loader image
EVO FACTORY 2T 125/250/300 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

EVO FACTORY 2T 125/250/300 MY24

Modely EVO Factory 2024 jsou tady! Tyto prémiové modely jsou vyráběny z těch nejlepších komponent v italské továrně Beta a představují další úroveň zkušebního EVOlution . Modely EVO Factory sdílejí stejnou základní platformu jako standardní EVO spolu s řadou aktualizací jak na straně rámu, tak na straně motoru, což jezdcům poskytuje soutěžní model jako žádný jiný a připravuje soutěž na trialových motocyklech EVO Factory. Modely EVO Factory jsou vyráběny v omezeném počtu a poskytují exkluzivitu i výkon.

Nic
Další informace

Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových motocyklů Beta a jako obvykle jsou uvedeny na trh v únoru, těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních.
Mistrovství světa George Hemingwaye (TR3 125) spolu s vynikajícími výsledky Mattea Grattaroly (TRIALGP) a Andrea Sofia Rabino (GP ŽENY) a kromě příslušných vítězství v národních šampionátech znovu potvrzují vynikající jízdní vlastnosti a výkon, které poskytuje model Factory. .
Pro modelový rok 2024 byly provedeny některé aktualizace, které zvyšují kultivovanost modelu při zachování jeho závodního původu.

Hlavní přednosti nových modelů Factory MY 24, pokud jde o MOTOR a RÁM A PÉROVÁNÍ , jsou následující:

MOTOR

2-taktní
Rozdíly mezi motory, kterými jsou tovární verze a standardní verze vybaveny, jsou následující:

  • Hořčíková kliková skříň s černým povrchem: Tento komponent se vyznačuje obzvláště poutavým designem a poskytuje snížení hmotnosti o 1 350 g, což maximalizuje agilitu motocyklu.
  • Seříznuté spojkové kotouče: vytvořené speciálně pro maximalizaci přesnosti a ovladatelnosti spojky v každé možné situaci a zejména pro snadnější zvládnutí těch nejextrémnějších opakujících se akcí i při vysokých otáčkách, jako jsou velké překážky a skoky zadních kol. Tím je pokaždé zajištěna extrémní přesnost.
  • Černé eloxované zátky motorového oleje
  • Titanový výfuk: u modelů 250/300 to zajišťuje snížení hmotnosti o více než 600 g a také zajišťuje vyšší výkon při středně vysokých otáčkách motoru díky většímu vnitřnímu průměru.
    Výfuk EVO Factory 125, opět vyrobený z titanu, vyčnívá z výfuku motorů větších velikostí díky své vnitřní struktuře s počáteční kuželovou částí (na straně válce), která poskytuje zvýšení točivého momentu a zrychlení při nízkých otáčkách.

Stejně jako u EVO My24 je u dvoutaktních modelů potvrzena nedávno představená nová kliková hřídel a pístnice se sníženou mezinápravovou roztečí (o 1,5 mm méně, na 114,5 mm ve srovnání se 116 mm), s výjimkou 125. Vrtání a zdvih zůstávají nezměněny, zatímco písty jsou nové modely Meteor.
Jak je známo, modely EVO Factory jsou vybaveny vyššími výkonovými motory než modely EVO a tato charakteristika je u MY 24 opět potvrzena.
Díky snížené hmotnosti klikové skříně, titanovému hlavičce a sníženým střídavým hmotám je motocykl více ovladatelné, zatímco motory zaručují lepší výkon a jízdní vlastnosti a dosahují další úrovně výkonu a odezvy.
Ovládání je jako vždy na vrcholu své třídy a vibrace jsou minimalizovány.

RÁM A ZAVĚŠENÍ

Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2024 liší od standardní verze následovně:

  • Zlaté přední vidlice: Evo Factory 24 je potvrzeno, že má zlaté vidlice , které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Barva je skutečně výsledkem úpravy TIN , umožňující hladší skluz vidlice, jejíž hydraulické řízení zůstává svěřeno nedávno představenému vnitřnímu systému tlumení. Neustálé zdokonalování nastavení zajišťuje balíček odpružení, který je na vrcholu nabídky v sektoru trialových motocyklů, a to v nemalé míře díky kombinaci s mono tlumičem, který má optimalizovanou geometrii vedení pružin (s červenou pružinou).
  • Progresivní táhlo: konfigurace táhla zadního zavěšení je progresivnější, aby zajistila větší trakci a poskytla jezdci vynikající pocit. To usnadňuje jízdu na motocyklu a pomáhá překonávat velké překážky.
  • Nové brýle přední vidlice s modře eloxovaným povrchem: poskytují tuhost a lehkost (váží přibližně o 100 g méně než standardní modely), mají také dopředu a dozadu nastavitelné držáky řídítek, které umožňují jezdci najít svou ideální polohu. Nová barva představená pro MY 24 také propůjčuje motocyklu vzhled bez kompromisů.
  • Napínače řetězu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem: stupačky jsou odolné, lehké komponenty s protiskluzovými ocelovými kolíky zajišťujícími maximální přilnavost.
  • Hadice chladiče v červeném silikonu pro konkrétní verzi: tyto komponenty nabízejí lepší chladicí výkon a také dodávají motocyklu čistokrevný závodní vzhled.
  • Závodní brzdové kotouče Galfer: tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon a jsou extrémně lehké, což přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.
  • Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec
  • Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky.
  • Nová modře eloxovaná kola Morad
  • Pneumatiky Michelin X-light: lídr v oboru z hlediska hmotnosti, výkonu a přilnavosti ve všech situacích.
  • Nová grafika: červená a modrá byly vždy barvy používané pro modely Beta připravené na závody a tato nová EVO Factory nezklame. Beta červená plastových dílů a obtisků je perfektně spárována s detaily a elegantními novými komponenty v modré Ergal. Vzhled modelu dále umocňuje nová matně lesklá grafika, přičemž matně červené části kontrastují s lesklou modrou a bílou.

Nové modely Evo Factory 24 jsou také poprvé vybaveny novým elektronickým klíčem Beta:

  • Elektronický klíč: tradiční „Kill-switch“ byl nahrazen novým patentovaným elektronickým klíčem Betamotor. Jedná se o magnetický spínač typu lanyard, který zajišťuje jak funkci ochrany proti krádeži, tak i funkci ochrany motocyklu a řidiče, pro kterou je Betamotor držitelem exkluzivního evropského patentu (EP3064405B1). Klíč je dvoudílná součást, stejně jako zařízení, které nahrazuje: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetický (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), který aktivuje mechanismus v případě, že jsou odpojeny; liší se však svým jednoznačným kódováním spojujícím obě části a poskytuje funkci ochrany proti krádeži.
  • Funkce ochrany proti krádeži: klíč zabraňuje nastartování motoru, když je odpojen, díky kódování, které jej spojuje se zapalováním motocyklu, což odrazuje od krádeže motocyklu, když je ponechán bez dozoru.
  • Pasivní bezpečnost motocyklu a jezdce: funguje stejným způsobem jako tradiční „Kill-Switch“, motor se vypne, když se magnetický bod kontaktu připojí k zápěstí jezdce a odpojí se řídítka motocyklu.
    Větší ochrana pro motocykl a jezdce v jediném řešení, které je exkluzivně patentováno společností Betamotor.
Technická data

125

PODVOZEK

  • RÁM: HYDROFORMOVANÁ SLITINA
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAXIMÁLNÍ ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA :310 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ PŘEDNÍ VIDLICE Ø38 S NASTAVENÍM KOMPRESE A ODSKOKU
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: ZADNÍ TLUMIČ S KOAXIÁLNÍ NÁDRŽÍ A REGULÁTOREM KOMPRESE A ODSKOKU
  • ZDVIH TLUMIČE: 62 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKY
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø160 MM SE 2 PÍSTKY
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18 MICHELIN X-LIGHT

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 54,0 MM
  • ZDVIH: 54,5 MM
  • OBJEM: 124,8 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 15,9:1
  • KARTER: MAGNESIUM
  • VÝFUK: TITAN
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ HIDRIA 12V – 110W
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • MAZÁNÍ: MIX S PALIVEM 1,5 % (SYNTETICKÝ OLEJ)
  • DODÁVKA PALIVA: KARBURÁTOR
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK Ø 28MM
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA S TLUMICÍ GUMOU
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 20/71
  • PŘEVODOVKA: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/30 (550 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 2,6
  • EMISE: CO2 [G/KM] 60

250

PODVOZEK

  • RÁM: HYDROFORMOVANÁ SLITINA
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAXIMÁLNÍ ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 310 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ PŘEDNÍ VIDLICE Ø38MM S NASTAVENÍM KOMPRESE A ODSKOKU
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: ZADNÍ TLUMIČ S KOAXIÁLNÍ NÁDRŽÍ A REGULÁTOREM KOMPRESE A ODSKOKU
  • ZDVIH TLUMIČE: 62 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKY
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø160 MM SE 2 PÍSTKY
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18 MICHELIN X-LIGHT

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 72,5 MM
  • ZDVIH: 60,5 MM
  • OBJEM: 249,7 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 9,0:1
  • KARTER: MAGNESIUM
  • VÝFUK: TITAN
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ HIDRIA 12V -110W
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • MAZÁNÍ: MIX S PALIVEM 1,5 % (SYNTETICKÝ OLEJ)
  • DODÁVKA PALIVA: KARBURÁTOR
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK Ø 28MM
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA S TLUMICÍ GUMOU
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 22/69
  • PŘEVODOVKA: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/30 (550 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 2,9
  • EMISE: CO2 [G/KM] 68

300

PODVOZEK

  • RÁM: HYDROFORMOVANÁ SLITINA
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAXIMÁLNÍ ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 310 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ PŘEDNÍ VIDLICE Ø38MM S NASTAVENÍM KOMPRESE A ODSKOKU
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: ZADNÍ TLUMIČ S KOAXIÁLNÍ NÁDRŽÍ A REGULÁTOREM KOMPRESE A ODSKOKU
  • ZDVIH TLUMIČE: 62 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKY
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø160 MM SE 2 PÍSTKY
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18 MICHELIN X-LIGHT

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 79,0 MM
  • ZDVIH: 60,5 MM
  • OBJEM: 296,5 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 10,5:1
  • KARTER: MAGNESIUM
  • VÝFUK: TITAN
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ HIDRIA 12V – 110W
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK GR7CI8
  • MAZÁNÍ: MIX S PALIVEM 1,5 % (SYNTETICKÝ OLEJ)
  • DODÁVKA PALIVA: KARBURÁTOR
  • KARBURÁTOR: KEIHIN PWK Ø 28MM
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA S TLUMICÍ GUMOU
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 22/69
  • PŘEVODOVKA: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/30 (550 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 2,8
  • EMISE: CO2 [G/KM] 66
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cena motocyklu

194 900 199 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.