loader image
RR RACE 2T 250/300 MY26

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACE 2T 250/300 MY26

RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.

Nic
Další informace

RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.

Pojďme se tedy dozvědět všechny novinky a funkce, kterými se modely My 2026 odlišují.

Závodní komponenty – celá řada

Osvědčený podvozkový paket a speciální komponenty verzí připravených na závody Beta jsou potvrzeny:

  • Uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS ø 48 mm: přítomnost eloxovaných vnitřních částí a úpravy získané z materiálů zajišťují snížení kluzného tření na minimum, zatímco obvyklé nastavení komprese a odskoku vám umožní vždy najít optimální přizpůsobení nastavení.
  • Mono Kayaba C46 RCU: Mono KYB lze v rámci soutěží považovat za měřítko pro jeho schopnost absorbovat nerovnosti v terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Je plně přizpůsobitelný v hydraulickém nastavení, působí na vnější kompresi (při vysokých i nízkých rychlostech) a nastavení odskoku.
  • Rychloupínací osa předního kola: Okamžitě rozpoznatelná podle červeně eloxovaného rychloupínáku, který je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když je třeba vyměnit pneumatiku.
  • Zesílené předpažbí: předpažbí se vyznačuje tvarem z dvousložkového materiálu, který kromě toho, že dodává motocyklu závodní vzhled, je obzvláště odolný při nejintenzivnějším použití v terénu.
  • Stupačky Ergal: abyste měli vždy maximální kontrolu a nikdy neztratili kontakt s motocyklem, jsou RR Race vybaveny závodními stupačkami Ergal s vyměnitelnými ocelovými kolíky, užšími než v minulosti, které usnadňují pohyb nohou, ale jsou lepší z hlediska přilnavosti.
  • Rozeta s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovými zuby od ZF SPROCKETS: výkon na vysoké úrovni, lehkost a síla, perfektní kombinace, kterou by měl mít každý závodní komponent.
  • Speciální závodní sedlo: s protiskluzovým povrchem a kapsou na dokumenty pro maximální přilnavost, pohodlí a funkčnost.
  • Závodní grafika: nikdy nezůstane bez povšimnutí na závodním poli.
  • Černě eloxovaná řadicí páka a pedál zadní brzdy.
  • Víčko oleje převodovky, víčko motorového oleje a víčko olejového filtru z červeně eloxovaného hliníku.
  • Červené napínače řetězu Ergal.

U všech 2taktních modelů není použit automatický mixér (k dispozici v katalogu továrního příslušenství dílů), aby se co nejvíce snížila hmotnost motocyklu.

RR Race 2T 250-300

V souladu s nedávnými inovacemi představenými v řadě XPRO My26, které široce oceňují amatéři i zkušení uživatelé, byl motor nového RR Race 250 2T zcela přepracován s cílem dosáhnout většího točivého momentu a lepšího přenosu výkonu ve všech rychlostech, aby byl zábavný a použitelný v jakémkoli typu enduro trasy. Co se konkrétně změnilo:

  • Klikový hřídel a válec: nyní sdíleno s 2taktním modelem 300. Zdvih byl oproti minulosti snížen (ze 72 mm na 69,9), následně se zvětšilo vrtání (z 66 na 67,4 mm), aby bylo zachováno 250 kubických centimetrů. Válec byl proto přepracován ve svých portech a nyní obsahuje nový speciální píst.
  • Nová hlava válců: komponenta byla zcela přepracována ve spalovací komoře, aby se vytvořily ideální provozní podmínky s novou geometrií motoru a zachovalo se použití dvojité zapalovací svíčky.

Použití dvojité zapalovací svíčky (u 250 2T i u 300 2T) přináší řadu výhod:

  • Výsledkem je lepší rozložení bodů vznícení v prostoru válce, což vede ke snížení plýtvání palivem. To se promítá do větší stability karburace při všech otáčkách za minutu a přesnější kontroly zatížení motoru za všech podmínek přilnavosti;
  • rozsah použití motoru byl dále rozšířen, protože je k dispozici větší točivý moment i větší výkon;
  • Obě zapalovací svíčky jsou také řízeny samostatným elektrickým systémem. To znamená, že pokud dojde k vyhoření jedné ze dvou zapalovacích svíček, motor je stále schopen běžet, i když ne nejefektivnějším způsobem, což vám umožní vždy dokončit závod nebo trasu.

Díky těmto zásahům došlo k výraznému zvýšení točivého momentu a linearity dodávky, aniž by to ovlivnilo maximální výkon, ale mělo to také pozitivní dopad na ovladatelnost vozidla, a to díky centralizaci hmot a snížení těžiště. Kromě toho jsou ve skříni motoru uložena nová, větší a robustnější ložiska.

Upravena byla také převodovka, kde došlo k výraznému prodloužení druhého rychlostního stupně:

  • Převodovka: tato úprava generuje větší plynulost při přechodu mezi druhým a třetím převodovým stupněm, což je přínosem pro jízdní komfort a stabilitu vozidla během a po řazení. Výsledkem je jasné zlepšení pro použití motocyklu v závodě, kde můžete vždy identifikovat ideální poměr pro řešení jakékoli situace.

Ložiska a převodovka jsou také platnými aktualizacemi na RR Race 300 2T.

Technická data

250

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1482 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2175 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1275 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 340 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 427 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 103,5 KG (PŘEDNÍ 50,8 KG; ZADNÍ 52,7 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 300 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 287 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 67,4 MM
  • ZDVIH: 69,9 MM
  • OBJEM: 249 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,8:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI S REGULÁTOREM ČERPADLA OLEJE
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK MR7BI8 (2x)
  • SÁNÍ: JAZÝČKOVÝ VENTIL
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PXK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,2
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 53

300

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1482 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2175 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 M
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1275 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 340 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 427 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 103,5 KG (PŘEDNÍ 50,8 KG; ZADNÍ 52,7 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 300 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 287 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 73 MM
  • ZDVIH: 69,99 MM
  • OBJEM: 292,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,6:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI S REGULÁTOREM ČERPADLA OLEJE
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK CR7EB (2X)
  • SÁNÍ: JAZÝČKOVÝ VENTIL
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PXK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,6
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 61

 

48 mm Kayaba AOS uzavřená kazetová vidlice

Mono Kayaba C46 RCU

Nové stupačky ze slitiny Ergal

Modely RR Race MY26 jsou navrženy tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, a jsou vybaveny novými ergál závodními stupačkami s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné; Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.

Větší osa zadního kola

Velikost osy zadního kola ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose.

Přední brzdový třmen

U modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem; To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.

Přepínač map na řídítkách

Tlačítko pro přepínání map již není umístěno v tradiční poloze za trubkou řízení: nyní je na řídítkách, uvnitř nárazníku, což u modelů X-PRO zachovává rodinnou atmosféru. Je zde umístěn jak mapovací spínač, tak tlačítko kontroly trakce pro čtyřtaktní model.

Dvojitá zapalovací svíčka

Po svém debutu u předchozího modelu 2024 300 Race model 250 obsahuje novou hlavu válců s dvojitou zapalovací svíčkou, která vylepšuje specifikace motoru. Dodávka je lineárnější a i přes zvýšení maximálního výkonu je poslušnost motocyklu výrazně větší.

Cena motocyklu

Rozpětí cen: 256 900 Kč až 259 900 Kč

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.