loader image
RX 450 4T MY2025

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RX 450 4T MY2025

Před několika měsíci projekt společnosti Beta, jehož cílem je rozšířit hranice RideAbility, oficiálně přistál v nové motokrosové dimenzi a toskánská společnost je již připravena vylepšovat své modely den za dnem a udržet své motocykly jednoduše na vrcholu.

RX 450 byl oficiálně prvním 4-taktním krosovým motocyklem postaveným výrobcem z Rignano sull’Arno a pro fanoušky to byla také příležitost jezdit na Made in Beta MX odvozeném od závodního prototypu, který nyní závodí již čtyři roky v mistrovství světa MXGP.

Nic
Další informace

Před několika měsíci projekt společnosti Beta, jehož cílem je rozšířit hranice RideAbility, oficiálně přistál v nové motokrosové dimenzi a toskánská společnost je již připravena vylepšovat své modely den za dnem a udržet své motocykly jednoduše na vrcholu.

RX 450 byl oficiálně prvním 4-taktním krosovým motocyklem postaveným výrobcem z Rignano sull’Arno a pro fanoušky to byla také příležitost jezdit na Made in Beta MX odvozeném od závodního prototypu, který nyní závodí již čtyři roky v mistrovství světa MXGP.

Zatímco RX 300 2T je cross-country motocykl uvedený na trh exkluzivně pro americký trh v roce 2021, který začal jako projekt odvozený od endura a bylo přiblíženo světu motokrosu řadou specifických úprav. Úspěch tohoto projektu a stále rostoucí zkušenosti z mistrovství světa MXGP s modelem 450 4T vedly toskánskou značku k tomu, aby uvolnila plyn a nakonfigurovala RX 300 jako plnohodnotný motokrosový motocykl, který má s modely Enduro společného jen několik věcí.

S modelovým rokem 2025 prošla RX 300 řadou důležitých zásahů do motoru a odpružení a rámu, které se zcela odtrhly od světa enduro a stejně jako RX 450 konfigurují samostatný projekt, zcela věnovaný motokrosu.

RX 450 také obdržel vzrušující nové aktualizace, které brousí zbraně modelu a jsou připraveny bojovat na MX tratích po celém světě.
V rámci tolika změn u nových RX zůstává stejná věc jako cíl projektu: vybavit motocykl rámem, motorem a komponenty nejvyšší úrovně a přinést novou hranici RideAbility do světa MX.

Co znamená RideAbility pro beta verzi? Znamená to navrhovat a vyrábět motocykly, jejichž jízdní vlastnosti jsou jejich základní hodnotou. Každý motocykl značky Betamotor je navržen florentským výrobcem tak, aby každému jezdci poskytl motocykl, který je zároveň snadno ovladatelný a vysoce výkonný. Produkt schopný vytěžit to nejlepší z každého jezdce díky kombinaci motoru a rámu, který je schopen poskytnout zábavnou jízdu, aniž by se musel obávat výkonu motoru na úrovni mistrovství světa.

RX 300 a 450 tento cíl dokonale splňují, každá svým vlastním způsobem: obě představují dokonalou kombinaci výkonu a ovladatelnosti tím, že do středu designu umisťují ovladatelnost a typický rodinný pocit snadného použití společnosti Betamotor, plně zaměřený na nekompromisní zábavu.

Pojďme se ponořit do podrobností RX 450 4T:

  • Zadní pomocný rám a filtrační box: zatímco geometrie zadního pomocného rámu a filtrační skříň zůstávají stejné, struktura byla vhodně vyztužena v řadě bodů, které ji zpevňují a zachovávají lehkost a schopnost absorbovat napětí. Přístup k filtru zůstává na levé straně motocyklu a je extrémně snadný a intuitivní, stejně jako bez použití nářadí.
  • Odpružení: vidlice a jednoduchý tlumič dostaly novou kalibraci, která vylepšuje charakter motocyklu, a to jak z hlediska ovladatelnosti, tak stability při zvyšování tempa. Výsledkem je vylepšení vlastností, které již jezdci MXGP u tohoto modelu zdůraznili – ovladatelnost a stabilita, které vzbuzují důvěru v každého jezdce bez ohledu na jeho úroveň.
  • Baterie: pro bezpečné zapalování na první výstřel, a to i v těch nejnáročnějších podmínkách použití, byla na RX MY25 namontována nová lithiová baterie s proudem vyšším než ta předchozí, aby měla vždy potřebný startovací výkon.
  • Konečný převodový poměr: pro nalezení ideálního kompromisu mezi rychlostí a zrychlením má nyní zadní ozubené kolo 51 zubů – o jeden více než u předchozího modelu – pro zlepšení odezvy motoru při výjezdu ze zatáček a také umožňuje motoru rychleji nabírat otáčky.
  • Grafika: zatímco nástavby nedávno představené s novou zádí zůstávají nezměněny, byla představena nová, uhlazenější a agresivnější grafika, která nepostrádá charakter ve zvýraznění závodní duše modelu.

Kromě toho existuje řada aktualizací společných pro oba modely, jako například:

  • Silentblok řídítek: komfort a motokros jsou notoricky dva poměrně vzdálené pojmy, ale s novými silentbloky vybavenými tímto modelem je tato vzdálenost výrazně překlenuta. S cílem co nejpohodlnější uchopení řídítek – a tím i ovládání na motocyklu – snižuje tento nový model vibrace a zvedá řídítka o 5 mm ve srovnání s předchozím modelem, čímž méně unavuje jezdce a tím zlepšuje výkon.
  • Stupačky: model 2025 dostává nové, méně objemné stupačky s vylepšeným výkonem přilnavosti k botě jezdce, aby měl motocykl neustále pod kontrolou.
  • Kyvná vidlice: čep osy zadního kola byl zesílen a získal 2 mm v průměru, celkem tedy 22 mm. Tento nový komponent zaručuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních.

Abychom dokončili náš přehled motocyklu:

  • Motorové mapy: oba modely RX jsou vybaveny dvěma specifickými mapami motoru (mokrá a suchá), zatímco 4taktní model má také čtyři úrovně kontroly trakce (zapnuto/vypnuto/aktivní s tvrdou mapou/aktivní s měkkou mapou) pro řízení významného výkonu vozidla ve všech terénních podmínkách. Tlačítko pro výběr mapy a TC je umístěno na nárazníku řídítek.
  • RX je dodáván s přizpůsobeným stojánkem a 4 různými plynovými kladkami, které umožňují přizpůsobit odezvu plynu.
Technická data

RX 450 4T

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1485 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2170MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 825 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 945 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 330 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 410 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 104,5 KG (VEPŘEDU 48 kg; VZADU 52 kg)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 7 L
  • REZERVA: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD CLOSECARTRIDGE VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 305 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 300 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 19 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 80/100 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 110/90 -19

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 97 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 449,3 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,5 :1
  • VENTILOVÝ ROZVOD DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL

  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÉ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTÍCÍ KLAPKA: Ø 46 MM
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 5 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 + SAE 10W/40 0,8L

Cena motocyklu

259 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.