BETA Havířov | Official Czech Dealer
Je možné zlepšit rám, odpružení a výkon motocyklu, který vyhrál mistrovství světa? Není to snadné, když jde o motocykly Steva Holcomba nebo Brada Freemana, ale technici Betamotoru mají rádi výzvy, a tak byly k modelům Racing 2024 přidány dvě zásadní inovace, které zdvojnásobují jízdní vlastnosti, výkon a zábavu! Vlajková loď závodního motocyklu Beta, dvoutaktní RR Racing 300, skutečně obsahuje nový motor s dvojitými zapalovacími svíčkami, přičemž většina ostatních modelů řady RR Racing dostává nový rám (kromě 125 a 200). To ale není vše, protože dvoutaktní 125 dostává také zcela přepracovaný motor. Balíček završuje nová grafika a komponenty na vysoké úrovni připravené na závody.
Nic
Další informace
Motocykly RR Racing představují závodní verze modelů Enduro RR, a proto se od nich liší řadou úprav motoru, odpružení, rámu a vybavení, díky čemuž jsou ideální pro podávání nejlepších výkonů na trati. Pro modelový rok 2024 mají nové funkce a inovace nepochybně velký dopad a jsou v souladu s filozofií konstrukce těchto modelů a nabízejí každému možnost maximálně využít dostupný výkon s minimálním úsilím, aby mohl vždy vydat to nejlepší. Pojďme se proto podívat na všechny nové funkce a vlastnosti, kterými se modely odlišují.
NOVÉ VLASTNOSTI
Odpružení
Pokud jde o odpružení, přijetí vidlice Kayaba a tlumiče je standardním vybavením všech modelů RR Race Edition, přičemž hlavní inovace zahrnuje nový rám:
- Rám : všechny nové modely RR Racing My 2024 (kromě 125 a 200) mají zcela nový rám. Nosníky trubky řízení mají větší část než v minulosti (1 cm), která byla zavedena s cílem poskytnout motocyklu větší tuhost a snížit celkovou flexi. Pokud jde o jízdu, to se promítá do větší přesnosti při vjezdu do zatáček a během nich, kde větší tuhost umožňuje zlepšit držení motocyklu ve stopě s pravdivější a přímější odezvou. Tato hlavní modifikace, již úspěšně používaná v soutěži oficiálním týmem, s sebou přináší řadu úprav v podpěrách, uložení motoru a tak dále, které byly zavedeny pro podporu nových charakteristik rámu. Kromě výše uvedených úprav byly upraveny také úchyty stupaček a úchyt zadního brzdového válce. Přesněji řečeno, úchyty stupaček jsou nyní dole užší, aby se zabránilo možnosti kontaktu se zemí při jízdě v hlubokých vyjetých kolejích. Držák brzdového válce byl na druhé straně přepracován tak, aby obsahoval nový brzdový válec Nissin.
- Nissin : nový rám je nyní schopen pojmout nový, výkonnější brzdový válec Nissin. Tento komponent představuje pokrok oproti předchozímu modelu a vyznačuje se, stejně jako svou vnější konstrukcí, vyšším brzdným výkonem v kombinaci s vylepšenou schopností modulace (kromě 125 a 200). Balíček novinek představených na RR Racing My 2024 završuje špičková výbava a precizní vlastnosti, které tyto modely odlišují od RR.
- Vidlice s uzavřenou kazetou Kayaba (KYB) AOS 48 mm : Eloxované vnitřní části a ošetření materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelné komprese a tlumení odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení. Inženýři společnosti Betamotor překalibrovali součást, aby optimálně fungovala s novými charakteristikami rámu.
- Zadní tlumič Kayaba (KYB) C46 : Tlumič KYB může být považován za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na vozidlo a konzistentnost výkonu i při zvláště náročném použití a jeho hydraulické nastavení lze plně přizpůsobit úpravou nastavení vnější komprese (vysoká i nízká rychlost) a odskoku.
- Kontrola trakce – řada 4T
Kontrola trakce, kterou lze kdykoli deaktivovat, je nyní základním prvkem motorů větších velikostí, a proto ji najdete i u modelového roku 2024. Ovládání tohoto systému je pomocí obvyklého tlačítka na ovládacím panelu mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru jsou ovládány z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce. - Závodní komponenty
- Rychloupínací přední vidlice : tato součást je okamžitě rozpoznatelná podle uvolňovací páčky z červeně eloxované slitiny a je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
- Vyztužené chrániče rukou/strong: nové chrániče, navržené a vyrobené ve firmě Betamotor, jsou vybaveny dvousložkovým materiálem v červené a modré barvě, který nejen dodává motocyklu závodní vzhled, ale je také mimořádně odolný i při nejdrsnějším použití v terénu.
- Stupačky ze slitiny Ergal : pro zajištění maximální kontroly za všech okolností a bez ztráty kontaktu s motocyklem jsou modely RR Racing vybaveny černými závodními stupačkami ergal s ocelovými kolíky s velkou kontaktní plochou.
- Zadní řetězové kolo s eloxovaným hliníkovým jádrem a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS : prvotřídní výkon, lehkost a pevnost – dokonalý mix všech atributů, které musí mít každý závodní komponent.
- Speciální červené a modré závodní sedadlo : s protiskluzovým horním krytem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční úchop, pohodlí a praktičnost.
- Eloxovaná černá řadicí páka a pedál zadní brzdy.
- Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla motorového oleje a víčko olejového filtru z eloxovaného červeného hliníku.
- Napínače řetězu z červené slitiny ergal.
- Nová závodní grafika a červené a modré obtisky kol.
Technická data
350
PODVOZEK
|
MOTOR
|
390
PODVOZEK
|
MOTOR
|
430
PODVOZEK
|
MOTOR
|
480
PODVOZEK
|
MOTOR
|
KONTROLA TRAKCEKontrola trakce, kterou lze kdykoli deaktivovat, je nyní základním prvkem motorů větších velikostí, a proto se vyskytuje i u modelového roku 2024. Ovládání tohoto systému je pomocí obvyklého tlačítka na ovládacím panelu mezi krkem řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru se ovládají z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce. |
Cena motocyklu
Na dotaz
Máte-li zájem o motocykl, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
Autorizovaný servis
Máte problém s motorkou? Navštivte náš autorizovaný servis v Havířově na Moskevské ulici.
Budeme se na Vás těšit!
Příslušenství a vybavení
Vyberte si z naší aktuální nabídky potřebné příslušenství a vybavení pro Vaši motorku.
Více informací najdete na stránce příslušenství.
VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
Vozidla zobrazená na obrázcích se mohou v některých detailech lišit od sériových modelů a mohou být vybavena volitelnou výbavou, která je k dispozici pouze za příplatek. Také mohou existovat rozdíly v konečné úpravě některých povrchů v důsledku běžných odchylek procesu. Všechny uvedené informace se týkají sériově vyráběných vozidel schválených pro silniční provoz v době dodání, nejsou závazné a mohou být ovlivněny tiskovými chybami. Motocykly inzerované v této brožuře jsou vhodné pro silniční provoz pouze v homologované verzi.
Betamotor si vyhrazuje právo provádět změny svých modelů kdykoli a bez upozornění.