loader image
ALP X

BETA Havířov | Official Czech Dealer

ALP X

ALP X

Konečně nadešel okamžik – rodina Beta se rozrůstá a přináší na trh dva nové modely v sektoru on-off a scrambler. Technici společnosti Betamotor, inspirováni historickým Alp 4.0, navrhli a vyvinuli dvě zcela nové verze modelu. Nové Alpy 4.0 a Alp X.

Nic
Další informace

Co je ALP? Ikona, která patří mezi nejprůřezovější vozidla ve světě motocyklů, jednoduchý, intuitivní a výrazný motocykl. S naprostou lehkostí na silnici i mimo ni se hodí na každodenní dojíždění i na náročnější cesty. ALP je spolehlivé a dobře vyrobené vozidlo, které je zaměřeno na obrovskou uživatelskou základnu různých jezdců, od mladých držitelů řidičského průkazu A2, kteří hledají svůj první motocykl a vracejících se motocyklistů, kteří hledají jednoduché vozidlo s vynikající spotřebou paliva, až po ženy hledající moderní motocykl, který není přehnaně vysoký ani těžký a všichni milovníci lehkých terénních motocyklů hledající vyváženou a zábavnou jízdu. ALP je univerzální motocykl a je zpět se zcela novým vzhledem!

Stejně jako všechny modely Beta i nové motocykly ALP zapadají do konceptu RideAbility , navržených tak, aby nabízely jak skvělou jízdu, tak aby umožnily jednotlivému jezdci co nejlépe vyjádřit svůj potenciál a bavit se ve všech situacích. Nová generace ALP se vyznačuje všestranností předchozích modelů na silnici i v terénu a přináší do terénu dva agilní a ovladatelné motocykly se specifickými vlastnostmi, které splňují různé požadavky. ALP tedy není jen 4.0, ale také X!

Dvojí volba? Jak Alp 4.0, tak Alp X jsou navrženy tak, aby nabízely nejvyšší úroveň jízdních vlastností na všech typech terénu, ale vyznačují se specifickými estetickými a funkčními detaily vzhledem k jejich různému zamýšlenému použití:

Alp 4.0 je zaměřen na tradicionalisty spojené s off-roadovým vesmírem značky. Nový Alp 4.0 je agilní, snadno ovladatelný motocykl, ideální pro každého, kdo se chce přiblížit off-roadovému světu jízdy zábavným způsobem s nízkým nasazením. Obvodové plastové díly, 18″ a 21″ kola a vyboulené pláště patří do světa off-roadů, ale nebrání tomu, aby to byl ovladatelný motocykl na městských silnicích. Stupačky jsou také pečlivě navrženy a opatřeny odnímatelnými gumovými kryty, aby bylo zaručeno maximální pohodlí na silnici a maximální přilnavost! Alp 4.0 je perfektní dobrodružný motocykl pro příjemný víkend v terénu.

Alp X je model bez precedentu pro Beta. Osvojuje si koncept ALP a přibližuje jej modernějšímu vkusu těch, kteří znovu objevili svět scramblerů. Alp X sdílí své základní komponenty s Alp 4.0, ale posouvá svůj charakter směrem k segmentu Modern Classic přidáním specifických charakteristik silničních motocyklů, jako jsou 17″ a 19″ kola s pneumatikami specifičtějšími pro silnice a více zúžené plastové díly, vylepšené u kulatého světlometu. Alp X vykazuje zcela odlišnou přitažlivost, stává se dokonalým motocyklem pro městské výlety a cesty na dlouhé vzdálenosti, přičemž zůstává vždy připraven vyrazit na polní cesty. Alp X – stejně jako Alp 4.0 – umožňuje pohodlnou jízdu se spolujezdcem díky přizpůsobivému sedlu a pohodlným madlům pro spolujezdce. Alp X je uživatelsky přívětivá motorka par excellence.

Alp 4.0 a Alp X sdílejí stejné technické základy – podívejme se blíže:

Motor

Nové modely Alp 4.0 a Alp X jsou vybaveny motorem o objemu 350 ccm vyvinutým ve spolupráci techniků Betamotor a techniků z Tayo Motorcycles. Nová pohonná jednotka s elektronickým vstřikováním, vyvinutá speciálně pro tento projekt, je schopna dodat výkon až 35 koní při 9500 ot./min. Aby byl využit plný potenciál a veškerý dostupný výkon, byl motor vybaven šestistupňovou převodovkou, která nabízí maximální rychlost přes 130 km/h. Díky snížené spotřebě paliva a 11litrové palivové nádrži s rezervou 2,3 ​​litru nabízí nový ALP působivý dojezd, který mu umožňuje vyrazit i na dlouhé cesty v terénu daleko od čerpacích stanic. Motory obou modelů se liší svým mapováním, které je navrženo tak, aby zaručovalo nejvyšší možnou úroveň výkonu pro oba modely.

Rám a odpružení 

rám: rám nových motocyklů ALP je ocelový obvodový s motorem zavěšeným pod ním, v černé barvě. To zaručuje současnou pevnost a ovladatelnost motocyklu díky rozměrům rámu vyvinutým techniky Betamotor, což mu umožňuje pracovat v dokonalé synergii s odpružením.

Odpružení: Přední vidlice i zadní mono-tlumič jsou nastaveny tak, aby zajistily co největší zábavu při jízdě a zároveň se zaměřily na pohodlí a komfort v sedle.

Výška sedla: Výška sedla je 865 mm pro Alp 4.0 a 855 mm pro Alp X, což zaručuje dobrý kontakt se zemí pro oba modely a pomáhá posílit pocit bezpečí v sedle na silnici i mimo ni, a to i pro méně zkušené jezdce. Sedlo je extrémně pohodlné pro jezdce i spolujezdce.

Brzdy: oba modely jsou vybaveny kotoučem o průměru 290 mm vpředu a 220 mm vzadu, s brzdovým válcem Nissin a třmeny zaručujícími brzdný výkon a modulaci za všech podmínek. Součástí standardní výbavy je také systém ABS BOSCH. Tato pomůcka pro řízení je navržena tak, aby zaručovala nejvyšší úroveň bezpečnosti a lze ji deaktivovat v mapě Offroad, ale je automaticky znovu aktivována při každém startu, aby se zabránilo nebezpečí, že ji zapomenete znovu aktivovat. Aktivaci ABS lze pohodlně zkontrolovat pomocí indikátoru na přístrojovém LCD displeji, který také poskytuje informace o hladině paliva, dojezdu a zařazeném rychlostním stupni, stejně jako tradiční informace, jako je stav rychloměru, otáčkoměr a počítadlo dílčích a celkových ujetých kilometrů, to vše s moderní a snadno čitelnou grafikou.

Mezi hlavní rozdíly a zvláštnosti , které odlišují Alpy 4.0 a Alp X:
Alp 4.0 je vybaven 18″ a 21″ koly a pneumatikami určenými spíše pro off-road; Alp X je na druhé straně vybaven 17″ a 19″ koly, opět na paprskových kolech, ale s pneumatikami vhodnějšími pro jízdu na silnici, i když si zachovávají profil, který stále poskytuje dobrý zážitek z jízdy v terénu. .

Pokud jde o estetiku, oba modely se liší tvarem a povrchovou úpravou svých nástaveb, přičemž Alp X má více zúžené plastové díly zvýrazňující jeho moderní klasický styl, zatímco modely Alp 4.0 více obepínají. Linie Alp X se dokonale hodí k novému špičkovému kulatému LED světlometu, zatímco u verze 4.0 je osvětlení zajištěno světlometem s hranatějším vzhledem, který stále využívá technologii LED osvětlení. Společným prvkem z hlediska estetiky je nový nízký držák SPZ, který není spojen s kapotou, ale je umístěn přímo na zadním kole pro modernější silniční styl.

Sortiment příslušenství pro novou generaci ALP zahrnuje chrániče rukou, brašny a horní kufr.

Barvy:
Alp 4.0: Bílá; Červená
Alpa X: Šedá; Tmavě šedá

Technická data

ALP X

PODVOZEK

  • RÁM: OCELOVÝ OBVODOVÝ SE ZAVĚŠENÝM MOTOREM
  • ROZVOR: 1440 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2200 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 820 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1190 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 855 MM
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 260 MM
  • VÝŠKA STUPAČEK: 360 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 142 KG (PŘEDNÍ 67,5 KG; ZADNÍ 73,5 KG)
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 11 L
  • REZERVA: 2,3 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE Ø 43 MM
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S NASTAVITELNÝM PŘEDPĚTÍM PRUŽINY
  • ZDVIH PŘEDNÍHO KOLA: 185 MM
  • ZDVIH ZADNÍHO KOLA: 195 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø290 MM
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø220 MM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 2,5 X 19
  • ZADNÍ RÁFEK: 3,5 X 17
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 100/90 – 19
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 140/80 – 17

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ, DOHC
  • VRTÁNÍ: 84,5 MM
  • ZDVIH: 62 MM
  • OBJEM: 348 CCM
  • ŠKRTÍCÍ KLAPKA: Ø44 MM
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÉ
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK LDK8RTAIP
  • MAZÁNÍ: NUCENÉ S ČERPADLEM
  • PALIVOVÝ SYSTÉM: ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ ELLDOR
  • SPOJKA: MOKRÁ VÍCELAMELOVÁ
  • PŘENOS: 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 5W/40 (1800 CCM)
  • SPOTŘEBA: L/100 KM 3,51
  • ZNEČIŠTĚNÍ: CO2 [G/KM] 83

Design Tvary Alp X dokonale zapadají do nejnovější generace kulatého LED světlometu.

Stupačky Stupačky byly také detailně prozkoumány a jsou vybaveny odnímatelnou gumou, aby zaručily jak maximální pohodlí na silnici, tak maximální přilnavost v terénu!

ABS systém BOSCH Součástí standardní výbavy je také ABS systém BOSCH. Tato pomůcka pro řízení byla navržena tak, aby zaručovala maximální bezpečnost a lze ji deaktivovat na mapě Offroad.

 

Cena motocyklu

159 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.