loader image
RR RACE 4T 350/390/430/480 MY26

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACE 4T 350/390/430/480 MY26

RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.

Nic
Další informace

RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.

Pojďme se tedy dozvědět všechny novinky a funkce, kterými se modely My 2026 odlišují.

Závodní komponenty – celá řada

Osvědčený podvozkový paket a speciální komponenty verzí připravených na závody Beta jsou potvrzeny:

  • Uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS ø 48 mm: přítomnost eloxovaných vnitřních částí a úpravy získané z materiálů zajišťují snížení kluzného tření na minimum, zatímco obvyklé nastavení komprese a odskoku vám umožní vždy najít optimální přizpůsobení nastavení.
  • Mono Kayaba C46 RCU: Mono KYB lze v rámci soutěží považovat za měřítko pro jeho schopnost absorbovat nerovnosti v terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Je plně přizpůsobitelný v hydraulickém nastavení, působí na vnější kompresi (při vysokých i nízkých rychlostech) a nastavení odskoku.
  • Rychloupínací osa předního kola: Okamžitě rozpoznatelná podle červeně eloxovaného rychloupínáku, který je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když je třeba vyměnit pneumatiku.
  • Zesílené předpažbí: předpažbí se vyznačuje tvarem z dvousložkového materiálu, který kromě toho, že dodává motocyklu závodní vzhled, je obzvláště odolný při nejintenzivnějším použití v terénu.
  • Stupačky Ergal: abyste měli vždy maximální kontrolu a nikdy neztratili kontakt s motocyklem, jsou RR Race vybaveny závodními stupačkami Ergal s vyměnitelnými ocelovými kolíky, užšími než v minulosti, které usnadňují pohyb nohou, ale jsou lepší z hlediska přilnavosti.
  • Rozeta s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovými zuby od ZF SPROCKETS: výkon na vysoké úrovni, lehkost a síla, perfektní kombinace, kterou by měl mít každý závodní komponent.
  • Speciální závodní sedlo: s protiskluzovým povrchem a kapsou na dokumenty pro maximální přilnavost, pohodlí a funkčnost.
  • Závodní grafika: nikdy nezůstane bez povšimnutí na závodním poli.
  • Černě eloxovaná řadicí páka a pedál zadní brzdy.
  • Víčko oleje převodovky, víčko motorového oleje a víčko olejového filtru z červeně eloxovaného hliníku.
  • Červené napínače řetězu Ergal.

RR Race 4T

Čtyřtaktní motory dostávají ve srovnání s předchozím modelovým rokem nová mapování, která zlepšují jejich dodávku v celém rozsahu použití. Bez ohledu na zkoumaný zdvihový objem technici společnosti Beta optimalizovali linearitu a použitelnost motorů při všech rychlostech, což umožňuje lepší řízení dostupného výkonu, a to i ve složitém terénu.

Technická data

350

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1476 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1275 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 335 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 427 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 300 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 287 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 57,4 MM
  • OBJEM: 349,1 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,19:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ
  • ZAPALOVÁNÍ: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,4
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 80

390

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1480 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1275 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 335 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 427 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 300 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 287 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 63,4 MM
  • OBJEM: 385,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,48:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ
  • ZAPALOVÁNÍ: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,3
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 79

430

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1480 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1275 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 335 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 427MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 300 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 287 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 95 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 430,9 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,33:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC  / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,8
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 91

480

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1480 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1275 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 335 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 427 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD CLOSECARTRIDGE VIDLICE S Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 300 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 287 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 JAMEK
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 100 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 477,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,86:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,6
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 88

 

Stupačky ze slitiny Ergal

Modely RR Race jsou navrženy tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, a jsou vybaveny novými ergálními závodními stupačkami s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné; Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.

Větší osa zadního kola

Velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose.

Přední brzdový třmen

U modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem; To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.

Mono Kayaba C46 RCU

48 mm Kayaba AOS uzavřená kazetová vidlice

Motor

Esteticky elegantní čtyřtaktní motor Race ponechává více prostoru i pro výfukový kanál, což usnadňuje instalaci, demontáž nebo výměnu.

Cena motocyklu

269 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.