loader image
RR RACE 2T 250/300 MY25

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACE 2T 250/300 MY25

Je čas na ZÁVOD!

Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové závodní modely RR od Bety mění svůj název a jdou přímo k věci, aby všem milovníkům off-roadu poskytly výjimečný výkon a nulové kompromisy.

Nic
Další informace

Je čas na ZÁVOD!

Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové závodní modely RR od Bety mění svůj název a jdou přímo k věci, aby všem milovníkům off-roadu poskytly výjimečný výkon a nulové kompromisy.

Závodní motocykly RR 2025 představují závodní verze nově představených modelů X-Pro společnosti Beta s řadou úprav motoru, odpružení a rámu, díky čemuž jsou ideální pro poskytování toho nejlepšího na trati. Modely Race, navržené pro nízkorychlostní i vysokorychlostní tratě, poskytnou jezdcům jistotu a jízdu, kterou může poskytnout pouze Beta.

Podívejte se na všechny nové funkce a charakteristiky, kterými se tyto modely odlišují.

Motocykly RR Racing představují závodní verze modelů Enduro RR, a proto se od nich liší řadou úprav motoru, odpružení, rámu a výbavy, díky čemuž jsou ideální pro podávání nejlepších výkonů na trati. Pro modelový rok 2025 jsou nové funkce a inovace nepochybně velmi působivé a jsou v souladu s filozofií konstrukce těchto modelů, která nabízí každému možnost maximálně využít dostupný výkon s minimálním úsilím, aby ze sebe mohl vždy vydat to nejlepší. Pojďme se proto podívat na všechny nové funkce a charakteristiky, které modely odlišují.

NOVÉ FUNKCE

Pro modelový rok 2025 je k dispozici řada nových funkcí pro celou řadu dvoutaktních a čtyřtaktních motorů, zatímco jiné jsou specifické pro jednotlivé modely:

Nové funkce pro všechny modely

  • Nové stupačky ze slitiny Ergal: přepracované tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, modely RR Race 25 jsou vybaveny novými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné. Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.
  • Přední brzdový třmen: u nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem. To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.
  • Větší osa zadního kola: velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose.
  • Přepínač map na řídítkách: tlačítko přepínače map již není umístěno v tradiční poloze za trubkou řízení: nyní je na řídítkách, uvnitř chrániče, což u modelů X-PRO zachovává rodinnou atmosféru. Je zde umístěn jak přepínač map, tak tlačítko kontroly trakce pro čtyřtaktní modely.
  • Karoserie: nové nástavby, které byly nedávno představeny na modelu X-PRO, byly začleněny do modelu RR Race 2025 s agresivním a okázalým novým vzhledem, který přináší kompletní změnu stylu motocyklu. Maska světlometů, panely nádrže, boky a zadní záď byly společností Beta přepracovány. Maska má zúžený design, zatímco zadní část a panely nádrže jsou elegantní a dobře propojené, zachovávají jednoduchý přístup ke vzduchovému filtru bez použití nástrojů při zachování demontáže sedadla tlačítkem.

všech dvoutaktních modelů není vstřikování oleje u závodních modelů zahrnuto, aby se snížila celková hmotnost motocyklu, lze jej však přidat jako volitelnou výbavu. (k dispozici v katalogu továrních dílů).

Motor – RR Race 250 2T

Po svém debutu u předchozího modelu 2024 300 Race nyní model 250 obsahuje novou hlavu válců s dvojitou zapalovací svíčkou, která vylepšuje specifikace motoru. Dodávka je lineárnější a i přes zvýšení maximálního výkonu je poslušnost motocyklu výrazně větší. Použití dvojité zapalovací svíčky skutečně poskytuje řadu výhod:

  • Nabízí čistší zapalování spolu se zlepšením spotřeby paliva. To se promítá do větší karburační stability při všech otáčkách motoru a širšího přísunu výkonu za všech podmínek přilnavosti.
  • Rozsah použití motoru se dále rozšiřuje, protože je k dispozici vyšší točivý moment i vyšší výkon.
  • Obě zapalovací svíčky jsou řízeny zcela odděleným elektrickým systémem. To znamená, že pokud by došlo k vyhoření jedné ze zapalovacích svíček, motor bude stále schopen běžet, i když s nižší účinností, což umožní dokončit závod nebo terénní jízdu.

Závodní komponenty – celá řada
Nezměněn je však osvědčený balíček odpružení a speciální komponenty závodní verze Beta:

  • 48 mm uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS: Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelné tlumení komprese a odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení.
  • Tlumič Kayaba C46 RCU: Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na zadní kolo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Nastavitelné předpětí, komprese (vysoká a nízká rychlost) a odskok zajišťují, že si jezdci mohou odpružení nastavit podle svých představ.
  • Rychloupínací přední osa: tento komponent, který lze okamžitě rozpoznat podle červené eloxované upínací páčky, je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
  • Zesílené chrániče rukou: chrániče mjí dvousložkovou formu materiálu, která dodává motocyklu nejen závodní vzhled, ale také je činí obzvláště odolnými i při nejhrubším použití v terénu.
  • Zadní řetězové kolo s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS: špičkový výkon, lehkost a pevnost – výhoda nízké hmotnosti s ocelovými zuby pro dlouhou životnost.
  • Závodní sedadlo: s protiskluzovým potahem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční přilnavost, pohodlí a praktičnost.
  • Eloxovaná černá řadicí páka a zadní brzdový pedál.
  • Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla oleje z eloxovaného červeného hliníku.
  • Napínací bloky řetězu z červené slitiny ergal.
Technická data

250

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1482 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2172 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 103,5 KG (PŘEDNÍ 50,8 KG; ZADNÍ 52,7 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 66,4 MM
  • ZDVIH: 72 MM
  • OBJEM: 249 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,2:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI S REGULÁTOREM ČERPADLA OLEJE
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR8ES
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PXK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,493
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 59

300

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1482 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2172 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 407 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 103,5 KG (PŘEDNÍ 50,8 KG; ZADNÍ 52,7 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 73 MM
  • ZDVIH: 69,99 MM
  • OBJEM: 292,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,63:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI S REGULÁTOREM ČERPADLA OLEJE
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PXK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.27/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,7
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 62

48 mm Kayaba AOS uzavřená kazetová vidlice

Mono Kayaba C46 RCU

Nové stupačky ze slitiny Ergal

Modely RR Race 25 jsou navrženy tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, a jsou vybaveny novými ergálními závodními stupačkami s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné; Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.

Větší osa zadního kola

Velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose.

Přední brzdový třmen

U nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem; To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.

Přepínač map na řídítkách

Tlačítko pro přepínání map již není umístěno v tradiční poloze za trubkou řízení: nyní je na řídítkách, uvnitř nárazníku, což u modelů X-PRO zachovává rodinnou atmosféru. Je zde umístěn jak mapovací spínač, tak tlačítko kontroly trakce pro čtyřtaktní model.

Dvojitá zapalovací svíčka

Po svém debutu u předchozího modelu 2024 300 Race nyní model 250 obsahuje novou hlavu válců s dvojitou zapalovací svíčkou, která vylepšuje specifikace motoru. Dodávka je lineárnější a i přes zvýšení maximálního výkonu je poslušnost motocyklu výrazně větší.

Cena motocyklu

256 900 259 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.