loader image
RR RACING 2T 125 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACING 2T 125 MY24

Je možné zlepšit rám, odpružení a výkon motocyklu, který vyhrál mistrovství světa? Není to snadné, když jde o motocykly Steva Holcomba nebo Brada Freemana, ale technici Betamotoru mají rádi výzvy, a tak byly k modelům Racing 2024 přidány dvě zásadní inovace, které zdvojnásobují jízdní vlastnosti, výkon a zábavu! Vlajková loď závodního motocyklu Beta, dvoutaktní RR Racing 300, skutečně obsahuje nový motor s dvojitými zapalovacími svíčkami, přičemž většina ostatních modelů řady RR Racing dostává nový rám (kromě 125 a 200). To ale není vše, protože dvoutaktní 125 dostává také zcela přepracovaný motor. Balíček završuje nová grafika a komponenty na vysoké úrovni připravené na závody.

Nic
Další informace

Motocykly RR Racing představují závodní verze modelů Enduro RR, a proto se od nich liší řadou úprav motoru, odpružení, rámu a vybavení, díky čemuž jsou ideální pro podávání nejlepších výkonů na trati. Pro modelový rok 2024 mají nové funkce a inovace nepochybně velký dopad a jsou v souladu s filozofií konstrukce těchto modelů a nabízejí každému možnost maximálně využít dostupný výkon s minimálním úsilím, aby mohl vždy vydat to nejlepší. Pojďme se proto podívat na všechny nové funkce a vlastnosti, kterými se modely odlišují.

NOVÉ VLASTNOSTI

Motor
Jak již bylo opakovaně prokázáno, Beta věří v potenciál mladých lidí a výrobce se to opět rozhodl zdůraznit motocykly Racing Model Year 2024, které nabízejí nový motor pro malé 125. Účelem tohoto zásahu bylo zvýšit výkon dodávaný dvoudobým motorem 125 po celé dodací křivce a zintenzivnit tak maximální dostupný špičkový výkon. Tento výsledek umožnil zcela nový válec se zcela novým portováním a novým systémem výfukových ventilů. Bylo upraveno ovládání silového ventilu, stejně jako kalibrace pružiny a regulace otevírání ventilů, aby byl motor reaktivnější, výkonnější a plnokrevnější, čímž se zvýšila výbušnost absolutního výkonu. Nový motor o objemu 125 ccm má tedy výrazně větší rozsah použití než v minulosti, s nárůstem výkonu ve vysokých otáčkách bez ztráty točivého momentu v nízkých otáčkách.

Odpružení
Pokud jde o odpružení, přijetí vidlice Kayaba a tlumiče je standardním vybavením všech modelů RR Race Edition, přičemž hlavní inovace zahrnuje nový rám:

  • Rám : všechny nové modely RR Racing My 2024 (kromě 125 a 200) mají zcela nový rám. Nosníky trubky řízení mají větší část než v minulosti (1 cm), která byla zavedena s cílem poskytnout motocyklu větší tuhost a snížit celkovou flexi. Pokud jde o jízdu, to se promítá do větší přesnosti při vjezdu do zatáček a během nich, kde větší tuhost umožňuje zlepšit držení motocyklu ve stopě s pravdivější a přímější odezvou. Tato hlavní modifikace, již úspěšně používaná v soutěži oficiálním týmem, s sebou přináší řadu úprav v podpěrách, uložení motoru a tak dále, které byly zavedeny pro podporu nových charakteristik rámu. Kromě výše uvedených úprav byly upraveny také úchyty stupaček a úchyt zadního brzdového válce. Přesněji řečeno, úchyty stupaček jsou nyní dole užší, aby se zabránilo možnosti kontaktu se zemí při jízdě v hlubokých vyjetých kolejích. Držák brzdového válce byl na druhé straně přepracován tak, aby obsahoval nový brzdový válec Nissin.
  • Nissin : nový rám je nyní schopen pojmout nový, výkonnější brzdový válec Nissin. Tento komponent představuje pokrok oproti předchozímu modelu a vyznačuje se, stejně jako svou vnější konstrukcí, vyšším brzdným výkonem v kombinaci s vylepšenou schopností modulace (kromě 125 a 200). Balíček novinek představených na RR Racing My 2024 završuje špičková výbava a precizní vlastnosti, které tyto modely odlišují od RR.
  • Vidlice s uzavřenou kazetou Kayaba (KYB) AOS 48 mm : Eloxované vnitřní části a ošetření materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelné komprese a tlumení odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Inženýři společnosti Betamotor překalibrovali součást, aby optimálně fungovala s novými charakteristikami rámu.
  • Zadní tlumič Kayaba (KYB) C46 : Tlumič KYB může být považován za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistentnost výkonu i při zvláště náročném použití a jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou nastavení vnější komprese (vysoká i nízká rychlost) a odskoku.

Olejová směs
U modelů z rodiny RR Racing 2T MY 2024 se společnost Beta rozhodla setrvat u své volby skoncovat s automatickým směšovačem, aby její závodní motocykly i nadále nastavovala měřítka pro lehkost a ve výsledku i agilitu. Dvoutaktní motocykly RR Racing proto musí být poháněny směsí oleje a benzínu – což je charakteristika zdůrazňující čistokrevnou závodní povahu této verze. Tyto motocykly mohou být stále vybaveny olejovým mixerem, který je k dispozici jako příslušenství v Beta Factory katalogu dílů.

Závodní komponenty

  • Rychloupínací přední vidlice : tato součást je okamžitě rozpoznatelná podle uvolňovací páčky z červeně eloxované slitiny a je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
  • Vyztužené chrániče rukou/strong: nové chrániče, navržené a vyrobené ve firmě Betamotor, jsou vybaveny dvousložkovým materiálem v červené a modré barvě, který nejen dodává motocyklu závodní vzhled, ale je také mimořádně odolný i při nejdrsnějším použití v terénu.
  • Stupačky ze slitiny Ergal : pro zajištění maximální kontroly za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem jsou modely RR Racing vybaveny černými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky s velkou kontaktní plochou.
  • Zadní řetězové kolo s eloxovaným hliníkovým jádrem a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS : prvotřídní výkon, lehkost a pevnost – dokonalý mix všech atributů, které musí mít každý závodní komponent.
  • Speciální červené a modré závodní sedadlo : s protiskluzovým horním krytem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční úchop, pohodlí a praktičnost.
  • Eloxovaná černá řadicí páka a pedál zadní brzdy.
  • Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla motorového oleje a víčko olejového filtru z eloxovaného červeného hliníku.
  • Napínače řetězu z červené slitiny ergal.
  • Nová závodní grafika a červené a modré obtisky kol.
Technická data

125

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1477 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2167 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 930 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 325 MM
  • VÝŠKA OPĚRKY NOHOU: 410 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 94 KG (PŘEDNÍ 45 KG, ZADNÍ 49 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 120/90 – 18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 54 MM
  • ZDVIH: 54,5 MM
  • OBJEM: 124,8 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 15,2:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: STARTOVACÍ PÁKA
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR9ECMVX
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK 36
  • SPOJKA: MOKRÝ MULTIDISK SE ZPĚTNÝM OTEVÍRÁNÍM
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z. 23/73
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,3
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 76,2

Cena motocyklu

238 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.