loader image
EVO 4T 300 MY24

BETA Havířov | Official Czech Dealer

EVO 4T 300 MY24

Beta představuje nový EVO MY 2024  .

S modely TR, ZERO, TECHNO, REV a v poslední době EVO nastavila Beta měřítko ve světě trialů od roku 1979, kdy představila svůj TR 50 na milánském autosalonu. O čtyřicet let evoluce později as historií skvělých jezdců a vítězstvím v nejvyšších třídách šampionátu Trials, nemluvě o spokojenosti uživatelů, kteří jezdí na kole neprofesionálně po celém světě, se zrodilo EVO, nejvýkonnější beta zkušební verze všech dob. Inspirativní projekt, který se díky všem následným inovacím týkajícím se podvozku, motoru, grafiky a elektroniky osvědčil zejména italskému výrobci.

Nic
Další informace

Závodní sezóna 2023 se chýlí ke konci a Beta Factory Trial Team je odhodlán dosáhnout nejlepších možných výsledků se svými jezdci, kteří soutěží ve všech kategoriích mistrovství světa: jako Matteo Grattarola, který prokazuje své schopnosti v nejvyšší třídě. po jeho návratu do týmu Beta po zbytek sezóny 2023.

Osvědčený technický balíček, který poskytl výrobce z italského Rignano sull’Arno svým jezdcům a všem nadšencům značky, která v průběhu času zaznamenala pokroky díky zpětné vazbě od Factory Riders, se potvrdila jako vítěz a vrací se na trh s přidáním nového funkčního prvku – elektronického klíče.

Beta proto uvádí na trh EVO My 2024 s originálním grafickým vydáním s vytříbeným estetickým dopadem, díky kterému je tento nový model jak uvážlivě závodní, tak elegantní.
Šikovné použití červené, v tomto případě použité pro zvýraznění šedého základu namísto primárního prvku, povyšuje objem motocyklu a zdobí původní estetický vzhled vozidla. Frézovaná hliníková kyvná vidlice a rám zdůrazňuje silné spojení motocyklu se závoděním, kde jsou materiály čisté a vše je navrženo pro maximální výkon.

Díky inovacím představeným v předchozím modelovém roce, díky nimž řada EVO vyčnívá přímo na špici v sektoru Trial, jsou všechny nedávné přírůstky do motocyklu potvrzeny pro rok 2024, avšak s aktualizacemi estetického dopadu s novou grafikou, která se uvolňují z tradiční beta červené.

Hlavní novinkou z hlediska výbavy je zavedení elektronického klíče, který hraje dvojí roli a kombinuje tradičnější pasivní bezpečnostní funkci motocyklu a jezdce tradičně představovanou Kill-Switchem s inovativní funkcí proti krádeži .

Řada EVO je jednou z nejrozsáhlejších v této třídě a nadále nabízí celkem šest různých modelů, z nichž každý má svůj vlastní charakter a je schopen uspokojit potřeby všech jezdců, čímž zvyšuje potenciál a úroveň zábavy, kterou každý zažívá:

Nové funkce pro celou řadu:

Elektronický klíč: toto nové elektronické zařízení je držitelem exkluzivního evropského patentu uděleného společnosti Betamotor (EP3064405B1) a poskytuje funkci ochrany proti krádeži a zároveň chrání motocykl a jeho jezdce.
Elektronický klíč je dvoudílná součást: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetická (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), který aktivuje mechanismus v případě jejich odpojení zařízení, které bylo nedávno poprvé představeno na modelu Beta Xtrainer My 24, plní funkci Kill-Switch pro bezpečnost motocyklu i jezdce, který vypne motor při odpojení magnetického kontaktního bodu na zápěstí jezdce a řídítek jsou odpojeny.
Na rozdíl od běžného Kill-Switche však nový elektronický klíč obsahuje také funkci ochrany proti krádeži, která zabraňuje nastartování motocyklu při odpojení, a to díky kódování, které jedinečně spojuje motocykl s klíčem a chrání před krádeží vozidla při jeho odpojení pokud je ponechán bez dozoru.
Větší ochrana pro motocykl a jezdce v jediném řešení výhradně patentovaném společností Betamotor; poprvé jako standardní výbava.

Evo My 2024 si také zachovává všechny nejnovější přírůstky do vozidla v různých velikostech motorů, které potvrzují funkčnost osvědčeného technického balíčku, konkrétně:

  • Přepracovaná maska ​​chladiče: kromě optimalizace proudění vzduchu se může pochlubit také větším ochranným povrchem v oblasti víka a těla chladiče, aby se zabránilo poškození těchto součástí při nárazu do větví, kamenů nebo v případě pádu.
  • Kryt nádrže: tvar obepíná rám a umožňuje zakrytí všech kabelových vedení pro čistý a uspořádaný vzhled. Uvnitř je také umístěn přepínač mapování. Opravdu stojí za to připomenout, že EVO nabízí výběr ze dvou různých map motoru, které si jezdec může vybrat pomocí pohodlného tlačítka na krytu nádrže. Díky tomuto umístění je tlačítko snadno dosažitelné a zároveň nabízí ochranu proti nárazům a neúmyslnému ovládání, zatímco LED indikátor umožňuje jezdci okamžitě identifikovat, která mapa je právě používána.
  • Zadní tlumič: Tlumič EVO je dodáván se všemi úpravami, které jezdec potřebuje k přizpůsobení motocyklu a identifikaci ideálního nastavení, ale s implementovaným nejnovějším evolučním krokem je motocykl výrazně vylepšen, pokud jde o jeho progresivitu, odezvu a tlumení.

Mezi inovace představené u dvoudobých modelů s největším zdvihovým objemem (250/300) patří také:

  • Klikový hřídel a ojnice se sníženou mezi čepovou vzdáleností pro kulatější dodávku a zlepšenou dynamiku vozidla.
  • Válec a hlava: přepracované rozvody a spalovací komora, poskytující lepší točivý moment při nízkých otáčkách, při zachování výkonu motoru při vyšších otáčkách.
  • Mapa motoru: optimalizována za účelem co nejlepšího nastavení komponent a využití výkonu a poslušnosti motoru.
  • Výfukové potrubí: byla instalována ochrana potrubí, aby se zabránilo jakémukoli přehřátí a aby bylo potrubí chráněno před nárazy. Kromě funkčnosti to završuje celkový vzhled motocyklu (také u dvoutaktu 125).
Technická data

300

PODVOZEK

  • RÁM: HLINÍKOVÝ
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 310 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE Ø38 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK
  • ZDVIH TLUMIČE: 60 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø160 MM S 2 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 32 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 32 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, 4 VENTILY, KAPALINOU
    CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 84 MM
  • ZDVIH: 53,6 MM
  • OBJEM: 297,3 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 9,7:1
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK MR7BI-8
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: S KARBURÁTOREM
  • KARBURÁTOR: MIKUNI
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 18/63
  • PŘEVODOVKA: 5 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 10W/50 (900 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 3,3
  • EMISE: CO2 [G/KM] 77

ELEKTRONICKÝ KLÍČ

Toto nové elektronické zařízení je držitelem exkluzivního evropského patentu uděleného společnosti Betamotor (EP3064405B1) a poskytuje funkci ochrany proti krádeži a zároveň chrání motocykl a jeho jezdce. Elektronický klíč je dvoudílná součást: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetická (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), který aktivuje mechanismus v případě, že jsou odpojena.

MŘÍŽKA CHLADIČE: ZCELA PŘEDĚLANÁ

Mřížka chladiče: kompletně přepracovaná. Kromě optimalizace proudění vzduchu směrovaného k chladiči se může pochlubit také větším ochranným povrchem v oblasti krytu a těla chladiče, aby se zabránilo poškození těchto součástí při kontaktu s větvemi, kameny nebo v případě pádu.

 

KRYT NÁDRŽE

Tvar obepíná rám a umožňuje zakrytí všech kabelových vedení pro čistý a uspořádaný vzhled. Uvnitř je také umístěn přepínač mapování. Opravdu stojí za to připomenout, že EVO nabízí výběr ze dvou různých map motoru, které si jezdec může vybrat pomocí pohodlného tlačítka na krytu nádrže. Díky tomuto umístění je tlačítko snadno dosažitelné a zároveň nabízí ochranu proti nárazům a neúmyslnému ovládání, zatímco LED indikátor umožňuje jezdci okamžitě identifikovat, která mapa je právě používána.

VÝFUKOVÉ POTRUBÍ

Byla instalována ochrana potrubí, aby se zabránilo jakémukoli přehřátí a aby bylo potrubí chráněno před nárazy. Kromě funkčnosti to doplňuje celkový vzhled motocyklu.

Cena motocyklu

Na dotaz

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.