loader image
EVO 80 SENIOR MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

EVO 80 SENIOR MY24

Beta představuje nový EVO MY 2024 .

Závodní sezóna 2023 se chýlí ke konci a Beta Factory Trial Team je odhodlán dosáhnout nejlepších možných výsledků se svými jezdci, kteří soutěží ve všech kategoriích mistrovství světa: jako Matteo Grattarola, který prokazuje své schopnosti v nejvyšší třídě. po jeho návratu do týmu Beta po zbytek sezóny 2023.

Nic
Další informace

Osvědčený technický balíček, který poskytl výrobce z italského Rignano sull’Arno svým jezdcům a všem nadšencům značky, která v průběhu času zaznamenala pokroky díky zpětné vazbě od Factory Riders, se potvrdila jako vítěz a vrací se na trh s přidáním nového funkčního prvku – elektronického klíče.

Beta proto uvádí na trh EVO My 2024 s originálním grafickým vydáním s vytříbeným estetickým dopadem, díky kterému je tento nový model jak uvážlivě závodní, tak elegantní.
Šikovné použití červené, v tomto případě použité pro zvýraznění šedého základu namísto primárního prvku, povyšuje objem motocyklu a zdobí původní estetický vzhled vozidla. Frézovaná hliníková kyvná vidlice a rám zdůrazňuje silné spojení motocyklu se závoděním, kde jsou materiály čisté a vše je navrženo pro maximální výkon.

Díky inovacím představeným v předchozím modelovém roce, díky nimž řada EVO vyčnívá přímo na špici v sektoru Trial, jsou všechny nedávné přírůstky do motocyklu potvrzeny pro rok 2024, avšak s aktualizacemi estetického dopadu s novou grafikou, která se uvolňují z tradiční beta červené.

Hlavní novinkou z hlediska výbavy je zavedení elektronického klíče, který hraje dvojí roli a kombinuje tradičnější pasivní bezpečnostní funkci motocyklu a jezdce tradičně představovanou Kill-Switchem s inovativní funkcí proti krádeži .

Řada EVO je jednou z nejrozsáhlejších v této třídě a nadále nabízí celkem šest různých modelů, z nichž každý má svůj vlastní charakter a je schopen uspokojit potřeby všech jezdců, čímž zvyšuje potenciál a úroveň zábavy, kterou každý zažívá:

Evo 80 2 Str Junior/Senior
Evo 80 je ideální motocykl pro nováčky ve sportu. Verze Junior je zdaleka nejjednodušším motocyklem pro mladé jezdce, kteří se poprvé učí na trialovém motocyklu se spalovacím pohonem. Verze Senior je na druhé straně mezistupněm mezi menším motocyklem a větším modelem 125, sdílí s ním stejnou velikost kol, přičemž si zachovává intuitivní ovladatelnost motoru o objemu 80 ccm.

Technická data

80

PODVOZEK

  • RÁM: OCEL
  • ROZVOR: 1230 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1925 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 815 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1127 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 678 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 325 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 375 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,5 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE Ø38 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S NASTAVITELNÝM PŘEDPĚTÍM PRUŽINY
  • ZDVIH TLUMIČE: 41 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 150 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 2 PROTILEHLÝMI PÍSTY
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø150 MM SE 2 PROTILEHLÝMI PÍSTY
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 36 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 1,85 – 36 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4:00–18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 2-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 48 MM
  • ZDVIH: 44 MM
  • OBJEM: 79,6 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 14,7:1
  • ZAPALOVÁNÍ: HIDRIA
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: ŠAMPION RN3C
  • MAZÁNÍ: MIX S PALIVEM 1,5 % (SYNTETICKÝ OLEJ)
  • DODÁVKA PALIVA: KARBURÁTOR
  • KARBURÁTOR: DELL’ORTO PHBG 21
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 20/77
  • PŘEVODOVKA: 6 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: Z. 11/60
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 20W/30 (300 CCM)

Cena motocyklu

109 000 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.