BETA Havířov | Official Czech Dealer
Chceš si s námi zahrát? Beta přichází s novým RX My2026 do nové dimenze zábavy a ukazuje, že věří v projekt MX jako nikdy předtím, rozšiřuje řadu a pokládá základy pro vývoj kompletní řady 2taktních a 4taktních modelů.
Nic
Další informace
Chceš si s námi zahrát? Beta přichází s novým RX My2026 do nové dimenze zábavy a ukazuje, že věří v projekt MX jako nikdy předtím, rozšiřuje řadu a pokládá základy pro vývoj kompletní řady 2taktních a 4taktních modelů.
RX 450 4T je potvrzen a aktualizován, zatímco řada 2T je svědkem úplné revoluce: jak bylo oznámeno na veletrhu EICMA, během bezprecedentní soutěže Champions Charity Race s legendami MotoGP a motocyklového sportu vstoupí do řady 2T nový zdvihový objem 350 ccm spolu s menším a závodnějším 250 ccm, zatímco RX 300 opustí scénu. Zbývá si jen vybrat a vyrazit na taneční parket a bavit se! Ale co to znamená bavit se jízdou na Betě? Jedním slovem, jezditelnost. Každý motocykl značky Betamotor je navržen florentskou společností tak, aby každému jezdci poskytl vozidlo, které je snadné a zároveň vysoce výkonné. Produkt schopný dostat z každého jezdce to nejlepší díky kombinaci motoru a podvozku, který dokáže pobavit, aniž by to vedlo k obavám o výkon motoru v mistrovství světa, díky čemuž je jízdní vlastnosti jeho základní hodnotou.
RX 350 2T je na druhou stranu motocykl, který má ambiciózní cíl: spojit výhody 2-taktu s dodávkou podobnou 4-taktu, plnou a lineární při všech otáčkách, výkonnou, ale vždy ovladatelnou. Proč 2T? Pro jednoduchost použití, montáže a údržby, která dělá ze smíšených motorů dokonalé spojence při amatérském použití vozidla, kde je řidič schopen samostatně zasahovat i přímo do motoru, a to s rozhodně nízkými náklady na pořízení a údržbu. Kubické centimetry přidané ve srovnání s RX 300, který opouští scénu, vytvářejí karoserii, která na 2-taktním motokrosu nikdy nebyla viděna, a přináší na n-tý stupeň typické vlastnosti motocyklů Beta, vždy připravených a plných při jakékoli rychlosti. Motocykl byl navržen pro neprofesionální jezdce, kteří pravidelně trénují tuto disciplínu (vzhledem k důležitému výkonu, který je stále k dispozici), ale kteří se chtějí bavit, aniž by zatěžovali své tělo, a využít lehkosti a následné ovladatelnosti lehkého a vysoce výkonného 2-taktu.
Jedná se tedy o novou revoluci pro RX, aniž by se ztratil ze zřetele cíl projektu: vybavit motocykl rámem na vysoké úrovni, motorem a komponenty, aby se do světa MX přinesly nové hranice RideAbility.
RX 250-350 2T
Motor: Oba zdvihové objemy se mohou spolehnout na zcela nový motor, určený pro konkrétní aplikaci. RX 350 2T byl navržen tak, aby měl maximální linearitu dodávky, což umožňuje jezdci všech schopností využít velký dostupný výkon; RX 250 2T se místo toho vyznačuje výbušností svého výkonu, připraveného soutěžit na závodních tratích.
Pojďme tedy do podrobností:
-
Hlava: Prvním rozdílem, který upoutá pozornost při pohledu na nové motory, je určitě přítomnost hlavy dvojité zapalovací svíčky u RX 350 2T, zatímco 250 ccm spoléhá na kanonickou jedinou zapalovací svíčku. Tento rozdíl pomáhá vyznačit dva různé charaktery motocyklů, přičemž 250 ccm si zachovává výbušnější podání ve vysokých otáčkách, kde se jezdci snaží využít maximální výkon motoru, zatímco 350 ccm zvládá mít větší točivý moment a kulatost dodávky, ve výhodě snadného použití amatérským publikem, což více využívá nízké otáčky.
-
Válec, píst a výfukový ventil: aby bylo možné mít tak odlišné charaktery, kromě zjevného rozdílu ve zdvihovém objemu, pracovali technici Betamotoru s novými válci a písty vhodně navrženými pro různé objemy. Dokonce i výfukový ventil, který je povolán k řízení dvou velmi odlišných dodávek, byl včas kalibrován díky použití diferencovaných pružin mezi oběma modely.
-
Klikový hřídel: Zdvih se u obou motocyklů liší, přičemž 250 ccm má 72 mm, zatímco 350 ccm má 73.6 mm.
-
Kliková skříň: všechny součásti jsou uzavřeny v nových skříních motoru, které procházejí různým vnitřním obráběním mezi dvěma zdvihovými objemy, čímž vznikají sací kanály se speciální geometrií.
-
Převodovka: je to jediná součást společná oběma modelům ve své rozteči, zatímco konečný poměr se mění na 13/50 u 250 a 13/47 u starší sestry.
-
Výfuk: nový také pro oba modely. Výfukové systémy byly navrženy tak, aby vylepšily vlastnosti dvou různých motorů a liší se od sebe vnitřním průměrem tlumiče výfuku, který je u 350 větší.
Nové vlastnosti společné pro všechny zdvihové objemy:
- Grafika: jednoduchá a lineární, ale také moderní a sportovní. Vytvářejí čistý a energický design, aby se ukázali v tom nejlepším na mole zblízka.
- Radiátory: byly zesíleny ve své nosné konstrukci, což zabraňuje jakékoli deformaci, která by ovlivnila jejich provoz, a to i při nejtěžším používání.
Na druhou stranu se v celém sortimentu potvrzuje následující:
- Rám: zatímco vítězné geometrie podvozku předchozího modelu jsou potvrzeny, ceněny jak pro stabilitu, tak pro ovladatelnost a bezpečnost přenášenou na jezdce, rám je aktualizován o mikrolitý komponent, který integruje spodní ložisko hlavy řízení. Tento zásah zvyšuje spolehlivost a tuhost nejvíce namáhané části konstrukce.
- Hliníkový zadní pomocný rám a speciální filtrační box: hliník dodává konstrukci správný stupeň tuhosti při zachování lehkosti a schopnosti absorbovat napětí. Přístup k filtru zůstává na levé straně motocyklu a je velmi snadný a intuitivní a nevyžaduje žádný typ nástroje.
- Odpružení Kayaba: vidlice (48 mm) a monoshock (50 mm) mají specifické kalibrace pro nové modely v řadě, které se zaměřují jak na ovladatelnost modelu, tak na stabilitu při zvýšení tempa. Výsledkem je nastavení, které vzbuzuje důvěru v každého řidiče bez ohledu na jeho úroveň.
- Brzdový systém Nissin: s plovoucími třmeny a Galferovými kotouči o průměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu, pro výkonné a modulární brzdění.
- Řetěz: Bez O-kroužku, lehký a hladký.
- Lithiová baterie: pro bezpečné první zapalování.
- Silentbloky řídítek: umožňují pohodlné uchopení řídítek, a tím i ovládání kola, zadržují vibrace a zvedají řídítka o 5 mm, méně unavují jezdce a tím zlepšují výkon.
- Motorové mapy: všechny RX jsou vybaveny dvěma specifickými motorovými mapami (suchá a mokrá), zatímco 4T má také čtyři úrovně zásahu kontroly trakce (zapnuto/vypnuto / aktivní tvrdá mapa / aktivní měkká mapa) pro řízení značného výkonu vozidla za všech podmínek na trati. Tlačítko pro výběr mapy a TC je umístěno na nárazníku na řídítkách.
Všechny RX jsou dodávány s dodávaným přizpůsobeným stojanem pro parkování motocyklu; 4-takt má také čtyři různé ovládací řemenice škrticí klapky, které přizpůsobují odezvu plynu.
Technická data
RX 350 2T
PODVOZEK
|
MOTOR
|
Silentblok:
S cílem co nejpohodlnější uchopení řídítek – a tím i ovládání na motocyklu – snižuje tento nový model vibrace a zvedá řídítka o 5 mm ve srovnání s předchozím modelem, čímž méně unavuje jezdce a tím zlepšuje výkon.
Cena motocyklu
Na dotaz
Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
Autorizovaný servis
Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.
Budeme se na Vás těšit!
Příslušenství a vybavení
Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.
Více informací najdete na stránce příslušenství.
VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.