BETA Havířov | Official Czech Dealer
RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.
Nic
Další informace
RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.
Pojďme se tedy dozvědět všechny novinky a funkce, kterými se modely My 2026 odlišují.
Závodní komponenty – celá řada
Osvědčený podvozkový paket a speciální komponenty verzí připravených na závody Beta jsou potvrzeny:
- Uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS ø 48 mm: přítomnost eloxovaných vnitřních částí a úpravy získané z materiálů zajišťují snížení kluzného tření na minimum, zatímco obvyklé nastavení komprese a odskoku vám umožní vždy najít optimální přizpůsobení nastavení.
- Mono Kayaba C46 RCU: Mono KYB lze v rámci soutěží považovat za měřítko pro jeho schopnost absorbovat nerovnosti v terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Je plně přizpůsobitelný v hydraulickém nastavení, působí na vnější kompresi (při vysokých i nízkých rychlostech) a nastavení odskoku.
- Rychloupínací osa předního kola: Okamžitě rozpoznatelná podle červeně eloxovaného rychloupínáku, který je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když je třeba vyměnit pneumatiku.
- Zesílené předpažbí: předpažbí se vyznačuje tvarem z dvousložkového materiálu, který kromě toho, že dodává motocyklu závodní vzhled, je obzvláště odolný při nejintenzivnějším použití v terénu.
- Stupačky Ergal: abyste měli vždy maximální kontrolu a nikdy neztratili kontakt s motocyklem, jsou RR Race vybaveny závodními stupačkami Ergal s vyměnitelnými ocelovými kolíky, užšími než v minulosti, které usnadňují pohyb nohou, ale jsou lepší z hlediska přilnavosti.
- Rozeta s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovými zuby od ZF SPROCKETS: výkon na vysoké úrovni, lehkost a síla, perfektní kombinace, kterou by měl mít každý závodní komponent.
- Speciální závodní sedlo: s protiskluzovým povrchem a kapsou na dokumenty pro maximální přilnavost, pohodlí a funkčnost.
- Závodní grafika: nikdy nezůstane bez povšimnutí na závodním poli.
- Černě eloxovaná řadicí páka a pedál zadní brzdy.
- Víčko oleje převodovky, víčko motorového oleje a víčko olejového filtru z červeně eloxovaného hliníku.
- Červené napínače řetězu Ergal.
RR Race 4T
Čtyřtaktní motory dostávají ve srovnání s předchozím modelovým rokem nová mapování, která zlepšují jejich dodávku v celém rozsahu použití. Bez ohledu na zkoumaný zdvihový objem technici společnosti Beta optimalizovali linearitu a použitelnost motorů při všech rychlostech, což umožňuje lepší řízení dostupného výkonu, a to i ve složitém terénu.
Technická data
350
PODVOZEK
|
MOTOR
|
390
PODVOZEK
|
MOTOR
|
430
PODVOZEK
|
MOTOR
|
480
PODVOZEK
|
MOTOR
|
![]() Stupačky ze slitiny ErgalModely RR Race jsou navrženy tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, a jsou vybaveny novými ergálními závodními stupačkami s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné; Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti. |
![]() Větší osa zadního kolaVelikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose. |
Přední brzdový třmen
U modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem; To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.
Mono Kayaba C46 RCU
48 mm Kayaba AOS uzavřená kazetová vidlice
Motor
Esteticky elegantní čtyřtaktní motor Race ponechává více prostoru i pro výfukový kanál, což usnadňuje instalaci, demontáž nebo výměnu.
Cena motocyklu
269 900 Kč
Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
Autorizovaný servis
Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.
Budeme se na Vás těšit!
Příslušenství a vybavení
Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.
Více informací najdete na stránce příslušenství.
VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.