loader image
EVO 4T 300 MY25

BETA Havířov | Official Czech Dealer

EVO 4T 300 MY25

Beta uvádí na trh nový model EVO MY 2025 s originálním grafickým vydáním s jemným estetickým dopadem, díky čemuž je tento nový model vyvážený závodní a elegantní.

Nic
Další informace

Beta uvádí na trh nový model EVO MY 2025 s originálním grafickým vydáním s jemným estetickým dopadem, díky čemuž je tento nový model vyvážený závodní a elegantní.
Hlavní novinka spočívá v sektoru odpružení, kde byly přijaty zcela nové vidlice Ollé a monoshock. Potvrzen je také vítězný technický balíček motor-podvozek, který udržuje EVO na vrcholu hodnocení závodů, a to ve všech kategoriích.
Řada EVO patří k nejrozsáhlejším a skládá se ze 6 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, schopný uspokojit rozmanité potřeby všech jezdců a posouvat potenciál a zábavu každého z nich na vyšší úroveň. O tomto čísle svědčí velká účast v paddocku všech forem soutěže, modelů EVO.

EVO 300 4T
4-taktní model je nabízen v obvyklém zdvihovém objemu 300 ccm, což je ideální kompromis mezi výkonem, ovladatelností motoru a celkovou snadností použití. Tento motor se snoubí s jinou „filozofií jízdy“ než jeho 2taktní sestry. Jedná se o motocykl s velkým točivým momentem, lineárním a extrémně progresivním dávkováním, vhodné pro amatéry, kteří hledají vozidlo, se kterým mohou podnikat jak nenáročné závody, tak motocyklové horolezectví.

Novinka pro celou řadu:

  • Odpružení: Vidlice EVO My 2025 má novou architekturu s trubkami Ø38, což je o 1 mm více než u předchozího modelu. Větší průměr než v minulosti vede ke zvýšení torzní tuhosti předního kola, což je přínosem přesnosti jízdy a snadnosti jízdy na motocyklu. Ovládací schéma je asymetrické, s pravým teleskopem obsahujícím pružinu a je tedy věnováno řízení elastického provozu, zatímco vlevo je otevřená kazeta pro nastavení hydrauliky v kombinaci s hliníkovou čerpací tyčí Ø12 mm s tvrdou oxidací, o 2 mm větší než u předchozího modelu. Oba teleskopy jsou vybaveny pohodlnými seřizovači ovládanými eloxovanými imbusovými šrouby v různých barvách.
    Vývoj nové vidlice byl veden touhou získat produkt s pevnější a zároveň lehčí strukturou: výsledku bylo dosaženo díky použití speciální oceli, která umožnila snížit tloušťku, aniž by byla ohrožena její pevnost, a dosáhnout většího vnitřního průměru, užitečného při řízení hydrauliky.
    Nový dostupný vnitřní objem umožnil použití komponent s větším průměrem, které jsou schopné řídit vyšší hydraulické průtoky, což zajišťuje větší progresi v reakci na výpady a také větší přesnost při přizpůsobení nastavení.
    Černá povrchová úprava zajišťuje maximální hladkost a kvalitní estetický vzhled.Solo Evo 300 2T: Monoshock, také Ollé, je také zcela nový. S tělem vyrobeným výhradně z hliníku, aby se udržela jeho hmotnost, má nové Mono píst Ø36 mm, který je odvozen od modelu Evo Factory a je také vyroben z hliníku s tvrdou oxidací, aby byla zajištěna hladkost a odolnost. Stejně jako vidlice je i monoshock plně nastavitelný jak v předpětí, pomocí kanonických prstencových matic, tak v elastickém chování s nastavením odskokové brzdy.Inovace v odpruženém prostoru zajišťují motocyklu větší progresi při klesání a lepší řízení při návratu, zjednodušují „vznášení“ mezi kameny a schopnost absorbovat důležité nárazy, jako je přistání z velkých překážek. Náraz do zadní části vozu na konci zdvihu byl také optimalizován s maximálním důrazem na správnou oporu při klesání, aby byla zajištěna maximální přilnavost přední pneumatiky k zemi.
  • Grafika: pro modelový rok 2025 byl zcela přepracován estetický dojem s využitím nových kombinací červené a šedé, které charakterizují nejnovější výtvory Beta, v bezprecedentním mixu, který dodává vozidlu velmi výraznou osobitost. Šikovné použití červené barvy, která se používá k dokončení základny rámu v šedé barvě, a červených plastů, zvětšuje objem motocyklu a výrazně zdobí estetický vzhled.

Potvrzeno je také přijetí všech nejnovějších inovací představených v předchozích modelových letech.

  • Přepracovaná mřížka chladiče: kromě optimalizace proudění vzduchu se vyznačuje větším ochranným povrchem v oblasti víčka a těla chladiče, čímž zabraňuje poškození těchto součástí při kolizi s větvemi, kameny nebo v případě pádů.
  • Kryt nádrže: tvar je obepínající rám a umožňuje vám zakrýt všechny kabelové průchody, čímž se vytvoří čistý a uklizený obraz motocyklu. V něm nachází své místo tlačítko pro přepínač map. Ve skutečnosti je dobré si uvědomit, že EVO je vybaveno dvěma mapami motoru, které lze vybrat pomocí pohodlného tlačítka umístěného na krytu nádrže. Pozice je snadno přístupná a zároveň chráněná před náhodnými údery, navíc díky přítomnosti LED indikátoru je možné okamžitě identifikovat vloženou mapu.
Technická data

300

PODVOZEK

  • RÁM: HLINÍKOVÝ
  • ROZVOR: 1305 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 1990 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 850 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1115 MM
  • VÝŠKA SEDLA: 660 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 310 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 348 MM
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 2,8 L
  • REZERVA: 0,5 L
  • KAPACITA CHLADICÍHO SYSTÉMU: 600 CCM
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE Ø39 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S KOAXIÁLNÍ PLYNOVOU NÁDRŽÍ
  • ZDVIH TLUMIČE: 60 MM
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 165 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 180 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø185 MM SE 4 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø160 MM S 2 PÍSTKOVÝM TŘMENEM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 21 X 1,6 – 32 OTVORŮ
  • ZADNÍ RÁFEK: 18 X 2,15 – 32 OTVORŮ
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2,75 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4,00 R 18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, 4 VENTILY, KAPALINOU
    CHLAZENÝ
  • VRTÁNÍ: 84 MM
  • ZDVIH: 53,6 MM
  • OBJEM: 297,3 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 9,7:1
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK MR7BI-8
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: S KARBURÁTOREM
  • KARBURÁTOR: MIKUNI
  • PŘEDSTIH: VARIABILNÍ
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ PŘEVOD: Z. 18/63
  • PŘEVODOVKA: 5 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD: ŘETĚZ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 15W/50 (900 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 3,3
  • EMISE: CO2 [G/KM] 77
EVO 25 Detail

Beta uvádí na trh nový model EVO My 2025 s originálním grafickým vydáním s jemným estetickým dopadem, díky čemuž je tento nový model vyvážený závodní a elegantní.

EVO 25 Detail

Vidlice EVO My 2025 má novou architekturu s trubkami Ø39, což je o 1 mm více než u předchozího modelu. Větší průměr než v minulosti vede ke zvýšení torzní tuhosti předního kola, což je přínosem přesnosti jízdy a snadnosti jízdy na motocyklu.

 

EVO 25 Detail

Ovládací schéma je asymetrické, s pravým teleskopem obsahujícím pružinu a je proto věnováno řízení elastického provozu, zatímco vlevo je otevřená kazeta pro nastavení hydrauliky v kombinaci s hliníkovou čerpací tyčí Ø12 mm s tvrdou oxidací, o 2 mm větší než u předchozího modelu.

 

 

Cena motocyklu

209 000 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.