BETA Havířov | Official Czech Dealer
Je čas na ZÁVOD!
Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové závodní modely RR od Bety mění svůj název a jdou přímo k věci, aby všem milovníkům off-roadu poskytly výjimečný výkon a nulové kompromisy.
Nic
Další informace
Je čas na ZÁVOD!
Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové závodní modely RR od Bety mění svůj název a jdou přímo k věci, aby všem milovníkům off-roadu poskytly výjimečný výkon a nulové kompromisy.
Závodní motocykly RR 2025 představují závodní verze nově představených modelů X-Pro společnosti Beta s řadou úprav motoru, odpružení a rámu, díky čemuž jsou ideální pro poskytování toho nejlepšího na trati. Modely Race, navržené pro nízkorychlostní i vysokorychlostní tratě, poskytnou jezdcům jistotu a jízdu, kterou může poskytnout pouze Beta.
Podívejte se na všechny nové funkce a charakteristiky, kterými se tyto modely odlišují.
Motocykly RR Racing představují závodní verze modelů Enduro RR, a proto se od nich liší řadou úprav motoru, odpružení, rámu a výbavy, díky čemuž jsou ideální pro podávání nejlepších výkonů na trati. Pro modelový rok 2025 jsou nové funkce a inovace nepochybně velmi působivé a jsou v souladu s filozofií konstrukce těchto modelů, která nabízí každému možnost maximálně využít dostupný výkon s minimálním úsilím, aby ze sebe mohl vždy vydat to nejlepší. Pojďme se proto podívat na všechny nové funkce a charakteristiky, které modely odlišují.
NOVÉ FUNKCE
Pro modelový rok 2025 je k dispozici řada nových funkcí pro celou řadu dvoutaktních a čtyřtaktních motorů, zatímco jiné jsou specifické pro jednotlivé modely:
Nové funkce pro všechny modely
- Nové stupačky ze slitiny Ergal: přepracované tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, modely RR Race 25 jsou vybaveny novými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné. Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.
- Přední brzdový třmen: u nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem. To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.
- Větší osa zadního kola: velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose.
- Přepínač map na řídítkách: tlačítko přepínače map již není umístěno v tradiční poloze za trubkou řízení: nyní je na řídítkách, uvnitř chrániče, což u modelů X-PRO zachovává rodinnou atmosféru. Je zde umístěn jak přepínač map, tak tlačítko kontroly trakce pro čtyřtaktní modely.
- Karoserie: nové nástavby, které byly nedávno představeny na modelu X-PRO, byly začleněny do modelu RR Race 2025 s agresivním a okázalým novým vzhledem, který přináší kompletní změnu stylu motocyklu. Maska světlometů, panely nádrže, boky a zadní záď byly společností Beta přepracovány. Maska má zúžený design, zatímco zadní část a panely nádrže jsou elegantní a dobře propojené, zachovávají jednoduchý přístup ke vzduchovému filtru bez použití nástrojů při zachování demontáže sedadla tlačítkem.
U všech dvoutaktních modelů není vstřikování oleje u závodních modelů zahrnuto, aby se snížila celková hmotnost motocyklu, lze jej však přidat jako volitelnou výbavu. (k dispozici v katalogu továrních dílů).
Motor – RR Race 250 2T
Po svém debutu u předchozího modelu 2024 300 Race nyní model 250 obsahuje novou hlavu válců s dvojitou zapalovací svíčkou, která vylepšuje specifikace motoru. Dodávka je lineárnější a i přes zvýšení maximálního výkonu je poslušnost motocyklu výrazně větší. Použití dvojité zapalovací svíčky skutečně poskytuje řadu výhod:
- Nabízí čistší zapalování spolu se zlepšením spotřeby paliva. To se promítá do větší karburační stability při všech otáčkách motoru a širšího přísunu výkonu za všech podmínek přilnavosti.
- Rozsah použití motoru se dále rozšiřuje, protože je k dispozici vyšší točivý moment i vyšší výkon.
- Obě zapalovací svíčky jsou řízeny zcela odděleným elektrickým systémem. To znamená, že pokud by došlo k vyhoření jedné ze zapalovacích svíček, motor bude stále schopen běžet, i když s nižší účinností, což umožní dokončit závod nebo terénní jízdu.
Závodní komponenty – celá řada
Nezměněn je však osvědčený balíček odpružení a speciální komponenty závodní verze Beta:
- 48 mm uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS: Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelné tlumení komprese a odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení.
- Tlumič Kayaba C46 RCU: Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na zadní kolo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Nastavitelné předpětí, komprese (vysoká a nízká rychlost) a odskok zajišťují, že si jezdci mohou odpružení nastavit podle svých představ.
- Rychloupínací přední osa: tento komponent, který lze okamžitě rozpoznat podle červené eloxované upínací páčky, je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
- Zesílené chrániče rukou: chrániče mjí dvousložkovou formu materiálu, která dodává motocyklu nejen závodní vzhled, ale také je činí obzvláště odolnými i při nejhrubším použití v terénu.
- Zadní řetězové kolo s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS: špičkový výkon, lehkost a pevnost – výhoda nízké hmotnosti s ocelovými zuby pro dlouhou životnost.
- Závodní sedadlo: s protiskluzovým potahem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční přilnavost, pohodlí a praktičnost.
- Eloxovaná černá řadicí páka a zadní brzdový pedál.
- Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla oleje z eloxovaného červeného hliníku.
- Napínací bloky řetězu z červené slitiny ergal.
Technická data
250
PODVOZEK
|
MOTOR
|
300
PODVOZEK
|
MOTOR
|
48 mm Kayaba AOS uzavřená kazetová vidlice
Mono Kayaba C46 RCU
Nové stupačky ze slitiny Ergal
Modely RR Race 25 jsou navrženy tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, a jsou vybaveny novými ergálními závodními stupačkami s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné; Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.
Větší osa zadního kola
Velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose.
Přední brzdový třmen
U nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem; To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.
Přepínač map na řídítkách
Tlačítko pro přepínání map již není umístěno v tradiční poloze za trubkou řízení: nyní je na řídítkách, uvnitř nárazníku, což u modelů X-PRO zachovává rodinnou atmosféru. Je zde umístěn jak mapovací spínač, tak tlačítko kontroly trakce pro čtyřtaktní model.
Dvojitá zapalovací svíčka
Po svém debutu u předchozího modelu 2024 300 Race nyní model 250 obsahuje novou hlavu válců s dvojitou zapalovací svíčkou, která vylepšuje specifikace motoru. Dodávka je lineárnější a i přes zvýšení maximálního výkonu je poslušnost motocyklu výrazně větší.
Cena motocyklu
256 900 Kč – 259 900 Kč
Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
Autorizovaný servis
Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.
Budeme se na Vás těšit!
Příslušenství a vybavení
Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.
Více informací najdete na stránce příslušenství.
VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.