BETA Havířov | Official Czech Dealer
Chceš si s námi zahrát? Beta přichází s novým RX My2026 do nové dimenze zábavy a ukazuje, že věří v projekt MX jako nikdy předtím, rozšiřuje řadu a pokládá základy pro vývoj kompletní řady 2taktních a 4taktních modelů.
Nic
Další informace
Chceš si s námi zahrát? Beta přichází s novým RX My2026 do nové dimenze zábavy a ukazuje, že věří v projekt MX jako nikdy předtím, rozšiřuje řadu a pokládá základy pro vývoj kompletní řady 2taktních a 4taktních modelů.
RX 450 4T je potvrzen a aktualizován, zatímco řada 2T je svědkem úplné revoluce: jak bylo oznámeno na veletrhu EICMA, během bezprecedentní soutěže Champions Charity Race s legendami MotoGP a motocyklového sportu vstoupí do řady 2T nový zdvihový objem 350 ccm spolu s menším a závodnějším 250 ccm, zatímco RX 300 opustí scénu. Zbývá si jen vybrat a vyrazit na taneční parket a bavit se!
Ale co to znamená bavit se jízdou na Betě? Jedním slovem, jezditelnost. Každý motocykl značky Betamotor je navržen florentskou společností tak, aby každému jezdci poskytl vozidlo, které je snadné a zároveň vysoce výkonné. Produkt schopný dostat z každého jezdce to nejlepší díky kombinaci motoru a podvozku, který dokáže pobavit, aniž by to vedlo k obavám o výkon motoru v mistrovství světa, díky čemuž jsou jízdní vlastnosti jeho základní hodnotou.
RX 450 4T představuje pro nadšence možnost jezdit na MX Made in Beta striktně odvozeném od závodního motocyklu, který nyní již pět let závodí v mistrovství světa MXGP a který pro modelový rok 2026 dostává důležitý krok ve výkonu, což z něj činí skutečného blízkého příbuzného oficiálních motocyklů jezdců při zachování snadné správy typické pro značku.
Jedná se tedy o novou revoluci pro RX, aniž by se ztratil ze zřetele cíl projektu: vybavit motocykl rámem na vysoké úrovni, motorem a komponenty, aby se do světa MX přinesly nové hranice RideAbility.
RX 450 4T
- Motor: motor o objemu 450 ccm byl zásadně přepracován, aby jezdci nabídl výrazné zvýšení výkonu ve srovnání s předchozím modelem v celém rozsahu použití a vrátil výraznější křivku točivého momentu, kterou lze použít za všech podmínek. To bylo možné díky balíčku nových komponentů, jako jsou následující: v první řadě použití nové hlavy, které při její činnosti pomáhá speciální píst, nové pouzdro a jiný výfukový systém. Hlava, vyvinutá na základě CFD analýzy a četných testů proplachování dynamometrometru, byla přepracována ve svém sacím potrubí, čímž se zlepšilo proudění vzduchu uvnitř motoru. Nová manžeta, která sleduje průtokovou linii, má delší vnitřní trubku pro zlepšení ladění tlakových vln, čímž se dále zvyšuje sací náplň. Píst má nové kroužky, které snižují tření a účinně zlepšují jeho výkon. Nakonec byla zavedena nová přídavná hmota předlohového hřídele, aby se omezily vibrace ve prospěch potěšení z používání.
- Výfuk: sběrné potrubí bylo upraveno ve své geometrii a prodlouženo, aby se vytvořila větší kulatost nového motoru při dodávce veškerého dostupného výkonu. Nový výfukový systém 4T je doplněn tlumičem výfuku přepracovaným společně s HGS tak, aby obsahoval výstup DB a byl v souladu s novými standardy požadovanými v závodech.
- Mapa: mapy byly aktualizovány tak, aby odpovídaly nové konfiguraci motoru a revidované strategie startování a omezovačů.
Nové vlastnosti společné pro všechny zdvihové objemy:
- Grafika: jednoduchá a lineární, ale také moderní a sportovní. Vytvářejí čistý a energický design, aby se ukázali v tom nejlepším.
- Chladiče: byly zesíleny ve své nosné konstrukci, což zabraňuje jakékoli deformaci, která by ovlivnila jejich provoz, a to i při nejtěžším používání.
Na druhou stranu se v celém sortimentu potvrzuje následující:
- Rám: zatímco vítězné geometrie podvozku předchozího modelu jsou potvrzeny, ceněny jak pro stabilitu, tak pro ovladatelnost a bezpečnost přenášenou na jezdce, rám je aktualizován o mikrolitý komponent, který integruje spodní ložisko hlavy řízení. Tento zásah zvyšuje spolehlivost a tuhost nejvíce namáhané části konstrukce.
- Hliníkový zadní pomocný rám a speciální filtrační box: hliník dodává konstrukci správný stupeň tuhosti při zachování lehkosti a schopnosti absorbovat napětí. Přístup k filtru zůstává na levé straně motocyklu a je velmi snadný a intuitivní a nevyžaduje žádný typ nástroje.
- Odpružení Kayaba: vidlice (48 mm) a monoshock (50 mm) mají specifické kalibrace pro nové modely v řadě, které se zaměřují jak na ovladatelnost modelu, tak na stabilitu při zvýšení tempa. Výsledkem je nastavení, které vzbuzuje důvěru v každého řidiče bez ohledu na jeho úroveň.
- Brzdový systém Nissin: s plovoucími třmeny a Galferovými kotouči o průměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu, pro výkonné a modulární brzdění.
- Řetěz: Bez O-kroužku, lehký a hladký.
- Lithiová baterie: pro bezpečné první zapalování.
- Silentbloky řídítek: umožňují pohodlné uchopení řídítek, a tím i ovládání motocyklu, zadržují vibrace a zvedají řídítka o 5 mm, méně unavují jezdce a tím zlepšují výkon.
Pro úplnost si prosím uvědomte, že:
- Motorové mapy: všechny RX jsou vybaveny dvěma specifickými motorovými mapami (suchá a mokrá), zatímco 4T má také čtyři úrovně zásahu kontroly trakce (zapnuto/vypnuto / aktivní tvrdá mapa / aktivní měkká mapa) pro řízení značného výkonu vozidla za všech podmínek na trati. Tlačítko pro výběr mapy a TC je umístěno na nárazníku na řídítkách. Všechny RX jsou dodávány s dodávaným přizpůsobeným stojanem pro parkování kola; 4-takt má také čtyři různé ovládací řemenice škrticí klapky, které přizpůsobují odezvu plynu.
Technická data
RX 450 4T
PODVOZEK
|
MOTOR
|
Cena motocyklu
Na dotaz
Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
Autorizovaný servis
Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.
Budeme se na Vás těšit!
Příslušenství a vybavení
Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.
Více informací najdete na stránce příslušenství.
VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.






















