loader image
RR 4T 350/390/430/480 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

RR 4T 350/390/430/480 MY24

Konstruktéři z Rignano sull’Arno představují nové RR MY24, motocykly, které přináší mnoho vlastností, díky kterým byl jejich předchůdce v minulé sezóně tak nepřekonatelný, ale zároveň byly vylepšeny o řadu významných nových funkcí pro všechny modely, plus další upgrady specifické pro různé objemy motorů, aby byla zachována nadřazenost rodiny RR.

Nic
Další informace

Beta úzce spolupracovala s enduro šampióny Bradem Freemanem a Stevem Holcombem na vývoji řady malých vylepšení jak hnacího ústrojí, tak rámu/odpružení pro modely MY 2024 RR 2T a 4T, aby se upevnily již tak vysoce uznávané vlastnosti tohoto modelu předchozí generace. Jako vždy bylo hlavní filozofií inženýrů ve společnosti Beta nejen zvýšit výkon motocyklů značky, ale také učinit tento výkon ještě dostupnější. Spíše než k velkým změnám tedy tento modelový rok získal řadu vylepšení, jejichž cílem je konsolidovat všechny vynikající kvality každého jednotlivého modelu.

Obrázek doplňuje nová grafika, která celé řadě dodává závodní vzhled s nulovými kompromisy.

Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi rozmanitého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní RR, ale to, co má každý model společné, je schopnost vzbudit důvěru v uživatele a nabídnout skutečně obohacující zážitek z jízdy.

350 CC

Toto je nejsnáze ovladatelný motocykl ze 4taktní modelové řady; upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výkon.

390 CC

Díky ideálnímu poměru ovladatelnosti a výkonu spočívá jeho vítězná vlastnost ve vynikající trakci.

430 CC

Vysoce výkonný motor, který je nejlepší, když jezdec využívá dlouhé převody a významný točivý moment.

480 CC

Tento motocykl se nejlépe projevuje v širokém otevřeném prostoru.
Jeho vlastnosti jsou podobné modelu 430, ale s ještě větším točivým momentem a výkonem, vhodné pro zkušenější a fyzicky zdatnější jezdce.

Aktualizace představené pro řadu RR MY 2024 jsou shrnuty níže:

Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytovala jezdci větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytují jezdci mnohem pohodlnější bod kontaktu s motocyklem.

Odpružení: Kromě neustálého zdokonalování nastavení odpružení mají motocykly Modelový rok 24 lehčí pláště vidlice, zejména v oblasti záběru vidlice. Odlišné opracování pláště je navrženo tak, aby poskytovalo kontrolovanou flexibilitu s výsledkem hladšího tlumení nerovného terénu, a proto výrazně zlepšilo pohodlí a citlivost.

Brzdy: přední brzdový systém byl modernizován na brzdovém potrubí. Ochranný plášť potrubí je nyní lépe upevněn pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve byl zalisován pouze dole), což umožňuje ochraně brzdovému vedení lépe odolávat trvalému namáhání, kterému je vystaveno.

Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší chladiče s tvarovanými nádržkami v horní části, aby motorka mohla dosáhnout většího úhlu natočení. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motoru, mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým kovovým uzávěrem, který je odolnější a méně vystavený potenciálním nárazům.

Grafika: Modelový rok 24 převrací jednoduchý, zásadní vzhled, který charakterizoval předchozí motocykl. Zcela nová grafika má agresivní, geometrický a moderní vzhled, dosažený díky obratnému použití klasických červených, bílých a černých barev typických pro tento model, které dokonale zapadají do rámu a kapotáže v charakteristické červené beta.

Kromě vylepšení představených v celé rodině je řada vylepšení specifických pro určité 2taktní a 4taktní modely, která posouvají výkon na ještě vyšší úroveň.
Podrobně:

RR 4taktní

Kontrola trakce: kontrola trakce udělala ve svém vývoji velký krok vpřed. Dedikovaná mapování skutečně vylepšili technici Betamotor, kteří identifikovali nový, přesnější způsob zásahu systému kontroly trakce tak, aby byl jeho provoz co nejpřesnější a bylo jisté, zda je zabráněno zbytečným nebo příliš invazivním zásahům.

Airbox: Geometrie airboxu byla přepracována a s tím i proudění vzduchu k motoru, aby nabízel vyšší výkon při středních až vysokých otáčkách motoru při zachování točivého momentu při nízkých otáčkách, kterého bylo dosaženo zavedením současného výfukového potrubí. Tato inovace nyní umožňuje plnokrevné dodávání výkonu po celé křivce.

Technická data

350

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA OPĚRKY NOHOU: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 57,4 MM
  • OBJEM: 349,1 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 13,19:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC  / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,84
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 93

390

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 107,5 KG (PŘEDNÍ 52,7 KG; ZADNÍ 54,8 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,4 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 JAMEK
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 88 MM
  • ZDVIH: 63,4 MM
  • OBJEM: 385,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,48:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 TITANOVÉ VENTILY
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.28/76
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,89
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 94

430

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,2 KG; ZADNÍ 55,3 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 95 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OOBJEM: 430,9 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 12,33:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN, VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W 50 0,8 I. + SAE 10W/40 0,8 L.
  • SPOTŘEBA L/100 KM: 3,887
  • ZNEČIŠTĚNÍ CO2 [G/KM]: 94

480

PODVOZEK

  • RÁM: MOLYBDENOVÁ OCEL S DVOJITOU KOLÉBKOU DĚLENOU NAD
    VÝFUKOVÝM OTVOREM
  • ROZVOR: 1490 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2180 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1270 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 940 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 320 MM
  • VÝŠKA OPĚRKY NOHOU: 413 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108,5 KG (PŘEDNÍ 53,2 KG; ZADNÍ 55,3 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 9,0 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 1,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ USD VIDLICE Ø 48 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S PROGRESIVNÍM PŘEPÁKOVÁNÍM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 295 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 290 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø260 MM A DVOUPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • ZADNÍ BRZDA: VLNITÝ KOTOUČ Ø240 MM A JEDNOPÍSTKOVÝ PLOVOUCÍ TŘMEN
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 90/90 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 100 MM
  • ZDVIH: 60,8 MM
  • OBJEM: 477,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 11,86:1
  • VENTILOVÝ ROZVOD: DOHC / 4 VENTILY, SÁNÍ TITAN,
    VÝFUK OCEL
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ STARTÉR
  • ACG: KOKUSAN
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LKAR 8A-9
  • MAZÁNÍ: 2 OLEJOVÁ ČERPADLA
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: DUÁLNÍ ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • ŠKRTICÍ KLAPKA: Ø 42 MM – SYNERJECT
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ POHON: Z.31/72
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • KONEČNÝ PŘENOS: ŘETĚZ
 

 

Kontrola trakce

Kontrola trakce udělala ve svém vývoji velký krok vpřed. Dedikované mapování vylepšili technici Betamotor, kteří identifikovali nový, přesnější způsob zásahu systému kontroly trakce tak, aby byl jeho provoz co nejpřesnější a bylo jisté, že je zabráněno zbytečným nebo příliš invazivním zásahům.

Cladiče

Dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší chladiče s tvarovanými nádržkami v horní části, aby motorka mohla dosáhnout většího úhlu natočení řízení. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motocyklů, se vyznačují větším počtem výztuh a jsou také vybaveny uzávěrem, který je odolnější a méně vystavený potenciálním nárazům.

Cena motocyklu

Na dotaz

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.