loader image
ALP 200

BETA Havířov | Official Czech Dealer

ALP 200

Sestřička Alp 4.0 přichází na trh ve verzi Euro 5  .
Malý Alp 200 je opravdovým Beta must have. Všechny jeho specifikace zůstávají nezměněny, což znamená, že je stále extrémně lehký a snadno ovladatelný , což jsou faktory, které v průběhu let zajistily jeho úspěch v segmentu off-roadů .

Ideální řešení při horolezectví , je schopné vylézt na ty nejnáročnější alpské tratě , kde by se potýkaly i ty největší a nejvýkonnější enduro motocykly, přesto je kolo stejně jako doma na bílých silnicích nebo každodenním dojíždění do města , to vše při zachování velmi nízké provozní náklady, které jsou ve srovnání s jinými specializovanými terénními modely velmi příznivé.

Nic
Další informace

Nový Alp 200 se nyní může pochlubit homologací Euro 4 (bez spolujezdce), díky níž je díky sníženým emisím ještě šetrnější k životnímu prostředí.

Grafika motocyklu také těží z nového vzhledu se dvěma novými barvami : červenou a bílou. V kombinaci s červeným rámem zajišťuje barevné schéma kolu atraktivnější a modernější vzhled.

Technická data

ALP 200

PODVOZEK

  • RÁM: OCELOVÝ DVOJITÝ KOLÉBKOVÝ RÁM
  • ROZVOR: 1355 MM
  • MAXIMÁLNÍ DÉLKA: 2110 MM
  • MAX. ŠÍŘKA: 800 MM
  • MAXIMÁLNÍ VÝŠKA: 1107 MM
  • VÝŠKA SEDADLA: 830 MM (725 MM BEZ SEDLA)
  • SVĚTLÁ VÝŠKA: 300 MM
  • VÝŠKA OPĚRKY NOHOU: 340 MM
  • SUCHÁ HMOTNOST: 108 KG
  • KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE: 6,0 L
  • REZERVA: 1,5 L
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ: HYDRAULICKÁ VIDLICE S Ø37 MM HŘÍDELÍ
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ: MONOSHOCK S NASTAVITELNÝM PŘEDPĚTÍM PRUŽINY
  • ZDVIH TLUMIČE: 63 MM
  • POJEZD PŘEDNÍHO KOLA: 170 MM
  • POJEZD ZADNÍHO KOLA: 185 MM
  • PŘEDNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø245 MM
  • ZADNÍ BRZDA: KOTOUČ Ø220 MM
  • PŘEDNÍ RÁFEK: 1,60 X 21
  • ZADNÍ RÁFEK: 2,75 X 18
  • PŘEDNÍ PNEUMATIKA: 2:75 – 21
  • ZADNÍ PNEUMATIKA: 4.00 -18

MOTOR

  • TYP: JEDNOVÁLEC, 4-TAKTNÍ, VZDUCHEM CHLAZENÝ, SOHC
  • OTVOR: 66,0 MM
  • MRTVICE: 58,2 MM
  • PŘEMÍSTĚNÍ: 199 CCM
  • KOMPRESNÍ POMĚR: 9,4:1
  • ZAPALOVÁNÍ: ELEKTRONICKÝ
  • ZAPALOVACÍ SVÍČKA: NGK DR8EA – DENSO X24ESR-U
  • MAZÁNÍ: NUCENĚ S ČERPADLEM
  • KRMENÍ: BEZOLOVNATÝ BENZÍN
  • KARBURÁTOR: MIKUNI BST 31 42AD
  • STARTÉR: ELEKTRICKÝ A MECHANICKÝ STARTÉR
  • SPOJKA: MOKRÁ LAMELOVÁ SPOJKA
  • PRIMÁRNÍ PŘENOS: Z. 19/60
  • PŘEVODOVKA: 5 RYCHLOSTÍ
  • SEKUNDÁRNÍ PŘENOS: Z. 15/48
  • MOTOROVÝ OLEJ: SAE 15W/50 (850 CCM)

Cena motocyklu

134 900 

Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.

Autorizovaný servis

Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.

Budeme se na Vás těšit!

Příslušenství a vybavení

Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.

Více informací najdete na stránce příslušenství.

VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.