loader image
RR RACE 2T 125 MY25

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACE 2T 125 MY25

Je čas na ZÁVOD!

Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové závodní modely RR od Bety mění svůj název a jdou přímo k věci, aby všem milovníkům off-roadu poskytly výjimečný výkon a nulové kompromisy.

Nic
Další informace

Je čas na ZÁVOD!

Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové závodní modely RR od Bety mění svůj název a jdou přímo k věci, aby všem milovníkům off-roadu poskytly výjimečný výkon a nulové kompromisy.

Závodní motocykly RR 2025 představují závodní verze nově představených modelů X-Pro společnosti Beta s řadou úprav motoru, odpružení a rámu, díky čemuž jsou ideální pro poskytování toho nejlepšího na trati. Modely Race, navržené pro nízkorychlostní i vysokorychlostní tratě, poskytnou jezdcům jistotu a jízdu, kterou může poskytnout pouze Beta.

Podívejte se na všechny nové funkce a charakteristiky, kterými se tyto modely odlišují.

Motocykly RR Racing představují závodní verze modelů Enduro RR, a proto se od nich liší řadou úprav motoru, odpružení, rámu a výbavy, díky čemuž jsou ideální pro podávání nejlepších výkonů na trati. Pro modelový rok 2025 jsou nové funkce a inovace nepochybně velmi působivé a jsou v souladu s filozofií konstrukce těchto modelů, která nabízí každému možnost maximálně využít dostupný výkon s minimálním úsilím, aby ze sebe mohl vždy vydat to nejlepší. Pojďme se proto podívat na všechny nové funkce a charakteristiky, které modely odlišují.

NOVÉ FUNKCE

Pro modelový rok 2025 je k dispozici řada nových funkcí pro celou řadu dvoutaktních a čtyřtaktních motorů, zatímco jiné jsou specifické pro jednotlivé modely:

Nové funkce pro všechny modely

  • Nové stupačky ze slitiny Ergal: přepracované tak, aby zajišťovaly maximální kontrolu za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem, modely RR Race 25 jsou vybaveny novými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky, které jsou vyměnitelné. Ty jsou užší než v minulosti pro usnadnění pohybu nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.
  • Přední brzdový třmen: u nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozím komponentem. To pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.
  • Větší osa zadního kola: velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm, celkem tedy ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, což vede k tomu, že motocykl je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších zrychleních. Zadní kyvná vidlice byla také aktualizována, aby se přizpůsobila nové ose.
  • Přepínač map na řídítkách: tlačítko přepínače map již není umístěno v tradiční poloze za trubkou řízení: nyní je na řídítkách, uvnitř chrániče, což u modelů X-PRO zachovává rodinnou atmosféru. Je zde umístěn jak přepínač map, tak tlačítko kontroly trakce pro čtyřtaktní modely.
  • Karoserie: nové nástavby, které byly nedávno představeny na modelu X-PRO, byly začleněny do modelu RR Race 2025 s agresivním a okázalým novým vzhledem, který přináší kompletní změnu stylu motocyklu. Maska světlometů, panely nádrže, boky a zadní záď byly společností Beta přepracovány. Maska má zúžený design, zatímco zadní část a panely nádrže jsou elegantní a dobře propojené, zachovávají jednoduchý přístup ke vzduchovému filtru bez použití nástrojů při zachování demontáže sedadla tlačítkem.

všech dvoutaktních modelů není vstřikování oleje u závodních modelů zahrnuto, aby se snížila celková hmotnost motocyklu, lze jej však přidat jako volitelnou výbavu. (k dispozici v katalogu továrních dílů).

Motor – RR Race 125 dvoutakt

Jak již opakovaně prokázala, Beta věří v potenciál mladých lidí a výrobce se opět rozhodl to zdůraznit u nových motocyklů RR Race Model Year 2025, které na malém motoru o objemu 125 ccm provedl řadu změn. Účelem tohoto zásahu bylo zvýšit výkon dodávaný dvoutaktem 125 po celé dodací křivce, čímž se zintenzivnil maximální dostupný špičkový výkon.
Tento výsledek byl umožněn novým pístem a novou hlavou válců. Díky těmto změnám je motor reaktivnější, výkonnější a hrdelnější, což ještě více zvyšuje výbušnost maximálního výkonu. Nový motor o objemu 125 ccm má proto nyní větší rozsah použití než v minulosti, kdy již předchozí vylepšení zvýšila laťku modelu a zvýšila výkon při vysokých otáčkách motoru bez ztráty točivého momentu v nízkých otáčkách.

Závodní komponenty – celá řada
Nezměněn je však osvědčený balíček odpružení a speciální komponenty závodní verze Beta:

  • 48 mm uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS: Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelné tlumení komprese a odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení.
  • Tlumič Kayaba C46 RCU: Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na zadní kolo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Nastavitelné předpětí, komprese (vysoká a nízká rychlost) a odskok zajišťují, že si jezdci mohou odpružení nastavit podle svých představ.
  • Rychloupínací přední osa: tento komponent, který lze okamžitě rozpoznat podle červené eloxované upínací páčky, je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
  • Zesílené chrániče rukou: chrániče mjí dvousložkovou formu materiálu, která dodává motocyklu nejen závodní vzhled, ale také je činí obzvláště odolnými i při nejhrubším použití v terénu.
  • Zadní řetězové kolo s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS: špičkový výkon, lehkost a pevnost – výhoda nízké hmotnosti s ocelovými zuby pro dlouhou životnost.
  • Závodní sedadlo: s protiskluzovým potahem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční přilnavost, pohodlí a praktičnost.
  • Eloxovaná černá řadicí páka a zadní brzdový pedál.
  • Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla oleje z eloxovaného červeného hliníku.
  • Napínací bloky řetězu z červené slitiny ergal.
Technická data

125

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1477 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2167 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 325 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 410 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 94 KG (PŘEDNÍ 45 KG, ZADNÍ 49 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 120/90 – 18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 54 MM
  • ZDVIH: 54,5 MM
  • OBJEM: 124,8 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 15,2:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: STARTOVACÍ PÁKA
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR9ECMVX
  • INDUKČNÍ SYSTÉM: INDUKČNÍ JAZÝČEK
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK 36
  • SPOJKA: MOKRÝ MULTIDISK SE ZPĚTNÝM OTEVÍRÁNÍM
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z. 23/73
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,3
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 76,2

Cena motocyklu

238 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.