loader image
RR RACING 2T 250/300 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACING 2T 250/300 MY24

Je možné zlepšit rám, odpružení a výkon motocyklu, který vyhrál mistrovství světa? Není to snadné, když jde o motocykly Steva Holcomba nebo Brada Freemana, ale technici Betamotoru mají rádi výzvy, a tak byly k modelům Racing 2024 přidány dvě zásadní inovace, které zdvojnásobují jízdní vlastnosti, výkon a zábavu! Vlajková loď závodního motocyklu Beta, dvoutaktní RR Racing 300, skutečně obsahuje nový motor s dvojitými zapalovacími svíčkami, přičemž většina ostatních modelů řady RR Racing dostává nový rám (kromě 125 a 200). To ale není vše, protože dvoutaktní 125 dostává také zcela přepracovaný motor. Balíček završuje nová grafika a komponenty na vysoké úrovni připravené na závody.

Nic
Další informace

Motocykly RR Racing představují závodní verze modelů Enduro RR, a proto se od nich liší řadou úprav motoru, odpružení, rámu a vybavení, díky čemuž jsou ideální pro podávání nejlepších výkonů na trati. Pro modelový rok 2024 mají nové funkce a inovace nepochybně velký dopad a jsou v souladu s filozofií konstrukce těchto modelů a nabízejí každému možnost maximálně využít dostupný výkon s minimálním úsilím, aby mohl vždy vydat to nejlepší. Pojďme se proto podívat na všechny nové funkce a vlastnosti, kterými se modely odlišují.

NOVÉ VLASTNOSTI 

Motor RR Racing 2T 300
Motor modelu Brada Freemana, který vyhrál několik světových šampionátů, je v offroadovém prostředí známý svým točivým momentem a lineárním přenosem výkonu. Schopný nabídnout vynikající progresivní výkon v celém rozsahu a v případě potřeby poskytovat špičkový výkon. Se zavedením nové hlavy válců s dvojitou zapalovací svíčkou jsou tyto vlastnosti dále vylepšeny: dodávka je ještě lineárnější, a přestože se zvýšil maximální výkon, poslušnost vozidla se jednoznačně zlepšila. Tohoto výsledku bylo dosaženo díky dvěma zapalovacím svíčkám, které poskytují četné výhody:

-Nabízejí zlepšené rozložení bodů vznícení paliva ve spalovací komoře, poskytují nižší spotřebu paliva, činí systém efektivnější a dosahují výrazně nižší hladiny zbytků díky větší stabilitě karburace při všech otáčkách motoru. To se promítá do hladšího doručení.
-Rozsah použití motoru je dále rozšířen, protože je k dispozici větší točivý moment a vyšší výkon.
-Dvě zapalovací svíčky jsou řízeny zcela samostatným elektrickým systémem. To znamená, že pokud dojde k zablokování jedné ze zapalovacích svíček, motor bude stále schopen běžet, i když s nižší účinností, což umožní dokončit závod nebo jízdu v terénu. 

Odpružení
Pokud jde o odpružení, přijetí vidlice Kayaba a tlumiče je standardním vybavením všech modelů RR Race Edition, přičemž hlavní inovace zahrnuje nový rám:

  • Rám : všechny nové modely RR Racing My 2024 (kromě 125 a 200) mají zcela nový rám. Nosníky trubky řízení mají větší část než v minulosti (1 cm), která byla zavedena s cílem poskytnout motocyklu větší tuhost a snížit celkovou flexi. Pokud jde o jízdu, to se promítá do větší přesnosti při vjezdu do zatáček a během nich, kde větší tuhost umožňuje zlepšit držení motocyklu ve stopě s pravdivější a přímější odezvou. Tato hlavní modifikace, již úspěšně používaná v soutěži oficiálním týmem, s sebou přináší řadu úprav v podpěrách, uložení motoru a tak dále, které byly zavedeny pro podporu nových charakteristik rámu. Kromě výše uvedených úprav byly upraveny také úchyty stupaček a úchyt zadního brzdového válce. Přesněji řečeno, úchyty stupaček jsou nyní dole užší, aby se zabránilo možnosti kontaktu se zemí při jízdě v hlubokých vyjetých kolejích. Držák brzdového válce byl na druhé straně přepracován tak, aby obsahoval nový brzdový válec Nissin.
  • Nissin : nový rám je nyní schopen pojmout nový, výkonnější brzdový válec Nissin. Tento komponent představuje pokrok oproti předchozímu modelu a vyznačuje se, stejně jako svou vnější konstrukcí, vyšším brzdným výkonem v kombinaci s vylepšenou schopností modulace (kromě 125 a 200). Balíček novinek představených na RR Racing My 2024 završuje špičková výbava a precizní vlastnosti, které tyto modely odlišují od RR.
  • Vidlice s uzavřenou kazetou Kayaba (KYB) AOS 48 mm : Eloxované vnitřní části a ošetření materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelné komprese a tlumení odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Inženýři společnosti Betamotor překalibrovali součást, aby optimálně fungovala s novými charakteristikami rámu.
  • Zadní tlumič Kayaba (KYB) C46 : Tlumič KYB může být považován za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistentnost výkonu i při zvláště náročném použití a jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou nastavení vnější komprese (vysoká i nízká rychlost) a odskoku.

Olejová směs
U modelů z rodiny RR Racing 2T MY 2024 se společnost Beta rozhodla setrvat u své volby skoncovat s automatickým směšovačem, aby její závodní motocykly i nadále nastavovala měřítka pro lehkost a ve výsledku i agilitu. Dvoutaktní motocykly RR Racing proto musí být poháněny směsí oleje a benzínu – což je charakteristika zdůrazňující čistokrevnou závodní povahu této verze. Tyto motocykly mohou být stále vybaveny olejovým mixerem, který je k dispozici jako příslušenství v Beta Factory katalogu dílů.

Závodní komponenty

  • Rychloupínací přední vidlice : tato součást je okamžitě rozpoznatelná podle uvolňovací páčky z červeně eloxované slitiny a je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
  • Vyztužené chrániče rukou/strong: nové chrániče, navržené a vyrobené ve firmě Betamotor, jsou vybaveny dvousložkovým materiálem v červené a modré barvě, který nejen dodává motocyklu závodní vzhled, ale je také mimořádně odolný i při nejdrsnějším použití v terénu.
  • Stupačky ze slitiny Ergal : pro zajištění maximální kontroly za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem jsou modely RR Racing vybaveny černými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky s velkou kontaktní plochou.
  • Zadní řetězové kolo s eloxovaným hliníkovým jádrem a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS : prvotřídní výkon, lehkost a pevnost – dokonalý mix všech atributů, které musí mít každý závodní komponent.
  • Speciální červené a modré závodní sedadlo : s protiskluzovým horním krytem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční úchop, pohodlí a praktičnost.
  • Eloxovaná černá řadicí páka a pedál zadní brzdy.
  • Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla motorového oleje a víčko olejového filtru z eloxovaného červeného hliníku.
  • Napínače řetězu z červené slitiny ergal.
  • Nová závodní grafika a červené a modré obtisky kol. 
Technická data

250

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1482 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2172 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 103,5 KG (PŘEDNÍ 50,8 KG; ZADNÍ 52,7 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍMPŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 66,4 MM
  • ZDVIH: 72 MM
  • OBJEM: 249 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,2:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR8ES
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PXK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,493
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 59

300

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1482 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2172 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 103,5 KG (PŘEDNÍ 50,8 KG; ZADNÍ 52,7 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 73 MM
  • ZDVIH: 69,99 MM
  • OBJEM: 292,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,63:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PXK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,7
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 62

nová hlava válců s dvojitou zapalovací svíčkou -RR Racing 2T 300

NOVÁ HLAVA VÁLCE S DVOJITOU ZAPALOVACÍ SVÍČKOU (jen RR Racing 2T 300)

Cena motocyklu

256 900 259 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.