loader image
EVO 2T 125/250/300 MY25

BETA Havířov | Official Czech Dealer

EVO 2T 125/250/300 MY25

Beta představuje nový EVO MY 2024 .

S modely TR, ZERO, TECHNO, REV a v poslední době EVO nastavila Beta měřítko ve světě trialů od roku 1979, kdy představila svůj TR 50 na milánském autosalonu. O čtyřicet let evoluce později as historií skvělých jezdců a vítězstvím v nejvyšších třídách šampionátu Trial, nemluvě o spokojenosti uživatelů, kteří jezdí na motocyklu neprofesionálně po celém světě, se zrodilo EVO, nejvýkonnější beta zkušební verze všech dob. Inspirativní projekt, který se díky všem následným inovacím týkajícím se podvozku, motoru, grafiky a elektroniky osvědčil zejména italskému výrobci.

Nic
Další informace

Beta uvádí na trh nový model EVO MY 2025 s pokračujícím vývojem, který pomohl řadě EVO stát se nejprodávanějším trialovým modelem na světě. Inženýři Beta pokračovali ve vývoji řady EVO pro MY 2025 se zcela novým balíčkem odpružení, který zlepšuje celkovou rovnováhu a jízdní vlastnosti linky.

Řada EVO je jednou z nejrozsáhlejších a nadále nabízí celkem šest různých modelů, z nichž každý má svůj vlastní charakter a je schopen uspokojit potřeby všech jezdců, což zvyšuje potenciál a úroveň požitku z jízdy. Důkazem je významná přítomnost modelů EVO v paddocku všech forem závodění.

EVO 125 2T

Nejmenší motocykl připravený k homologaci v této řadě. Lehký a hbitý, ideální pro mladé jezdce, kteří přecházejí z nižších tříd a podnikají své první vpády do vážnějších soutěží. Referenční motocykl ve své třídě. Motor poskytuje dostatečný výkon k překonání jakékoli překážky v oblasti bezpečnosti, přičemž je stále zábavný a snadno ovladatelný.

EVO 250 2T
Toto je ideální motocykl pro jezdce, kteří hledají agilní a snadno ovladatelný 2takt, s poslušnějším temperamentem a o něco menším výkonem a točivým momentem než špičkový model. Evo 250 je ideální pro amatéry, kteří hledají špičkový výkon v kombinaci s přesně ovladatelným výkonem a bezvadnou jízdou.

EVO 300 2T
300 2T je vrcholným modelem v rodině Evo. Motocykl pro milovníky velkoobjemových motorů s působivým točivým momentem ve všech otáčkách motoru a perfektní základ pro soutěžení i na profesionální úrovni. Rám a motor byly vyvinuty tak, aby maximalizovaly schopnost motocyklu překonat i ty nejnáročnější překážky a technicky nejnáročnější zkoušky. Ideální řešení pro zkušené jezdce, kteří hledají motocykl s výkonem, který překoná svou třídu, ale který je intuitivní a snadno ovladatelný od okamžiku, kdy nasednete do sedla.

Nové funkce pro celou řadu:

  • Tlumení:Vidlice EVO MY 2025 má nový vzhled s trubkami o průměru 39 mm, které jsou o 1 mm větší než u předchozího modelu. Nová vidlice vyrobená společností Ollé zvyšuje torzní tuhost předního kola, čímž zlepšuje přesnost a snadnost jízdy na motocyklu. Jeho činnost je asymetrická, s pravým sloupkem obsahujícím pružinu vidlice, která umožňuje vidlici rychleji reagovat na kameny a další nástrahy sekce. Předpětí pružiny lze také upravit podle potřeb jezdce. Druhá noha vidlice obsahuje zcela novou vnitřní kazetu, která je o 2 mm větší než u předchozího modelu. Tento nový systém lze také upravit tak, aby řídil průtok oleje ventily. Tato kombinace umožňuje jezdcům doladit přední vidlici v závislosti na podmínkách. Důvodem této změny bylo zvýšení tuhosti přední vidlice a zároveň snížení hmotnosti použitím speciální ocelové trubky, která je konstrukčně tenčí než předchozí vidlice. To také umožnilo větší objem uvnitř trubky vidlice, aby se zlepšil průtok oleje, což poskytuje progresivnější odezvu na kompresi a také větší přesnost při přizpůsobení nastavení.Černá povrchová úprava zajišťuje co nejhladší klouzání, stejně jako vysoce kvalitní estetický vzhled.Zadní tlumič je také zcela nový, opět od Ollé, s tělem vyrobeným výhradně z hliníku, aby se udržela nízká hmotnost, nový jednoduchý tlumič má píst Ø36 mm odvozený od modelu Evo Factory a je také vyroben z tvrdě eloxovaného hliníku, aby byl zajištěn hladký skluz a odolnost. Stejně jako vidlice je i tlumič zcela nastavitelný z hlediska předpětí pomocí tradičních seřizovačů předpětí, stejně jako plné hydraulické nastavení odskoku a celkového průtoku oleje.Nové funkce odpružení zaručují progresivnější odezvu kola v kompresi a lepší řízení odskoku, zjednodušují “vznášení” mezi kameny a schopnost absorbovat významné nárazy, jako je přistání po skoku přes velké překážky. Optimalizováno bylo také odpružení konce dráhy s maximálním důrazem na správnou podporu při klesání, aby byla zaručena maximální přilnavost přední pneumatiky k terénu.
  • Grafika: nová grafika pro modelový rok 2025 vylepšuje celkový vzhled a dává motocyklu vyniknout v davu, přičemž využívá nové kombinace červené a šedé, které se objevují na nejnovějších modelech z Bety, v originální směsi, která motocyklu propůjčuje obzvláště výraznou osobnost. Šikovné použití červené barvy, v tomto případě použité ke zvýraznění šedého barevného základu, a červených plastových prvků zdůrazňují objem motocyklu a zdobí jeho estetický vzhled.

Potvrzuje se také přijetí všech nejnovějších nových přírůstků do předchozích modelových roků.

  • Elektronický klíč:Klíč se skládá ze dvou částí: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetická (nosí ji jezdec s kabelem kolem zápěstí), aktivuje mechanismus v případě odpojení a funguje jako “Kill-Switch”.
    Na rozdíl od běžného nouzového odpojení však nový elektronický klíč obsahuje také funkci ochrany proti krádeži, která zabraňuje nastartování motocyklu při odpojení, a to díky kódování, které jedinečně spojuje motocykl s klíčem a chrání před krádeží motocyklu, pokud je ponechán bez dozoru.
  • Přepracovaná mřížka chladiče: kromě optimalizace proudění vzduchu se může pochlubit také větší ochrannou plochou v oblasti víčka a těla chladiče, aby se zabránilo poškození těchto součástí nárazy do větví, kamenů nebo v případě pádu.
  • Kryt nádrže: tvar obepíná rám a umožňuje zakrytí všech kabelových tras, což přispívá k čistému a uspořádanějšímu vzhledu. Uvnitř je také umístěn přepínač mapování. Je skutečně třeba připomenout, že EVO nabízí výběr ze dvou různých map motoru, které si jezdec může vybrat pomocí pohodlného tlačítka na krytu nádrže. Díky tomuto umístění je tlačítko snadno dosažitelné a zároveň nabízí ochranu proti nárazům a neúmyslnému spuštění, zatímco LED indikátor umožňuje jezdci okamžitě identifikovat, která mapa se právě používá.

Dvoudobý motor – 250/300:

  • Kliková hřídel a ojnice se sníženou roztečí pro zaoblenější dodávku a lepší dynamiku vozidla.
  • Válec a hlava: přepracovaná rozvodová a spalovací komora, která poskytuje lepší točivý moment při nízkých otáčkách při zachování výkonu motoru při vyšších otáčkách.
  • Mapa motoru: optimalizována tak, aby byly komponenty co nejlépe nastaveny a využit výkon a ovladatelnost motoru.
  • Výfukové potrubí: byla instalována ochrana sběrného potrubí, aby se zabránilo přehřátí a aby bylo potrubí chráněno před nárazy. Kromě toho, že je funkční, dotváří celkový vzhled motocyklu (také u dvoutaktů 125).
Technická data

125

PODVOZEK

  • RÁM: HLINÍKOVÝ
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAXIMÁLNÍ ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA :310 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE S Ø39 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÝ MONOSHOCK
  • ZDVIH TLUMIČE: 62 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø160 MM S 2 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 32 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 32 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 54,0 MM
  • ZDVIH: 54,5 MM
  • OBJEM: 124,8 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 15,9:1
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ HIDRIA 12V -110W
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • MAZÁNÍ: MIX S PALIVEM 1,5 % (SYNTETICKÝ OLEJ)
  • PALIVOVÁ SOUSTAVA: S KARBURÁTOREM
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK Ø 28MM
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA S TLUMICÍ GUMOU
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 20/71
  • PŘEVODY: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/30 (550 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 2,6
  • EMISE: CO2 [G/KM] 60

250

PODVOZEK

  • RÁM: HLINÍKOVÝ
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAXIMÁLNÍ ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 310 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE O Ø39 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÝ MONOSHOCK
  • ZDVIH TLUMIČE: 62 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø160 MM S 2 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 32 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 32 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 72,5 MM
  • ZDVIH: 60,5 MM
  • OBJEM: 249,7 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 9,0:1
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ HIDRIA 12V -110W
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • MAZÁNÍ: MIX S PALIVEM 1,5 % (SYNTETICKÝ OLEJ)
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: S KARBURÁTOREM
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK Ø 28MM
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA S TLUMICÍ GUMOU
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 22/69
  • PŘEVODOVKA: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/30 (550 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 2,9
  • EMISE: CO2 [G/KM] 68

300

PODVOZEK

  • RÁM: HLINÍKOVÝ
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAXIMÁLNÍ ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 310 MM
  • VÝŠKA  STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE Ø39 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÝ MONOSHOCK
  • ZDVIH TLUMIČE: 62 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • ZADNÍ BRZDA: KKOTOUČ Ø160 MM S 2 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 32 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 32 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 79,0 MM
  • ZDVIH: 60,5 MM
  • OBJEM: 296,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 10,6:1
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ HIDRIA 12V -110W
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • MAZÁNÍ: MIX S PALIVEM 1,5 % (SYNTETICKÝ OLEJ)
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: S KARBURÁTOREM
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK Ø 28MM
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA S TLUMICÍ GUMOU
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 22/69
  • PŘEVODOVKA: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/30 (550 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 2,8
  • EMISE: CO2 [G/KM] 66

Zadní tlumič je také zcela nový, opět od Ollé, s vyrobený výhradně z hliníku, aby se udržela nízká hmotnost, nový jednoduchý tlumič má píst Ø36 mm odvozený od modelu Evo Factory a je také vyroben z tvrdě eloxovaného hliníku, aby byl zajištěn hladký skluz a odolnost.

Stejně jako vidlice je i tlumič zcela nastavitelný z hlediska předpětí pomocí tradičních seřizovačů předpětí, stejně jako plné hydraulické nastavení odskoku a celkového průtoku oleje.

Nová grafika pro modelový rok 2025 vylepšuje celkový vzhled a dává motocyklu vyniknout v davu, přičemž využívá nové kombinace červené a šedé, které se objevují na nejnovějších modelech z Bety, v originální směsi, která vozu propůjčuje mimořádně výraznou osobnost.

Vidlice EVO MY 2025 má nový vzhled s trubkami o průměru 39 mm, které jsou o 1 mm větší než u předchozího modelu. Nová vidlice vyrobená společností Ollé zvyšuje torzní tuhost předního kola, čímž zlepšuje přesnost a snadnost jízdy na motocyklu.

Jeho činnost je asymetrická, s pravým sloupkem obsahujícím pružinu vidlice, která umožňuje vidlici rychleji reagovat na kameny a další nástrahy sekce. Předpětí pružiny lze také upravit podle potřeb jezdce.

 

 

Cena motocyklu

162 900 177 700 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.