loader image
RR X-PRO 4T 350/390/430/480 MY25

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR X-PRO 4T 350/390/430/480 MY25

Nyní, ve dvacátém roce výroby , se modely Beta RR proměnily v nový druh enduro motocyklů. Představujeme zcela novou řadu 2T a 4T modelů známých jako RR X-Pro ! Nesmí být zaměňovány se staršími modely Race Edition, modely X-Pro nabízejí enduro jezdci širokou škálu funkcí a výhod vhodných pro trailové ježdění všech disciplín. K dispozici je osm modelů RR X-Pro , všechny s jinou osobností a přístupem. Modely 125, 200, 250 a 300 2T spolu s 350, 390, 430 a 480 4T .

Nic
Další informace

Nyní, ve dvacátém roce výroby , se modely Beta RR proměnily v nový druh enduro motocyklů. Představujeme zcela novou řadu 2T a 4T modelů známých jako RR X-Pro ! Nesmí být zaměňovány se staršími modely Race Edition, modely X-Pro nabízejí enduro jezdci širokou škálu funkcí a výhod vhodných pro trailové ježdění všech disciplín. K dispozici je osm modelů RR X-Pro , všechny s jinou osobností a přístupem. Modely 125, 200, 250 a 300 2T spolu s 350, 390, 430 a 480 4T .

Navrženo výhradně pro ty nejnáročnější traily s funkcemi, které nenajdete u většiny ostatních enduro modelů, včetně nového rámu s o 20 mm nižší výškou sedla, zcela nové přední vidlice s jednou pružinou, elastomerových úchytů na řídítka, přepadové nádržky chladicí kapaliny a také záchranného popruhu na předním blatníku. Završením seznamu změn jsou všechny nové plasty, které motocykl odliší od ostatních.

Zcela nová přední vidlice ZF SHC je lehčí než u dřívějších standardních modelů RR díky použití jedné pružiny na pravé boční trubce, která obsahuje nastavovač předpětí, zatímco veškeré tlumení komprese a odskoku vidlice je řešeno na levé straně. Tento design s jednou pružinou je ideální pro těžké enduro použití tím, že poskytuje jezdci při jízdě „zasazený“ pocit. Umožňuje také vidlici reagovat rychleji než jiné konstrukce díky menšímu celkovému tření. Přední vidlici doplňují isoelastické úchyty na řídítka od XTrig, tyto úchyty snižují vibrace a únavu jezdce. Zadní tlumič je také nový s aktualizovaným nastavením ventilů, které odpovídají zcela nové přední vidlici SHC.

Aby se jízdní pocit na motocyklu zlepšil, výška sedla byla snížena o 20 mm, aby se snížilo těžiště a poskytlo jezdci lepší oporu, když jde do tuhého. Popruh na předním blatníku je novinkou přidanou v případě, že je třeba zvednout přední kolo z extrémní situace.
Nový rám , jehož design byl převzat z modelů RR Race Edition a RX. Tento nový rám poskytuje větší páteř, která je silnější než předchozí modely a poskytuje lepší kontrolu díky menší flexibilitě. Spolu s novým rámem byl přidán nový hlavní válec zadní brzdy Nissin, který poskytuje lepší výkon zadních brzd. Tato nová nádržka pojme větší objem kapaliny, která pomáhá ochlazovat systém při extrémním brzdění.

Modely RR X-Pro mají svůj osobitý vzhled s novou karoserií. Nová maska ​​předního světlometu, nové elegantní panely nádrže a nový zadní blatník. Nová grafika završuje úžasný vzhled řady.

350 CC

Toto je nejsnáze ovladatelný motocykl ze 4taktní modelové řady; upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výkon.

390 CC

Díky ideálnímu poměru ovladatelnosti a výkonu spočívá jeho vítězná vlastnost ve vynikající trakci.

430 CC

Vysoce výkonný motor, který je nejlepší, když jezdec využívá dlouhé převody a významný točivý moment.

480 CC

Tento motocykl se nejlépe projevuje v širokém otevřeném prostoru.
Jeho vlastnosti jsou podobné modelu 430, ale s ještě větším točivým momentem a výkonem, vhodné pro zkušenější a fyzicky zdatnější jezdce.

Aktualizace jsou následující:

  • Přední vidlice ZF SHC: Jednostranná pružina, plně nastavitelná pro předpětí, kompresi a tlumení odskoku. Snížení hmotnosti o více než 250 gramů.
  • Zadní tlumič ZF: Přepracovaný a sladěný s přední vidlicí SHC. Poskytuje lepší celkovou rovnováhu odpružení a jízdních vlastností. Progresivní spojka zlepšuje manipulaci.
  • Nižší výška sedla: o 20 mm nižší než u modelů MY24 RR, nově navržený tvar a měkčí pěna pro delší a pohodlnější jízdy.
  • Rám: Designově podobný modelům RR Race Edition a RX, větší páteř pro odolnost a menší celkovou flexi.
  • Hlavní válec zadní brzdy: Větší objem kapaliny oproti předchozím modelům pro snížení tepla při extrémním brzdění.
  • Držáky na řídítka: Isoelastické držáky na řídítka XTrig FlexFix snižují únavu jezdce a snižují vibrace.
  • Elektronický klíč: Poskytuje bezpečnostní systém zabraňující krádeži pomocí jedinečného kódovaného klíče, který má také poutko, které lze použít jako bezpečnostní vypnutí při nošení na zápěstí jezdce.
  • Zásobník chladicí kapaliny: Snižuje ztráty chladicí kapaliny v extrémních jízdních podmínkách.
  • Zcela nový design karoserie: Nová maska ​​světlometu, panely palivové nádrže a zadní blatník, které motocykl odlišují od ostatních modelových řad.
  • Grafika: Ohromující vzhled, který nese italskou červenou barvu sladěnou s jemnými liniemi.
  • Přední záchranný popruh: Pomáhá, když potřebujete zvednout přední kolo z obtížného úseku.

Další funkce:

  • Elektrický startér: přesný a spolehlivý, nezbytný při opětovném startování motocyklu ve složitých situacích. Záložní startér se prodává jako volitelná výbava.
  • Spojka: Membránová spojka „Light-Pull“ má tři nastavení pro nastavení tahu páky a progresivity.
  • Baterie: Lithiová baterie poskytuje rychlé starty a zároveň snižuje hmotnost.
  • Elektrika: Přední a zadní světlo s měřičem, který zahrnuje hodiny používání, počítadlo kilometrů, rychlost a další.
  • Palivová nádrž: Průhledná, takže lze snadno sledovat hladinu paliva.
  • Skluznice: Plastová skluznice snižuje hluk motoru a je tvarována k rámu pro lepší světlou výšku.
  • Grafika: design motocyklu je vylepšen novou grafikou, která je podobná těm na modelech RR a poskytuje charakteristickou Beta červenou ve své dominantní podobě.
Technická data

350

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 315 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 57,4 MM
  • OBJEM: 349,1 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,19:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC  / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,84
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 93

390

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 315 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 63,4 MM
  • OBJEM: 385,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,48:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,89
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 94

430

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,2 KG; ZADNÍ 55,3 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 95 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OOBJEM: 430,9 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,33:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W 50 0,8 I. + SAE 10W/40 0,8 L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,887
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 94

480

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 315 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,2 KG; ZADNÍ 55,3 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 100 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 477,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,86:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN,
    VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W 50 0,8 I. + SAE 10W/40 0,8 L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 4,22
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 102

Přepínač mapy na řídítkách

Tlačítko pro přepínač mapy nyní nenajde své umístění v kanonické poloze za hlavou řízení, ale přesune se na řídítka, v pouzdře inspirovaném modely Beta MX, uvnitř nárazníku.

Silentblok

Ke zlepšení jízdního komfortu v sedle patří také nové Silent bloky, kterými je RR- XPRO vybaveno. Tento komponent přispívá ke snížení vibrací přenášených z řídítek na jezdce, díky čemuž je úchop pohodlnější a méně únavný.

Cena motocyklu

248 900 249 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.