BETA Havířov | Official Czech Dealer
RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.
Nic
Další informace
RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.
Pojďme se tedy dozvědět všechny novinky a funkce, kterými se modely My 2026 odlišují.
Závodní komponenty – celá řada
Osvědčený podvozkový paket a speciální komponenty verzí připravených na závody Beta jsou potvrzeny:
- Uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS ø 48 mm: přítomnost eloxovaných vnitřních částí a úpravy získané z materiálů zajišťují snížení kluzného tření na minimum, zatímco obvyklé nastavení komprese a odskoku vám umožní vždy najít optimální přizpůsobení nastavení.
- Mono Kayaba C46 RCU: Mono KYB lze v rámci soutěží považovat za měřítko pro jeho schopnost absorbovat nerovnosti v terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Je plně přizpůsobitelný v hydraulickém nastavení, působí na vnější kompresi (při vysokých i nízkých rychlostech) a nastavení odskoku.
- Rychloupínací osa předního kola: Okamžitě rozpoznatelná podle červeně eloxovaného rychloupínáku, který je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když je třeba vyměnit pneumatiku.
- Zesílené předpažbí: předpažbí se vyznačuje tvarem z dvousložkového materiálu, který kromě toho, že dodává motocyklu závodní vzhled, je obzvláště odolný při nejintenzivnějším použití v terénu.
- Stupačky Ergal: abyste měli vždy maximální kontrolu a nikdy neztratili kontakt s motocyklem, jsou RR Race vybaveny závodními stupačkami Ergal s vyměnitelnými ocelovými kolíky, užšími než v minulosti, které usnadňují pohyb nohou, ale jsou lepší z hlediska přilnavosti.
- Rozeta s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovými zuby od ZF SPROCKETS: výkon na vysoké úrovni, lehkost a síla, perfektní kombinace, kterou by měl mít každý závodní komponent.
- Speciální závodní sedlo: s protiskluzovým povrchem a kapsou na dokumenty pro maximální přilnavost, pohodlí a funkčnost.
- Závodní grafika: nikdy nezůstane bez povšimnutí na závodním poli.
- Černě eloxovaná řadicí páka a pedál zadní brzdy.
- Víčko oleje převodovky, víčko motorového oleje a víčko olejového filtru z červeně eloxovaného hliníku.
- Červené napínače řetězu Ergal.
U všech 2taktních modelů není použit automatický mixér (k dispozici v katalogu továrního příslušenství dílů), aby se co nejvíce snížila hmotnost motocyklu.
RR Race 2T 200
RR Race 200 2T se dočkal další aktualizace převodovky, a to díky zásahu do primárního i sekundárního převodu. Změny se týkají vnitřního poměru rotace mezi oběma částmi s cílem optimalizovat rozložení zatížení a zlepšit celkovou mechanickou pevnost systému. Z funkčního hlediska se zkušenosti s RR 200 nemění: dynamické chování, vnímaný převodový poměr a odezva plynu jsou stejné jako u předchozího modelu. Tento zásah tedy nemění pocity v sedle, ale přináší výhodu z hlediska strukturální spolehlivosti v podmínkách intenzivního a dlouhodobého používání, což dále upevňuje technickou platformu projektu.
Technická data
200
PODVOZEK
|
MOTOR
|
Cena motocyklu
249 900 Kč
Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
Autorizovaný servis
Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.
Budeme se na Vás těšit!
Příslušenství a vybavení
Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.
Více informací najdete na stránce příslušenství.
VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.


