loader image
RR X-PRO 2T 200 MY25

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR X-PRO 2T 200 MY25

Nyní, ve dvacátém roce výroby, byly modely Beta RR přeměněny na nový druh enduro motocyklů. Představujeme zcela novou řadu modelů 2T a 4T známou jako RR X-Pro! Nezaměňovat se staršími modely Race Edition nabízí modely X-Pro enduro jezdci širokou škálu funkcí a výhod vhodných pro trailové ježdění všech disciplín. K dispozici je osm modelů RR X-Pro, každý s jinou osobností a přístupem. Modely 125, 200, 250 a 300 2T spolu s 350, 390, 430 a 480 4T.

Nic
Další informace

Nyní, ve dvacátém roce výroby, byly modely Beta RR přeměněny na nový druh enduro motocyklů. Představujeme zcela novou řadu modelů 2T a 4T známou jako RR X-Pro! Nezaměňovat se staršími modely Race Edition nabízí modely X-Pro enduro jezdci širokou škálu funkcí a výhod vhodných pro trailové ježdění všech disciplín. K dispozici je osm modelů RR X-Pro, každý s jinou osobností a přístupem. Modely 125, 200, 250 a 300 2T spolu s 350, 390, 430 a 480 4T.

Navrženo výhradně pro ty nejnáročnější traily s funkcemi, které nenajdete u většiny ostatních enduro modelů, včetně nového rámu s o 20 mm nižší výškou sedla, zcela nové přední vidlice s jednou pružinou, elastomerových úchytů řídítek, přepadové nádržky chladicí kapaliny a také záchranného popruhu na předním blatníku. Završením seznamu změn jsou všechny nové plasty, které motocykl odliší od ostatních.

Zcela nová přední vidlice ZF SHC je lehčí než u dřívějších standardních modelů RR díky použití jedné pružiny na pravé trubce, která obsahuje nastavovač předpětí, zatímco veškeré tlumení komprese a odskoku vidlice je řešeno na levé straně. Tento design s jednou pružinou je ideální pro těžké enduro použití tím, že poskytuje jezdci při jízdě „zasazený“ pocit. Umožňuje také vidlici reagovat rychleji než jiné konstrukce díky menšímu celkovému tření. Přední vidlici doplňují isoelastické úchyty na řídítka od XTrig, tyto úchyty snižují vibrace a únavu jezdce. Zadní tlumič je také nový s aktualizovaným nastavením ventilů, které odpovídají zcela nové přední vidlici SHC.

Aby se zvýšila ovladatelnost motocyklu, byla výška sedla snížena o 20 mm, aby se snížilo těžiště a jezdec měl lepší oporu, když jde do tuhého. Novým prvkem je popruh na předním blatníku, který byl přidán pro případ, že je třeba zvednout přední kolo z extrémní situace.
Nový rám, jehož design byl převzat z modelů RR Race Edition a RX. Tento nový rám poskytuje větší páteř, která je pevnější než předchozí modely, a poskytuje lepší kontrolu díky menšímu ohybu. Spolu s novým rámem byl přidán nový hlavní brzdový válec zadní brzdy Nissin, který zajišťuje lepší výkon zadní brzdy. Tato nová nádržka pojme větší objem kapaliny, která pomáhá ochlazovat systém při extrémním brzdění.

Modely RR X-Pro mají svůj vlastní osobitý vzhled s novou kapotáží. Nově navržená maska předního světlometu, nové elegantní panely nádrže a zakončená novým zadním blatníkem. Nová grafika završuje ohromující vzhled této řady.

200 CC

Nastavení podvozku a motor jsou odvozeny od jeho menší sestry, což zajišťuje extrémně nízkou hmotnost a vynikající ovladatelnost, ale s rozhodně vyšším točivým momentem a výkonem. Vstřikování oleje a elektrický startér z něj dělají kompletní motocykl, ktery je ideální pro nadšence endura.

Aktualizace jsou následující:

  • Přední vidlice ZF SHC: Jednostranná pružina, plně nastavitelná pro tlumení předpětí, komprese a odskoku. Snížení hmotnosti o více než 250 gramů.
  • Zadní tlumič ZF: Přepracovaný a sladěný s přední vidlicí SHC. Poskytuje lepší celkové vyvážení odpružení a jízdních vlastností. Progresivní závěs zlepšuje ovladatelnost.
  • Nižší výška sedla: o 20 mm nižší než u modelů MY24 RR, nově navržený tvar a měkčí pěna pro delší a pohodlnější jízdu.
  • Rám: Podobný design jako modely RR Race Edition a RX, větší páteř pro odolnost a menší celková flexibilita.
  • Hlavní brzdový válec zadní brzdy: Větší objem kapaliny oproti předchozím modelům, aby se snížilo teplo při extrémním brzdění.
  • Držáky řídítek: Izoelastická uchycení řidítek XTrig FlexFix snižují únavu jezdce a snižují vibrace.
  • Elektronický klíč: Poskytuje bezpečnostní systém zabraňující krádeži pomocí jedinečného kódovaného klíče, který má také popruh, který lze použít jako bezpečnostní uzávěr při nošení na zápěstí jezdce.
  • Nádrž na regeneraci chladicí kapaliny: Snižuje ztráty chladicí kapaliny v extrémních jízdních podmínkách.
  • Zcela nový design karoserie: Nová maska světlometu, panely palivové nádrže a zadní blatník, které odlišují motocykl od ostatních modelových řad.
  • Grafika: Ohromující vzhled, který nosí italskou červenou barvu sladěnou s jemnými liniemi.
  • Přední záchranný popruh: Jako pomůcka, když potřebujete zvednout přední kolo z obtížného úseku.

Další vlastnosti:

  • Elektrický startér: přesný a spolehlivý, nezbytný při opětovném nastartování motocyklu v obtížných situacích. Záložní startér se prodává jako volitelná výbava.
  • Spojka: Membránová spojka “Light-Pull” má tři nastavení pro nastavení tahu páky a progresivity.
  • Baterie: Lithiová baterie poskytuje rychlé starty a také sníženou hmotnost.
  • Elektroinstalace: Světlomet a zadní světlo s měřičem, který zahrnuje hodiny používání, denní počítadlo kilometrů, rychlost a další.
  • Palivová nádrž: Průsvitná, takže lze snadno sledovat hladinu paliva.
  • Kluzná deska: Plastová kluzná deska snižuje hluk motoru a je tvarována k rámu pro lepší světlou výšku.
  • Grafika: design motocyklu je vylepšen novou grafikou, která je podobná těm na modelech RR a poskytuje charakteristickou červenou Beta svým dominantním způsobem.

Modely 2T také zahrnují:

  • Přepínač mapy: (modely 2T) Dvě polohy pro přizpůsobení dodávky výkonu motoru typu podmínek. (mokré nebo suché)
  • Elektronické vstřikování oleje: Pod sedadlem je umístěna olejová nádrž (kterou lze snadno otevřít stisknutím tlačítka), čímž odpadá potřeba premixu oleje a paliva.
Technická data

200

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1477 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2167 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 325 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 410 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 97,0 KG (PŘEDNÍ 47,0 KG; ZADNÍ 50,0 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNOVÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNOVÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 62 MM
  • ZDVIH: 63 MM
  • OBJEM: 190,2 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,64:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR8ECM
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: MÍCHÁNÍ S ELEKTRICKÝM ČERPADLEM
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SE ZPĚTNÝM OTEVÍRÁNÍM
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z. 23/73
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,9
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 67

Přepínač mapy                                                                                   Silentblok 

 

Cena motocyklu

219 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.