loader image
EVO FACTORY 4T 300 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

EVO FACTORY 4T 300 MY24

Modely EVO Factory 2024 jsou tady! Tyto prémiové modely jsou vyráběny z těch nejlepších komponent v italské továrně Beta a představují další úroveň zkušebního EVOlution . Modely EVO Factory sdílejí stejnou základní platformu jako standardní EVO spolu s řadou aktualizací jak na straně rámu, tak na straně motoru, což jezdcům poskytuje soutěžní model jako žádný jiný a připravuje soutěž na trialových motocyklech EVO Factory. Modely EVO Factory jsou vyráběny v omezeném počtu a poskytují exkluzivitu i výkon.

Nic
Další informace

Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových motocyklů Beta a jako obvykle jsou uvedeny na trh v únoru, těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních.
Mistrovství světa George Hemingwaye (TR3 125) spolu s vynikajícími výsledky Mattea Grattaroly (TRIALGP) a Andrea Sofia Rabino (GP ŽENY) a kromě příslušných vítězství v národních šampionátech znovu potvrzují vynikající jízdní vlastnosti a výkon, které poskytuje model Factory. .
Pro modelový rok 2024 byly provedeny některé aktualizace, které zvyšují kultivovanost modelu při zachování jeho závodního původu.

Hlavní přednosti nových modelů Factory MY 24, pokud jde o MOTOR a RÁM A PÉROVÁNÍ , jsou následující:

MOTOR

4takt

Čtyřtaktní Factory varianta také těží z řady vylepšení oproti standardní verzi EVO. Elektronická řídicí jednotka dostává vyšší výkon, což se promítá do lepší stability jiskry a lepšího spalování při všech otáčkách motoru. Aby byl zajištěn větší dostupný výkon, je čtyřtaktní EVO Factory vybaven lehčím a výkonnějším titanovým tlumičem .

RÁM A ZAVĚŠENÍ

Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2024 liší od standardní verze následovně:

  • Zlaté přední vidlice: Evo Factory 24 je potvrzeno, že má zlaté vidlice , které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Barva je skutečně výsledkem úpravy TIN , umožňující hladší skluz vidlice, jejíž hydraulické řízení zůstává svěřeno nedávno představenému vnitřnímu systému tlumení. Neustálé zdokonalování nastavení zajišťuje balíček odpružení, který je na vrcholu nabídky v sektoru trialových motocyklů, a to v nemalé míře díky kombinaci s mono tlumičem, který má optimalizovanou geometrii vedení pružin (s červenou pružinou).
  • Progresivní táhlo: konfigurace táhla zadního zavěšení je progresivnější, aby zajistila větší trakci a poskytla jezdci vynikající pocit. To usnadňuje jízdu na motocyklu a pomáhá překonávat velké překážky.
  • Nové brýle přední vidlice s modře eloxovaným povrchem: poskytují tuhost a lehkost (váží přibližně o 100 g méně než standardní modely), mají také dopředu a dozadu nastavitelné držáky řídítek, které umožňují jezdci najít svou ideální polohu. Nová barva představená pro MY 24 také propůjčuje motocyklu vzhled bez kompromisů.
  • Napínače řetězu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem: stupačky jsou odolné, lehké komponenty s protiskluzovými ocelovými kolíky zajišťujícími maximální přilnavost.
  • Hadice chladiče v červeném silikonu pro konkrétní verzi: tyto komponenty nabízejí lepší chladicí výkon a také dodávají motocyklu čistokrevný závodní vzhled.
  • Závodní brzdové kotouče Galfer: tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon a jsou extrémně lehké, což přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.
  • Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec
  • Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky.
  • Nová modře eloxovaná kola Morad
  • Pneumatiky Michelin X-light: lídr v oboru z hlediska hmotnosti, výkonu a přilnavosti ve všech situacích.
  • Nová grafika: červená a modrá byly vždy barvy používané pro modely Beta připravené na závody a tato nová EVO Factory nezklame. Beta červená plastových dílů a obtisků je perfektně spárována s detaily a elegantními novými komponenty v modré Ergal. Vzhled modelu dále umocňuje nová matně lesklá grafika, přičemž matně červené části kontrastují s lesklou modrou a bílou.

Nové modely Evo Factory 24 jsou také poprvé vybaveny novým elektronickým klíčem Beta:

  • Elektronický klíč: tradiční „Kill-switch“ byl nahrazen novým patentovaným elektronickým klíčem Betamotor. Jedná se o magnetický spínač typu lanyard, který zajišťuje jak funkci ochrany proti krádeži, tak i funkci ochrany motocyklu a řidiče, pro kterou je Betamotor držitelem exkluzivního evropského patentu (EP3064405B1). Klíč je dvoudílná součást, stejně jako zařízení, které nahrazuje: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetický (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), který aktivuje mechanismus v případě, že jsou odpojeny; liší se však svým jednoznačným kódováním spojujícím obě části a poskytuje funkci ochrany proti krádeži.
  • Funkce ochrany proti krádeži: klíč zabraňuje nastartování motoru, když je odpojen, díky kódování, které jej spojuje se zapalováním motocyklu, což odrazuje od krádeže motocyklu, když je ponechán bez dozoru.
  • Pasivní bezpečnost motocyklu a jezdce: funguje stejným způsobem jako tradiční „Kill-Switch“, motor se vypne, když se magnetický bod kontaktu připojí k zápěstí jezdce a odpojí se řídítka motocyklu.
    Větší ochrana pro motocykl a jezdce v jediném řešení, které je exkluzivně patentováno společností Betamotor.
Technická data

300

PODVOZEK

  • RÁM: HYDROFORMOVANÁ SLITINA
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 310 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE Ø38 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: ZADNÍ TLUMIČ S KOAXIÁLNÍ NÁDRŽÍ A REGULÁTOREM KOMPRESE A ODSKOKU
  • ZDVIH TLUMIČE: 62 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø160 MM S 2 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 32 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 32 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18 MICHELIN X-LIGHT

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 79,0 MM
  • ZDVIH: 60,5 MM
  • OBJEM: 296,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 10,5:1
  • KARTER: MAGNESIUM
  • VÝFUK: TITAN
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ HIDRIA 12V – 110W
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • MAZÁNÍ: MIX S PALIVEM 1,5 % (SYNTETICKÝ OLEJ)
  • DODÁVKA PALIVA: KARBURÁTOR
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK Ø 28MM
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA S TLUMICÍ GUMOU
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 22/69
  • PŘEVODOVKA: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/30 (550 CCM)
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,8
  • EMISE CO2 [G/KM]: 66
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cena motocyklu

Na dotaz

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.