loader image
RR RACING 4T 350/390/430/480 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACING 4T 350/390/430/480 MY24

Je možné zlepšit rám, odpružení a výkon motocyklu, který vyhrál mistrovství světa? Není to snadné, když jde o motocykly Steva Holcomba nebo Brada Freemana, ale technici Betamotoru mají rádi výzvy, a tak byly k modelům Racing 2024 přidány dvě zásadní inovace, které zdvojnásobují jízdní vlastnosti, výkon a zábavu! Vlajková loď závodního motocyklu Beta, dvoutaktní RR Racing 300, skutečně obsahuje nový motor s dvojitými zapalovacími svíčkami, přičemž většina ostatních modelů řady RR Racing dostává nový rám (kromě 125 a 200). To ale není vše, protože dvoutaktní 125 dostává také zcela přepracovaný motor. Balíček završuje nová grafika a komponenty na vysoké úrovni připravené na závody.

Nic
Další informace

Motocykly RR Racing představují závodní verze modelů Enduro RR, a proto se od nich liší řadou úprav motoru, odpružení, rámu a vybavení, díky čemuž jsou ideální pro podávání nejlepších výkonů na trati. Pro modelový rok 2024 mají nové funkce a inovace nepochybně velký dopad a jsou v souladu s filozofií konstrukce těchto modelů a nabízejí každému možnost maximálně využít dostupný výkon s minimálním úsilím, aby mohl vždy vydat to nejlepší. Pojďme se proto podívat na všechny nové funkce a vlastnosti, kterými se modely odlišují.

NOVÉ VLASTNOSTI 

Odpružení
Pokud jde o odpružení, přijetí vidlice Kayaba a tlumiče je standardním vybavením všech modelů RR Race Edition, přičemž hlavní inovace zahrnuje nový rám:

  • Rám : všechny nové modely RR Racing My 2024 (kromě 125 a 200) mají zcela nový rám. Nosníky trubky řízení mají větší část než v minulosti (1 cm), která byla zavedena s cílem poskytnout motocyklu větší tuhost a snížit celkovou flexi. Pokud jde o jízdu, to se promítá do větší přesnosti při vjezdu do zatáček a během nich, kde větší tuhost umožňuje zlepšit držení motocyklu ve stopě s pravdivější a přímější odezvou. Tato hlavní modifikace, již úspěšně používaná v soutěži oficiálním týmem, s sebou přináší řadu úprav v podpěrách, uložení motoru a tak dále, které byly zavedeny pro podporu nových charakteristik rámu. Kromě výše uvedených úprav byly upraveny také úchyty stupaček a úchyt zadního brzdového válce. Přesněji řečeno, úchyty stupaček jsou nyní dole užší, aby se zabránilo možnosti kontaktu se zemí při jízdě v hlubokých vyjetých kolejích. Držák brzdového válce byl na druhé straně přepracován tak, aby obsahoval nový brzdový válec Nissin.
  • Nissin : nový rám je nyní schopen pojmout nový, výkonnější brzdový válec Nissin. Tento komponent představuje pokrok oproti předchozímu modelu a vyznačuje se, stejně jako svou vnější konstrukcí, vyšším brzdným výkonem v kombinaci s vylepšenou schopností modulace (kromě 125 a 200). Balíček novinek představených na RR Racing My 2024 završuje špičková výbava a precizní vlastnosti, které tyto modely odlišují od RR.
  • Vidlice s uzavřenou kazetou Kayaba (KYB) AOS 48 mm : Eloxované vnitřní části a ošetření materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelné komprese a tlumení odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Inženýři společnosti Betamotor překalibrovali součást, aby optimálně fungovala s novými charakteristikami rámu.
  • Zadní tlumič Kayaba (KYB) C46 : Tlumič KYB může být považován za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistentnost výkonu i při zvláště náročném použití a jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou nastavení vnější komprese (vysoká i nízká rychlost) a odskoku.
  • Kontrola trakce – řada 4T
    Kontrola trakce, kterou lze kdykoli deaktivovat, je nyní základním prvkem motorů větších velikostí, a proto ji najdete i u modelového roku 2024. Ovládání tohoto systému je pomocí obvyklého tlačítka na ovládacím panelu mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru jsou ovládány z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.
  • Závodní komponenty
    • Rychloupínací přední vidlice : tato součást je okamžitě rozpoznatelná podle uvolňovací páčky z červeně eloxované slitiny a je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
    • Vyztužené chrániče rukou/strong: nové chrániče, navržené a vyrobené ve firmě Betamotor, jsou vybaveny dvousložkovým materiálem v červené a modré barvě, který nejen dodává motocyklu závodní vzhled, ale je také mimořádně odolný i při nejdrsnějším použití v terénu.
    • Stupačky ze slitiny Ergal : pro zajištění maximální kontroly za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem jsou modely RR Racing vybaveny černými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky s velkou kontaktní plochou.
    • Zadní řetězové kolo s eloxovaným hliníkovým jádrem a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS : prvotřídní výkon, lehkost a pevnost – dokonalý mix všech atributů, které musí mít každý závodní komponent.
    • Speciální červené a modré závodní sedadlo : s protiskluzovým horním krytem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční úchop, pohodlí a praktičnost.
    • Eloxovaná černá řadicí páka a pedál zadní brzdy.
    • Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla motorového oleje a víčko olejového filtru z eloxovaného červeného hliníku.
    • Napínače řetězu z červené slitiny ergal.
    • Nová závodní grafika a červené a modré obtisky kol. 
Technická data

350

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 57,4 MM
  • OBJEM: 349,1 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,19:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ SYNERJECT
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,84
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 93

390

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 63,4 MM
  • OBJEM: 385,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,48:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ SYNERJECT
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,89
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 94

430

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,2 KG; ZADNÍ 55,3 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 95 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 430,9 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,33:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC  / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ SYNERJECT
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,887
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 94

480

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,3 KG; ZADNÍ 55,2 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD CLOSECARTRIDGE VIDLICE S Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNOVÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNOVÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 JAMEK
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 100 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 477,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,86:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ SYNERJECT
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 4,22
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 102

KONTROLA TRAKCE

Kontrola trakce, kterou lze kdykoli deaktivovat, je nyní základním prvkem motorů větších velikostí, a proto se vyskytuje i u modelového roku 2024. Ovládání tohoto systému je pomocí obvyklého tlačítka na ovládacím panelu mezi krkem řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru se ovládají z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.

Cena motocyklu

269 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.