loader image
RX 300 2T MY 2024

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RX 300 2T MY 2024

Projekt Bety na rozšíření obzorů Rideability vstupuje do nové dimenze – do motokrosu! Je to první moderní motokrosový motocykl vyrobený italským výrobcem od počátku 80. let 20. století , představuje první příležitost v Evropě pro nadšence zajet si na motokrosovém motocyklu Beta po svém debutu v mistrovství světa MXGP před třemi lety.
Mluvíme o Beta RX 300 2T , nové hranici Rideability ve světě MX.

Nic
Další informace

Co znamená Rideability pro BetaZnamená to umožnit každému jezdci na motocyklu Beta mít současně snadno ovladatelné a zároveň vysoce výkonný motocykl, špičkově výkonný , přesto přátelský, zábavný a nikdy příliš náročný. Dnes poprvé Beta zavádí tento koncept do moderního motokrosu. 300 RX je pro evropský trh úplnou novinkou, nicméně mnozí o ní již vědí , alespoň u značkových puristů, kteří jej viděli na některých záběrech ukradených z amerického trhu.

RX 300 2T je motocykl, který byl uveden na trh jako exkluzivní motokrosový motocykl pro americký trh v roce 2021. Úspěch tohoto projektu, podpořený stále rostoucími zkušenostmi nasbíranými v závodním poli v mistrovství světa MXGP s 450 4T, vedl toskánskou značku k otevření plynu evoluce motocyklu, který je dnes konfigurován jako plnohodnotný motokrosový motocykl . Tento limitovaný model bude poprvé vyroben mimo USA, díky čemuž je RX 300 2T jedinečnou příležitostí přidat do vaší garáže první evropskou verzi tohoto motocyklu, model, který pro Betu znamená návrat na motokrosový trh a který bude otevírat cestu pro novou řadu zcela nových vozidel, která brzy dorazí.

RX 300 2T je jedinečný motocykl ve svém žánru, dokonalá kombinace síly a ovládání, tedy vozidlo, které se rodí se závodním duchem, protože je určeno pro závodní okruh. Stále se vyznačuje snadným ovládáním typickým pro rodinu Betamotor, avšak plně zaměřené na zábavu bez kompromisů .

Zcela nový RX 300 byl navržen pro jezdce na moto-minder, kteří hledají styl a výkon, který může pocházet pouze z Beta v Itálii. „Tovární zvuk motocyklu“ vycházející z tlumiče výfuku odlišuje tento model od ostatních značek na okruhu. Mnoho beta inženýrů pochází z motokrosového prostředí, které jim umožňuje uplatnit svůj talent.

Motor: Motor RX 300 nabízí vysokou úroveň výkonu, zejména ve středním a nejvyšším rozsahu dodávky výkonu, přesto poskytuje vynikající točivý moment a nabízí tak příjemně progresivní pohon, který je vždy pod kontrolou, se zaměřením na koncept poslušnosti ve všech situacích.

Hlavní charakteristické detaily RX 300 2T jsou následující:

  • Píst : design se dvěma kroužky a dokonale přizpůsobený průchodu válce RX.
  • Karburátor : Keihin PWK 38 mm.
  • Vyhrazená zapalovací svíčka : NGK BR8ECM.
  • Klikový hřídel : tato součást byla odlehčena se zmenšeným průměrem spojeným s hlavními skříněmi motoru exkluzivně pro RX, aby poskytovala rychlejší akceleraci při vyšších otáčkách motoru.
  • Výfukový ventil : nastavitelný ventil, který mění dodávku energie na drastických úrovních a poskytuje možnost vyladění pro jezdce všech schopností.
  • Krátký tlumič : pro podporu výkonu při středně vysokých otáčkách motoru.
  • Hydraulická spojka s membránovou pružinou : zajišťuje hladký chod, snadné tažení a je odolná proti přehřátí. Předpětí pružiny pro spojku lze nastavit do tří poloh, které mění průběh spojky. nastavením vyhrazeného kroužku uvnitř krytu spojky.
  • Chladicí vedení : vysoce výkonné modely v modrém silikonu.
  • Přepínač MAP : dvoupolohový, který poskytuje jezdci dvě různé dodávky výkonu motoru. Tento systém je nezávislý na nastavitelném výkonovém ventilu a poskytuje jezdci úžasné množství nastavitelnosti výkonu motoru.
  • Výfuk : speciální pokovený výfuk pro krásný vzhled a nenáročnou údržbu po každém závodě.

Co se týče rámu vozidla :

Vidlice a tlumič: jsou Kayaba (KYB). Tento paket odpružení je exkluzivní pro model RX. Inženýři Beta úzce spolupracovali se společností Kayaba na vývoji perfektních nastavení na základě celkové geometrie modelu RX. Cílem bylo poskytnout balíček dostatečně tuhý pro velké hity, ale zároveň pružný a měkký přes řez, který se vyvíjí na mnoha motokrosových tratích.

Kola jsou 21″ vpředu a 19″ vzadu, s pneumatikami 80/100-21 a 120/80-19 Michelin Starcross 6, zatímco brzdový systém je od Nissin s plovoucími třmeny a 260mm kotoučem vpředu a 240 mm vzadu.

Elektrický start : ožije stisknutím tlačítka, v souladu s nízkou hmotností lithiové baterie bude vašim přátelům závidět jejich 2 údery.

Zaokrouhlení specifikací modelu:

Elektrické komponenty , včetně hlavního kabelového svazku, jsou pro snížení hmotnosti na naprostém minimu. Tlačítko startéru a vypínače jsou namontované na řídítkách.

Dále jsou zde některé speciální komponenty , které zvyšují úroveň výbavy motocyklu:
– Napínače řetězu z červené slitiny Ergal
– Modré eloxované ráfky Excel
– Červené vedení řetězu
– Červené eloxované dvoumateriálové řetězové kolo
– Černé stupačky ze slitiny Ergal s ocelovými kolíky
– Chrániče rukou

Balíček završuje zbrusu nová grafika s typickými závodními barvami, díky níž vynikne jedinečný model z řady Beta.
Každý RX 300 bude dodáván se stojanem ve stylu moto. 

Technická data

RX 300 2T

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2185 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1260 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 340 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 417 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 100 KG (PŘEDNÍ 48 KG; ZADNÍ 52 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD CLOSECARTRIDGE VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 305 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 300 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 19 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 80/100 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 120/80 -19

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 72 MM
  • ZDVIH: 72 MM
  • OBJEM: 293,1 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,45 :1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI S OVLADAČEM OLEJOVÉHO ČERPADLA
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR8ECM
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK 38
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50

Mapy motorů RX

Elektrický start

Ohně k životu pouhým stisknutím tlačítka, přizpůsobené nízké hmotnosti lithiové baterie, přiměje vaše přátele nastartovat jejich 2 údery závidět.

Speciální komponenty RX MY 2024

Speciální komponenty

Dále jsou zde některé speciální komponenty, které zvyšují úroveň výbavy motocyklu:
– Napínače řetězu z červené slitiny Ergal
– Modré eloxované ráfky Excel
– Červené vedení řetězu
– Červené eloxované dvoumateriálové řetězové kolo
– Černé stupačky ze slitiny Ergal s ocelovými kolíky
– Chrániče rukou

Vidlice RX MY 2024 Monoshock

Vidlice a tlumiče Kayaba (KYB)

Tento paket odpružení je exkluzivní pro model RX. Inženýři Beta úzce spolupracovali se společností Kayaba na vývoji perfektních nastavení na základě celkové geometrie modelu RX. Cílem bylo poskytnout balíček dostatečně tuhý pro velké hity, ale zároveň pružný a měkký přes řez, který se vyvíjí na mnoha motokrosových tratích.

Cena motocyklu

224 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.