loader image
RR 2T 50 RACING

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR 2T 50 RACING

Beta věří v novou generaci motocyklistů, přeměňuje sny mladých lidí na stylovou dvoukolovou realitu po celé generace a je nyní připravena odhalit nový styling pro celou svou řadu 50cc, Enduro a Motard.

Moderní, geometrický a odvážný design charakterizuje modely 50cc 2023. Styl, který si oblíbili mladí motorkáři, kteří hledají speciální motorku s atraktivním vzhledem, ale zároveň jednoduchý a elegantní, kterou lze přizpůsobit školnímu běhu i prvnímu závodnímu okruhu. .

Nové RR 50 2023 jsou připraveny prosvištět z venkova do města a uspokojit všechny potřeby díky široké škále dostupných modelů.

Nic
Další informace

RR 50 ENDURO

RR 50 Enduro, inspirované svými většími sestrami soutěžícími na mistrovství světa WEC pro technické i estetické vlastnosti, je zrozeno, aby čelilo všem druhům terénu, od volnočasových tréninků až po každodenní dojíždění.

Verze

RR Enduro – Barvy: Červená / Bílá
RR Enduro Sport – Barvy: Červená / Bílá
RR Enduro Racing – Barva: červená

HLAVNÍ RYSY

MOTOR

  • 2-taktní jednoválcový motor, 6 rychlostních stupňů, kapalinou chlazený, vybavený směšovačem oleje (kromě RR 50 Racing).
  • Nové řazení s novými kovanými vidlicemi pro přesnější spojku a ještě více reaktivní a uspokojivý jízdní styl.
  • Nový systém rekuperace plynových par podle předpisů Euro 5.
  • Nový filtrační box. Nedílnou součástí designu vozidla, byl vyvinut s cílem snížit hluk podle platných předpisů. Ještě praktičtější s rychloupínacím systémem pro snadnější údržbu ̶ stejně jako závodní motocykly.

PODVOZEK

  • Nový podvozek s přepracovanou geometrií pro lepší ovladatelnost a lepší agilitu.
  • Nový design: čistý závodní styl inspirovaný větším RR 2T/4T. Vše je zcela nové: provedení nádrže, plasty (maska, dopravník, boční panely) a sedlo.
  • Zadní pomocný rám z technického polymeru, který dokonale integruje elektrické komponenty, skříň filtru a ocelové držáky. Organický a moderní design určený pro dospělé.
  • Delší kyvná vidlice pro zvýšenou jízdní stabilitu a lepší trakci.
  • Tlumiče recenzované ve zdvihu pro verze Enduro
  • Nový výfuk: kompaktní, závodní, hodný skutečné motorky.
  • Nový jednozámkový systém. Pouze jeden klíč pro zámek řízení/zapalování, nádrž a sedlo. Více pohodlí a bezpečnost.
  • Nové zadní LED zadní světlo pro lepší identifikaci vozidla.
  • Brzdy: přední Ø 260 mm, zadní Ø 220 mm
  • Nová nádrž 6,5l.
  • Nové mikrolité stupačky pro bezprecedentní kontrolu nad jízdou.
  • Ohromující grafika obtisků: jedinečný styl, který nezůstane bez povšimnutí.

ROZDÍLY OD STANDARDNÍ VERZE

  • Hliníková kyvná vidlice.
  • Upside-down ø 41 mm nastavitelná vidlice.
  • Kuželová řídítka ø 28,5 mm bez příčky.
  • Červený eloxovaný hliníkový tlumič výfuku.
  • Zadní odpružení s progresivní pákou.
  • Zadní tlumič s plynovou nádrží, nastavitelný v předpětí, kompresi a odskoku.
  • Žádný vyvažovací hřídel: menší setrvačnost motoru pro lepší závodní výkon.
  • Dvojitý radiátor.
  • Hliníkové ráfky.
  • Žádný mixér ̶ jako u závodních motorek.
  • Červený podvozek.
  • Dvoupístkový přední brzdový třmen.
  • Černá řadicí páka a brzdový pedál.
  • Hliníkové řetězové kolo.
  • DOSTUPNOST: Okamžité dodání.
Technická data

50

PODVOZEK

  • RÁM: OCELOVÝ DVOJITÝ KOLÉBKOVÝ RÁM
  • ROZVOR: 1428 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2090 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 810 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1205 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 935 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 345 MM
  • VÝŠKA OPĚRKY NOHOU: 400 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 83,5 KG
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 6,5 L.
  • REZERVA: 1,5 L.
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE S HŘÍDELÍ Ø41 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍ PÁKOU
  • ZDVIH TLUMIČE: 124 MM
  • POJEZD PŘEDNÍHO KOLA: 265 MM
  • POJEZD ZADNÍHO KOLA: 255 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: WAVE DISC Ø260 MM
  • ZADNÍ BRZDA: WAVE DISC Ø220 MM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 JAMEK
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 120/90 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • OTVOR: 40,3 MM
  • MRTVICE: 39 MM
  • PŘEMÍSTĚNÍ: 49,7 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12:1
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÝ MORIC 12V – 100W
  • STARTÉR: KOP
  • GENERÁTOR: ELEKTRONICKÝ AET 12V – 85W
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK BR9ES
  • SACÍ SYSTÉM: JAZÝČKOVÝ VENTIL VE SKŘÍNI MOTORU
  • MAZÁNÍ: SMĚS 2 %
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: KARBURÁTOR
  • KARBURÁTOR: DELL’ORTO PHBN 16 HS
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ PŘENOS: Z.20/71
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 20W/30
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 2,41
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 57

 

Červený eloxovaný hliníkový tlumič výfuku

Nový design

Čistý závodní styl inspirovaný větším RR 2T/4T. Vše je zcela nové: design nádrže, plasty (maska, dopravník, boční panely) a sedlo.

Upside-down ø 41 mm nastavitelná vidlice.

Cena motocyklu

112 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.