loader image
RR X-PRO 4T 350/390/430/480 MY26

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR X-PRO 4T 350/390/430/480 MY26

Beta se rozhodla pro novou enduro sezónu plně otočit plynem a uvádí na trh nové RR 2T a 4T XPRO My 2026 s řadou novinek, které přesouvají RR lištu na úroveň skutečných profesionálů, nebo spíše XPRO!

Nic
Další informace

Beta se rozhodla pro novou enduro sezónu plně otočit plynem a uvádí na trh nové RR 2T a 4T XPRO My 2026 s řadou novinek, které přesouvají RR lištu na úroveň skutečných profesionálů, nebo spíše XPRO!

„Ride like a X-PRO“: nový způsob zážitku z endura vyrobeného v beta verzi představený v loňském roce se stal velmi oblíbeným mezi jezdci všech úrovní. S modelem MY26 je X-PRO obohacen a stává se ještě atraktivnějším.

Nejzkušenější uživatelé ocenili plasticitu přizpůsobení, díky které je motocykl ideálním společníkem pro přechod z rychlé trasy na Hard Enduro singletrack, a to díky přizpůsobivosti podvozku a možnosti úpravy nastavení, a to několika jednoduchými kliknutími. Amatéři naopak ocenili lehkost a pocit bezpečí, který vozidlo předává při zvládání stále náročnějších úrovní jízdy, a to tím nejpohodlnějším možným způsobem.

Se zavedením podvozku v modelovém roce 2026 se dále zlepšila ovladatelnost vozidla, které se podařilo integrovat s jízdními vlastnostmi stále širšího spektra jezdců, a to i díky extrémnímu přizpůsobení jeho úprav. 2-taktní motory byly také dále vylepšeny, zlepšily dodávku ve všech otáčkách a výkon.

Pojďme se tedy seznámit s novým RR X-PRO My26.

Sortiment se stále skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost a je schopen uspokojit potřeby extrémně rozmanitého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní RR, ale to, co mají všechny společné, je důvěra, kterou tyto motocykly mohou poskytnout ve prospěch potěšení z jízdy.

350 ccm

Je to nejlépe ovladatelný motocykl v řadě 4-taktů; preferuje jízdu ve vysokých otáčkách při zachování velmi lineárního výkonu.

390 ccm

Představuje ideální kombinaci ovladatelnosti a výkonu, díky čemuž je skvělá trakce také vítěznou zbraní.

430 ccm

Rozhodně vysoce výkonný motor, který při použití podává to nejlepší díky využití dlouhých převodových poměrů a důležitých vlastností točivého momentu.

480 ccm

Je to motocykl, který se nejlépe projevuje ve velkých prostorách. Má velmi podobné vlastnosti jako 430, ale s ještě větším točivým momentem a výkonem, vhodný pro zkušenější a fyzicky připravené jezdce.

Níže je uveden přehled aktualizací, které řada RR 2T-4T XPRO My 2026 obdržela:

  • Rám: je potvrzeno přijetí rámu se zvětšenou částí v části hlavního paprsku (+ 1 cm), který se objevil na modelech X-PRO My 25, aby bylo zachováno celkově velmi přesný a stabilní motocykl jak při najíždění, tak v zatáčkách, schopné přenášet velké pocity bezpečí při udržování výkonu motoru na uzdě.
  • Odpružení: Nově navržené odpružení představené u modelu RR X-PRO s krátkým rozvorem a architekturou zdvihu, které bylo v loňském roce zcela přepracováno, bylo dále vylepšeno v chování vidlice, která vylepšila píst a tlačnou pružinu. Celková výška motocyklu zůstává 930 mm (o 20 mm méně než u RR Race), což umožňuje jezdci lepší kontakt se zemí v každé situaci, od amatérské jízdy až po jízdu na dráze, stejně jako v těch nejextrémnějších podmínkách.
  • Vidlice SHC (Separate Hydraulic Chamber): Potvrzuje se asymetrické uspořádání vidlice, které bylo zavedeno za účelem optimalizace hydraulického provozu a snížení celkové hmotnosti (přibližně o 250 g) součásti. Rozdělení rolí mezi pravou a levou nohu umožňuje větší kontrolu nad všemi nastaveními, přičemž pravá noha se stará o elastický aspekt, zatímco levá strana se stará o hydrauliku. Oba kmeny, se svými příslušnými funkcemi, byly zjemněny. Zejména pružinový tlačný stroj prošel přepracováním, které umožnilo zlepšení průtoku oleje (přítomného pro nezbytné mazání mechanických součástí), čímž se zabránilo zvýšení tlaku při vysokých rychlostech, které ovlivnily klouzání součásti. Výsledkem je větší linearita odezvy s předvídatelnějším chováním bez ohledu na typ překážky. V souladu s charakterem X-PRO vytváří odpružený prostor optimální jízdní vlastnosti vozidla s celkovým chováním motocyklu, které je vždy pohodlné a vhodné pro přizpůsobení jak amatérským jezdcům, tak profesionálům, kteří se věnují hard enduru.
  • Kyvná vidlice: osa zadního kola byla vyztužena, získala 2 mm v průměru, čímž se zvětšila na 22 mm. Tato nová součást zaručuje větší tuhost a odolnost proti kroucení, což má za následek to, že máme motocykl, který je vždy přesný a dobře řiditelný, když přidáte plyn.
  • Silentblok: zlepšení jízdního komfortu prochází také a především přes řídítka, hlavní bod kontaktu s motocyklem. U podpěr posledně jmenovaných bylo potvrzeno použití silentbloků, které přispívají ke snížení vibrací přenášených na jezdce, díky čemuž je přilnavost pohodlnější a méně únavná.
  • Přední vyprošťovací pás: Pro zdůraznění extrémního charakteru modelu RR X-PRO je představen nový přední tažný pás s výšivkou Beta, který je velmi užitečný pro vyhýbání se v nejobtížnějších situacích.
  • Přepněte mapu na řídítkách: tlačítko pro přepínač map, které si od loňského roku našlo své místo na řídítkách, je ponecháno jako takové, v návaznosti na MX modely rodiny Beta, uvnitř nárazníku.
  • Hlavní válec Nissin: nové X-PRO My26 jsou vybaveny novým předním brzdovým třmenem, menším, lehčím a výkonnějším než ten předchozí, který zajišťuje rozhodně razantnější výkon při brzdění na limitu při zachování typické modularity systémů zvolených techniky Bety.
  • Chladiče: aby se zabránilo ztrátě spolehlivosti i při nejextrémnějším použití, musí být chladicí systém vždy udržován v perfektním provozním stavu. Z tohoto důvodu budou nové modelové roky kromě potvrzení použití expanzní nádrže chladicí kapaliny (200 ccm) uvnitř podvozku vybaveny novými chladiči, robustnějšími než ty předchozí, které zabraňují deformaci a následnému snížení průtoku chladicí kapaliny.
  • Baterie: modely 4T budou vybaveny novou, lehčí a výkonnější baterií, která umožní bezpečné starty za všech podmínek použití.
  • Grafika: silná osobnost modelu se projevuje také v nové celočervené s kontrastní černou grafikou, moderní i sportovní.
  • Zadní světlo: ze stylistického hlediska dělá X-PRO další krok vpřed také díky novému zadnímu LED světlu, které je modernější a robustnější než předchozí.

RR 4T 

Mapy motorů: 4-taktní motory dostávají nové mapy, které zlepšují jejich dodávku v celém rozsahu použití. Ať už byl zdvihový objem zkoumaný jakýkoli, technici společnosti Beta zlepšili jeho linearitu a použitelnost při jakékoli rychlosti, což umožňuje lepší řízení dostupného výkonu.

Technická data

350

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1480 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 315 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 57,4 MM
  • OBJEM: 349,1 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,19:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC  / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,4
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 80

390

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1480 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 315 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 63,4 MM
  • OBJEM: 385,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,48:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,3

430

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1480 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 315 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,2 KG; ZADNÍ 55,3 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 95 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OOBJEM: 430,9 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,33:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W 50 0,8 I. + SAE 10W/40 0,8 L

480

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1480 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 315 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,2 KG; ZADNÍ 55,3 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 100 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 477,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,86:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN,
    VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W 50 0,8 I. + SAE 10W/40 0,8 L

Baterie

Modely 4T jsou vybaveny novou, lehčí a výkonnější baterií, která umožňuje bezpečné starty za všech podmínek použití.

Silentblok

Ke zlepšení jízdního komfortu v sedle patří také nové Silent bloky, kterými je RR- XPRO vybaveno. Tento komponent přispívá ke snížení vibrací přenášených z řídítek na jezdce, díky čemuž je úchop pohodlnější a méně únavný.

     

 

Cena motocyklu

248 900 249 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.