loader image
RR RACE 2T 125 MY26

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR RACE 2T 125 MY26

RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.

Nic
Další informace

RR Race představují závodní verzi modelů Enduro Beta a vyznačují se řadou změn motoru, odpružení, podvozku a výbavy, což z nich dělá ideální motocykly, které ze sebe vydají to nejlepší na závodních tratích; vždy ve jménu RideAbility.

Pojďme se tedy dozvědět všechny novinky a funkce, kterými se modely My 2026 odlišují.

Závodní komponenty – celá řada

Osvědčený podvozkový paket a speciální komponenty verzí připravených na závody Beta jsou potvrzeny:

  • Uzavřená kazetová vidlice Kayaba AOS ø 48 mm: přítomnost eloxovaných vnitřních částí a úpravy získané z materiálů zajišťují snížení kluzného tření na minimum, zatímco obvyklé nastavení komprese a odskoku vám umožní vždy najít optimální přizpůsobení nastavení.
  • Mono Kayaba C46 RCU: Mono KYB lze v rámci soutěží považovat za měřítko pro jeho schopnost absorbovat nerovnosti v terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistenci výkonu i při obzvláště intenzivním používání. Je plně přizpůsobitelný v hydraulickém nastavení, působí na vnější kompresi (při vysokých i nízkých rychlostech) a nastavení odskoku.
  • Rychloupínací osa předního kola: Okamžitě rozpoznatelná podle červeně eloxovaného rychloupínáku, který je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když je třeba vyměnit pneumatiku.
  • Zesílené předpažbí: předpažbí se vyznačuje tvarem z dvousložkového materiálu, který kromě toho, že dodává motocyklu závodní vzhled, je obzvláště odolný při nejintenzivnějším použití v terénu.
  • Stupačky Ergal: abyste měli vždy maximální kontrolu a nikdy neztratili kontakt s motocyklem, jsou RR Race vybaveny závodními stupačkami Ergal s vyměnitelnými ocelovými kolíky, užšími než v minulosti, které usnadňují pohyb nohou, ale jsou lepší z hlediska přilnavosti.
  • Rozeta s jádrem z eloxovaného hliníku a ocelovými zuby od ZF SPROCKETS: výkon na vysoké úrovni, lehkost a síla, perfektní kombinace, kterou by měl mít každý závodní komponent.
  • Speciální závodní sedlo: s protiskluzovým povrchem a kapsou na dokumenty pro maximální přilnavost, pohodlí a funkčnost.
  • Závodní grafika: nikdy nezůstane bez povšimnutí na závodním poli.
  • Černě eloxovaná řadicí páka a pedál zadní brzdy.
  • Víčko oleje převodovky, víčko motorového oleje a víčko olejového filtru z červeně eloxovaného hliníku.
  • Červené napínače řetězu Ergal.

U všech 2taktních modelů není použit automatický mixér (k dispozici v katalogu továrního příslušenství dílů), aby se co nejvíce snížila hmotnost motocyklu.

RR Race 125 2T

Aby se podpořil výkon brilantního dvoutaktního motoru o objemu 125 ccm a potřeba rychlého a přesného řazení, byla představena zcela nová převodovka se zesílenými převody, robustní a skvěle kalibrovaná, aby bylo zajištěno, že malý motor může podat to nejlepší při jakýchkoli otáčkách.

Technická data

125

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1477 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2167 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 830 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1275 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 950 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 345 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 430 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 94 KG (PŘEDNÍ 45 KG, ZADNÍ 49 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,5 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: USD UZAVŘENÁ VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 300 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 287 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 120/80 – 18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 54 MM
  • ZDVIH: 54,5 MM
  • OBJEM: 124,8 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 15,2:1
  • VÝFUKOVÝ VENTIL: SYSTÉM BPV
  • STARTÉR: STARTOVACÍ PÁKA
  • ZAPALOVÁNÍ: AC KOKUSAN – DIGITÁLNÍ CDI
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR9ECMVX
  • SÁNÍ: JAZÝČKOVÝ VENTIL
  • MAZÁNÍ: SMĚS
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK 36
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z. 23/73
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • OLEJ: SAE 10W/40
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,8
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 64

Cena motocyklu

238 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.