pneumatiky: Jejich měkká směs a agresivní design zaručují přilnavost v každé situaci, jezdec těží z reakcí, které jsou méně cukavé ve srovnání s pneumatikou s tužší kostrou.
  • Chladicí ventilátor: Chladicí ventilátor je namontován jako standardní vybavení všech modelů Xtrainer, aby zajistil, že motor vždy udržuje ideální provozní teplotu, a to i na pomalejších stezkách.
  • Elektrický startér: Přesný a spolehlivý, nezbytný při opětovném startování motocyklu ve složitých situacích. K dispozici je volitelný záložní startér.
  • Motor a spojka: Membránová spojka „Easy-Pull“ se třemi různými nastaveními, která umožňuje jezdci nastavit cit a průběh páky podle svých představ.
  • Elektronický klíč: Poskytuje bezpečnostní systém zabraňující krádeži pomocí jedinečného kódovaného klíče, který má také poutko, které lze použít jako bezpečnostní vypnutí při nošení kolem zápěstí jezdce.
Technická data

300

PODVOZEK

  • RÁM: OBVODOVÝ RÁM Z MOLYBDENOVÉ OCELI S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1467 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2157 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 802 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1245 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 910 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 390 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 99 KG (PŘEDNÍ 48,0 KG; ZADNÍ 51,0 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 8,8 L
  • REZERVA: 1,3 L
  • KAPACITA OLEJOVÉ NÁDRŽE: 650 CCM
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 43 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 270 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 270 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 80/100 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 73 MM
  • ZDVIH: 69,9 MM
  • OBJEM: 292,3 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,45:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI S OVLADAČEM OLEJOVÉHO ČERPADLA
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: MÍCHÁNÍ S ELEKTRONICKOU PUMPOU
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,8
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 64

 

Díky nižší výšce sedla ve srovnání s plnohodnotným endurem, spolu s úzkou střední částí, kvalitním odpružením a brzdovým paketem navrženým pro snadné použití vykouzlí Xtrainer úsměv na tváři všech jezdců. Točivý moment dodávaný dvoutaktním motorem poskytuje více sebevědomí jezdcům všech úrovní dovedností s jedinečným výkonem, který je vhodný pro úzké a technické traily.

Sání:

Přepracovaný zadní pomocný rám umožnil novou skříň vzduchového filtru, která umožňuje zvýšení průtoku vzduchu do motoru pro zlepšení celkové odezvy na plyn. Práce na skříni filtru se projevily při dodání, čímž se zvýšila velkorysost motoru při nízkých otáčkách (točivý moment) při současném snížení hluku sání, čímž se zvýšila úroveň jízdního komfortu;

Baterie

Baterie je lithiová, lehčí a výkonnější.

 

Elektronický klíč:

Magnetický klíč typu „kill-switch“. Zařízení představuje absolutní inovaci jak pro Betu, tak pro celý enduro svět.
Nový elektronický klíč je bezpečnostní systém, který současně plní jak funkci zařízení proti krádeži, tak i funkci ochrany motocyklu a jezdce a je exkluzivním evropským patentem registrovaným společností Betamotor (EP3064405B1).

Cena motocyklu

189 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.