loader image
RR RACE 4T 350/390/430/480 MY25

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACE 4T 350/390/430/480 MY25

Je čas na ZÁVOD!

Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové závodní modely RR od Bety mění svůj název a jdou přímo k věci, aby všem milovníkům off-roadu poskytly výjimečný výkon a nulové kompromisy.

Nic
Další informace
  • Je čas na ZÁVOD!Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové závodní modely RR od Bety mění svůj název a jdou přímo k věci, aby všem milovníkům off-roadu poskytly výjimečný výkon a nulové kompromisy.Závodní motocykly RR 2025 představují závodní verze nově představených modelů X-Pro společnosti Beta s řadou úprav motoru, odpružení a rámu, díky čemuž jsou ideální pro poskytování toho nejlepšího na trati. Modely Race, navržené pro nízkorychlostní i vysokorychlostní tratě, poskytnou jezdcům jistotu a jízdu, kterou může poskytnout pouze Beta.Podívejte se na všechny nové funkce a charakteristiky, kterými se tyto modely odlišují.

    Motocykly RR Racing představují závodní verze modelů Enduro RR, a proto se od nich liší řadou úprav motoru, odpružení, rámu a výbavy, díky čemuž jsou ideální pro podávání nejlepších výkonů na trati. Pro modelový rok 2024 jsou nové funkce a inovace nepochybně velmi působivé a jsou v souladu s filozofií konstrukce těchto modelů, která nabízí každému možnost maximálně využít dostupný výkon s minimálním úsilím, aby ze sebe mohl vždy vydat to nejlepší. Pojďme se proto podívat na všechny nové funkce a charakteristiky, které modely odlišují.

    NOVÉ FUNKCE

    Pro modelový rok 2025 je k dispozici řada nových funkcí pro celou řadu dvoutaktních a čtyřtaktních motorů, zatímco jiné jsou specifické pro jednotlivé modely:

    Nové funkce pro všechny modely

    • Nové stupačky ze slitiny Ergal: přepracované tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, modely RR Race 25 jsou vybaveny novými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné; Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.
    • Přední brzdový třmen: u nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem; To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.
    • Větší osa zadního kola: velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že kolo je vždy přesné a dobře řízené, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové nápravě.
    • Mapovací spínač na řídítkách: tlačítko mapovacího spínače již není umístěno v tradiční poloze za trubkou řízení: nyní je na řídítkách, uvnitř nárazníku, což u modelů X-PRO zachovává rodinnou atmosféru. Je zde umístěn jak mapovací spínač, tak tlačítko kontroly trakce pro čtyřtaktní model.
    • Karoserie: nové nástavby, které byly nedávno představeny na modelu X-PRO, byly začleněny do modelu RR Race 2025 s agresivním a okázalým novým vzhledem, který přináší kompletní změnu stylu motocyklu. Maska světlometů, panely nádrže, boky a zadní záď byly společností Beta přepracovány. Maska má zúžený design, zatímco ocas a panely nádrže jsou elegantní a dobře propojené, zachovávají jednoduchý přístup ke vzduchovému filtru bez použití nástrojů při zachování demontáže sedadla tlačítkem.

    Motor – RR Race 4T

    Všechny čtyřtakty Race dostávají nové klikové skříně, odvozené od motoru použitého na RX 450. Hlavní výhoda plynoucí z použití tohoto nového komponentu spočívá v menších rozměrech a nižší hmotnosti ve srovnání s předchozím modelem.
    Esteticky elegantnější nový čtyřtaktní motor Race MY 2025 nyní ponechává více prostoru i pro výfukový kanál, což usnadňuje instalaci, demontáž nebo výměnu.

    Závodní komponenty – celá řada
    Nezměněn je však osvědčený balíček odpružení a speciální komponenty závodní verze Beta:

    • 48 mm uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS: Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelné tlumení komprese a odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení.
    • Tlumič Kayaba C46 RCU: Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na zadní kolo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Nastavitelné předpětí, komprese (vysoká a nízká rychlost) a odskok zajišťují, že si jezdci mohou odpružení nastavit podle svých představ.
    • Rychloupínací přední osa: tento komponent, který lze okamžitě rozpoznat podle červené eloxované upínací páčky, je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
    • Zesílené chrániče rukou: chrániče mjí dvousložkovou formu materiálu, která dodává motocyklu nejen závodní vzhled, ale také je činí obzvláště odolnými i při nejhrubším použití v terénu.
    • Zadní řetězové kolo s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS: špičkový výkon, lehkost a pevnost – výhoda nízké hmotnosti s ocelovými zuby pro dlouhou životnost.
    • Závodní sedadlo: s protiskluzovým potahem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční přilnavost, pohodlí a praktičnost.
    • Eloxovaná černá řadicí páka a zadní brzdový pedál.
    • Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla oleje z eloxovaného červeného hliníku.
    • Napínací bloky řetězu z červené slitiny ergal.
Technická data

350

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 57,4 MM
  • OBJEM: 349,1 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,19:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ SYNERJECT
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,84
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 93

390

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 63,4 MM
  • OBJEM: 385,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,48:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ SYNERJECT
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,89
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 94

430

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,2 KG; ZADNÍ 55,3 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 95 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 430,9 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,33:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC  / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ SYNERJECT
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,887
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 94

480

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,3 KG; ZADNÍ 55,2 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD CLOSECARTRIDGE VIDLICE S Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNOVÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNOVÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 JAMEK
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 100 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 477,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,86:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DVOJITÉ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ SYNERJECT
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 4,22
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 102

Nové stupačky ze slitiny Ergal

Modely RR Race 25 jsou navrženy tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, a jsou vybaveny novými ergálními závodními stupačkami s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné; Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.

Větší osa zadního kola

Velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose.

Přední brzdový třmen

U nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem; To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.

Mono Kayaba C46 RCU

48 mm Kayaba AOS uzavřená kazetová vidlice

Motor

Esteticky elegantnější nový čtyřtaktní motor Race MY 2025 nyní ponechává více prostoru i pro výfukový kanál, což usnadňuje instalaci, demontáž nebo výměnu.

Cena motocyklu

269 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.